houmr Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Bral som aktualne je iba sedan. Ano bude combi aj hatch, ale aka bude cena................................ Fiat v nasich koncinach nema nejaku dobru povest. Cenou nebudu atakovat Daciu a pri volbe podobnej ceny medzi Fiatom a Renaultom, dam prednost Renaultu. Tak isto kto pojde kupovat napr. Rapid vs. Tipo, tak sa prednost Skode....................... pripadne korejcovi........................... Tipo nebude mat velke predaje na Slovensku, bude sa predavat, zopar fanusikov a zopar ludi co to skusi...................... Pre mna je u toho auta neprekusnutelny interier........................ a exterier tiez ziadna bomba, urcite to auto pre mna nestoji zato dat 13 litrov zan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 (editace) Tipo je prej trošku sračka, hodně tlačený na cenu, což nemusí bejt špatně, ale je to pak až moc vidět. Bohužel Italové se řítěj do velký propasti. Alfa je jednou nohou v hrobě, na nový model se čeká jak na Ježíše. Fiat drží jenom 500, Punto a Panda. Nemají auto do nižší střední nebo střední. Nový Tipo je vyloženě výsměch. Bohužel. Editováno: 2. Duben 2016, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Do je divné, Rasto Chvála, u kterého jsem moc omylů nezažil, Tipo chválil podvozkově, motor klasický průměr, takže celkově i když totálně Fiaty nemusí, se mu auto zdálo dobré za tu cenu. Jinak kombi a hatchback budou prý mít trochu vylepšený interiér tak uvidímě. Fiat jen jaksi pozapoměl uzamykatelný otvor pro palivo, takže si v noci může z Fiatu načerpat palivo kdo chce :-) Problém je, že za 330tis.kč už jde sehnat skladovka Kia Ceed SW 1.4 COMFORT a ta má interíer od třídu lepší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Hmmm Chvalu moc nemusim poslednu dobu. Povazoval som ho za vacsieho odbornika cez automobilizmus kedze sa v tom mota, ale to je jedno........................ Myslim, ze napr. v CR za 330 - 350 tisic kc sa daju zohnat skladovky: korejci Ceed alebo i30 SW, Leon ST - tiez, casom pribudne este aj Astra Tourer a Megane Grandtour - teraz su to este horuce novinky, ale ceny zachvilu pojdu dole. To chces povedat, ze vymenia interier u HB a combi v Tipe - ked je nieco blbo od zaciatku, vylepsenim to moc nezachranis. Tu je na dnesnu dobu dost mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 ano od zaciatku novinari pisali ze hb a combi ma inuu palubovku , tipujem to tak ze hb aj c budu cenou vyssie a sedan byde akysi lowend. Videl som to auto nazivo a za mna teda tiez nie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 Zdrar chlapi, kouknul jsem dnes trochu na skutečné Tipo a přístrojovka není nějak pohoršující. Vedle stál Spaceback Rapid a působil jak trpaslík, ale to nic neznamená, jen chci říct, že pro lidi co chtějí větší prostor, to nevypadá špatně. Sedačky jsem nezkoušel, ale jsou velké, nic levného jako v Dacii jsem tam neviděl. Nevím jaka verze byla vystavená, ale měla bubnové brzdy vzadu :-) Cena se mi nezdá zase tak super - 349000 OPENING EDITION má s motorem 1.4 mech. klimu, parkovací senzory, litá kola R16, 5´´ dislpej, cd/rádio, tempomat, toď vše. Rapid Liftback 1.2 TSI 66kw Fresh vyjde podobně a to ještě s Dynamic paketem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 problém Tipa je spíš v tom, že v době své největší slávy, to bylo jedno z nejlepších, né-li nejlepší auto své třídy. Teď je to auto pro "chuďasy" ? celkem smutný... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 bobanHTP: Ako pises, ze je to auto velke. Ano kto pozera velke auto za nizku cenu, tak mu vyskocia dva modely Fluence a Tipo............. Za 349 000kc je Fluence 1,6 16V 115 koni, vybaba: automaticka klima, elektrony, tempomat, zadne parkovacie senzory, svetelny a dazdovy senzor.................... Myslim, ze lepsia ponuka. Tipo to bude mat tazke a dni svojej slavy ma uz davno za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 rozhodně je Fluence lepší volba. Nekteré mouchy už vychytané a hlavně považováno za celkem spolehlivé auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Řídil jsem Fluence 1.6 2010 i Megane III Generartion 1.6 2010, kupodivu Fluence byl celkově fakt lepší, nejenom prostorem, ale např. neměl prodlevu při přidání plynu... Dle mého musí Fiat Tipo v kombíku nabídnou lepší cenu, jinak to bude propadák, a hlavně musí být uzamykatelné hrdlo nádrže, dyť bych auto musel chodit v noci hlídat jinak :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 bobanHTP: Ako pises, ze je to auto velke. Ano kto pozera velke auto za nizku cenu, tak mu vyskocia dva modely Fluence a Tipo............. Za 349 000kc je Fluence 1,6 16V 115 koni, vybaba: automaticka klima, elektrony, tempomat, zadne parkovacie senzory, svetelny a dazdovy senzor.................... Myslim, ze lepsia ponuka. Tipo to bude mat tazke a dni svojej slavy ma uz davno za sebou Pošli mi prosím odkaz na ten Fluence v tvé popisované výbavě. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Hledat https://www.renault.cz/content/dam/Renault/CZ/pdf/cenik-a-financovani/fluence-cenik.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Ta dvouzónová klima s výdechy na zadní sedadla, obě přední okna impulzní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Jan R.: dik, ze si mu hodil link................ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Kluci díky, já se právě na popisovanou konfiguraci díval minulý týden v Přerově a byla u toho cenovka tuším 297t. kč s dph. (samozřejmě beru vždy cenu za hotové) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Podla mna je tipo o dost krajsie ako fluence. Od rapidu je sirsie o cca 10 cm. V kombiku s oturbenym motorom to bude fajn. Aj ked vela ludi aj tak nevystupi z davu a pojde na vlne rapidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Rapid je predrazeny (moj nazor). Na to tipo by som si pockal na realne skusenosti a hlavne na kombik. Za mna vzhlad interieru tiez ziadna vyhra, ale ze by bol nejak vyslovene skaredy, povedat nemozem. Dnes som si osahal cenoveho konkurenta (aspon myslim) Leon vo vybave cool a ten interier nebol ziadna slava tiez. Ked to porovnam s lacnejsou fabiou vo vybave style, tak okrem makcenych plastov v leone, je vsetko lepsie (krajsie) vo fabii. Mne tak o to nejde, ale nevedel som sa hlavne zzit s volantom. Je prilis tenky. Skusil som si teda kozeny v style a tiez bol nepochopitelne tenky a navyse koza na tom volante bola tiez nejaka ina (nez som zvyknuty vo fabii ) ..mozno je to len zvyk. Co vsak bolo este v leone lepsie, aspon na prvy pocit, sedadla.. ich tvarovanie a drzanie tela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 (editace) Zdar chlapi, tak jsem si projížděl pro zajímavost NCAP crash testy Fábie III a konkurence a jsem v šoku. Fábie III má pro zadní sedadlo při čelním střetu nejhorší výsledek ze všech aut segmentu B, snad jen Dacia Sandero konkuruje. Přitom ostatní testy jsou velmi dobré. Koukněte na http://www.euroncap.com/en/results/skoda/fabia/7892 ... je tam "Adult Occupant" a kousek od něj níže je černá šipka dolů, klikněte na ní. Uvidíte obrázek s popiskem Rear Seat (zadní sedadlo) a uvidíte, že krční páteř je červeně to je nejhorší známka, tedy poškození páteře. Tak nevím co si o tom myslet. Rapid přitom má výsledky dobré i na zadním sedadle.., Editováno: 5. Duben 2016, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 Pro srovnání Hyundai i20 např. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 A vieš prečo? Je to kvôli opierkam hlavy, ktoré sú vo fabii. Toto som si všimol pred kúpou auta, potom som si uvedomil, že krpec má vzadu vlastnú sedačku, tak som sa ukludnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 JJ napadlo mě to, že nevhodná opěrka hlavy může znamenat KO :-), ale u das auto jsem to nečekal no :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 Je to zvlastne, lebo napr. Fabia I mala vzadu normalne velke opierky hlavy. Tieto su take polovicate, asi prakticka stranka ustupila dizajnu. Alebo sa nepocitalo vo fabii s jazdou dospelych osob na zadnych sedadlach. Lenze oni ani predne sedacky nie su dokonale. Bezne ak sadnem do nejakeho noveho auta, tak sa bez problemov celou plochou chrbta, krku a hlavy doslova ponorim do sedacky. Vo fabii si taku polohu v standardnych sedackach najst neviem a bud ma neprijemne tlaci sedacka v neprirodzene vzpriamenej polohe, alebo sedim pohodlne, ale od lopatiek po hlavu som bez priameho kontaktu so sedackou, co tiez v pripade narazu urcite nie je bezpecne. Je fakt, ze som to neporovnaval s autami v rovnakom segmente, ale len s autami napriec nizsou strednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Armyk: Leon Coool v zaklade bez akeholvek priplatku je interier nic moc oproti Fabii Style. Uz len budiky (zakladne + cb Radio nic moc). preco som ja vybral Leon je: doplatil som dost veci, cize som to trochu zlepsil, dalej je to auto o triedu vacsie, tiez aj bezpecnost je inde v porovnani s Rapidom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Je to tak, Rapid má předek podvozek z Fabie II (upravený) a zadní náprava z Oct I tour, takže klasika, což ale nevadí. Leon je platforma Golfu, to je úplně jinde. Je to širší, robustnější, ikdyž i tam je sranda ohledně CRASH testů : http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-golf-propadl-v-novem-crash-testu-adac-pohorel-i-megane-civic-prosel/ Všíchni šetří jak můžou, nejen VW. V dnešní době bude asi lepší kupovat tvz. globální auta jako Civic nebo Focus, protože ty musí projít i přísnějšími crash testy v USA. Jinak např. Ceed pohořel v bočním nárazu do sloupu, takže také šetří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Přesněji řešeno Fabia III má přední nápravu jako u Rapidu, nemá zkrácený rozvor o 30mm jako Fabia II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.