Armyk Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Armyk: Leon Coool v zaklade bez akeholvek priplatku je interier nic moc oproti Fabii Style. Uz len budiky (zakladne + cb Radio nic moc). preco som ja vybral Leon je: doplatil som dost veci, cize som to trochu zlepsil, dalej je to auto o triedu vacsie, tiez aj bezpecnost je inde v porovnani s Rapidom. To nespochybnujem, tiez by som ho mozno zvazoval, keby mali vtedy take iste podmienky financovania (1%) ako mala skodovka a zaroven moznost kombinacie zliav. Ukludnujem sa len tym, ze ked som ho zazil nazivo, tak spracovanim sa mi tak nepaci. Dokonca ani style.. volant bol sice kozeny, ale ten, co je v skodovke ma hrubsi veniec a prijemnejsiu kozu na dotyk. Sedacky su tie z na dotyk lacne posobiaceho materialu. Mozno je to praktickejsie na udrzbu na druhej strane, to neviem. No bral som to cisto po dizajnovej stranke, takze ani palubovka ma tak nenadchla atd. To, ze je auto vacsie, je hlavne badatelne v pozdlznom smere na zadnych sedackach. Vpredu to az tak nevnimam. Co sa vsak vsimnut da, ze auto je vnutri mensie ako octavia. Prirovnal by som ho mozno k aurisu TS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Je to tak, Rapid má předek podvozek z Fabie II (upravený) a zadní náprava z Oct I tour, takže klasika, což ale nevadí. Leon je platforma Golfu, to je úplně jinde. Je to širší, robustnější, ikdyž i tam je sranda ohledně CRASH testů : http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-golf-propadl-v-novem-crash-testu-adac-pohorel-i-megane-civic-prosel/ Všíchni šetří jak můžou, nejen VW. V dnešní době bude asi lepší kupovat tvz. globální auta jako Civic nebo Focus, protože ty musí projít i přísnějšími crash testy v USA. Jinak např. Ceed pohořel v bočním nárazu do sloupu, takže také šetří... Sorry.. ale toto tvoje tvrdenie musim upravit. Nie je pravdou, ze ak je vozidlo predavane aj napr. v USA, ze automaticky dostanes rovnako bezpecne aj pre EU trh. Je to aj logicke, ide o daleko vyssie naklady jednak na personal, ako aj na material a tak je bezne, ze sa auto vyraba specialne ako vybava pre severoamericky trh. Samozrejme nemozem dat ruku do ohna, ze to tak plati pausalne a je to rovnake u vsetkych znaciek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Crash testy nemá cenu řešit. Stačí do toho trochu vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Armyk: Vnutro u O3 je trochu vacsie ako v Leone. Ked to ale porovnam s O2, tak je to rovnake. Bratova priatelka porovnala Leon vs. fabia po nasadnuti, len skonstatovala. Je to rozdiel, tu clovek nesedi vedla seba ako v autobuse............ miestom na zadnych sedadlach to sa neda ani porovnat. To je o tom C vs. B segment. Pri vybere bol Rapid ( prelom rokov 2013/2014 ) to som nechcel vieme este co tam bolo. Dalej Golf 7 a Leon. Nakoniec som uprednostnil Leona preto, ze Golf by nemal vybavu ( vyhrievane sedacky, tempomat, parkovaci asistent........) Chcel som lepsiu vybavu. Bratovi som tiez hovoril pri vybere ci neche Leona, neprekusol zakladnu vybavu a vzhlad interieru, tak bral FC Style. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 Losky 83: podla mna ma, pretoze ak v nejakom parametri aj v crash testoch vychadza nieco zle, tak v realite to bude este horsie.(vacsinou) houmr:no jo, je to tak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 (editace) Armyk: NCAP nezpochybňuji, jen vše okolo nich[emoji2] Editováno: 6. Duben 2016, autor: Losky83 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 NCAP = jj hvězdičky nejdou brát vážně, neboť jejich počet ovlivňjí i ptákoviny jako hlásič nezapnutého pásu. Ale co se týče těch map přetížení na těle, tam není co dodat, lidské tělo je v tomhle zmapované - co vydrží orgány, vazy, svaly, kosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 NCAP robi test s presahom 40% karoserie. IIHS s presahom 15%. Drviva vacsina klasickych europskych modelov pri nich prepadava. Akoby chceli napasovat bezpecnost na standardny test (to mi nieco pripomina ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Kdyz u te bezpecnosti je to jak s emisemi Laboratorni podminky, konstantni rychlosti, normovane uhly... v realu ale Tatra nezna bratra... Je to dobre voditko, ale spolehat se na to taky neda. Bohuzel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Všeobecne by malo asi platiť, čím novšie, väčšie a ťažšie vozidlo, tým bezpečnejšie. Fabia v tomto asi nebude žiadna hviezda. Celkovo modely škody sú ľahké autá. Čo kategória, to necelých 100kg navyše, takže ani superb nie je zrovna ťažký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 To si zrovna nemyslim. Zalezi od vyrobcu ake materialy pouzije. Vysokopevnostna ocel je lahsia a pevnejsia ako nejaka zliatina, takisto treba vytvorit dobru deformacnu zonu, aby auto pohltilo vacsinu energie pri naraze. Radsej by som sedel vo Fabii ako v nejakom o 300kg tazsiom indickom/cinskom "zazraku". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 Neviem kolko z nas tu jazdi na indickych/cinskych zazrakoch.Samozrejme ze pevnejsia karoseria je urcite pozitivna vec, ale aj tak by som sa nechcel zrazit s nejakym 2 tonovym terenakom vyrobenym kludne 15 rokov dozadu. Testy su fajn, ale vacsinou sa auta zrazaju navzajom a nevrazaju do pevnych prekazok s presnym prekrytim Obcas niekto urobi nezavisly test zrazky maleho a velkeho auta. Je logicke, ze takymi vysledkami sa nikto chvalit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 9. Duben 2016 Sdílet Vloženo 9. Duben 2016 sice hodně velký OT, ale věř tomu, že týpek v 15 let starým těžkým off-roadu, by dopadl minimálně stejně, jak ty v opravdu moderním autě segmentu C... deformační zóny, pytle apod. jsou víc než váha, přece jenom pevnost kastle je jedna věc, druhá věc je, aby to vydrželo tělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Mas pravdu, je to OT, lebo sme predsa v segmente B a nie C Inak to OT nie je.. zacali sme porovnavanim bezpecnosti aut v segmente. Len som to prirovnal, ze to zmysel nema, ak ide niekomu primarne o bezpecnost, kupi si vacsie auto. To plati vzdy. Ked by som to totiz prehnal a povedal, ze to stare auto bude mat niekolko nasobne vyssiu hmotnost, napr. nejaky lahsi nakladak. Tak z pohladu tela si vodic vo vacsom nemusi ani vsimnut, ze do niecoho vrazil. Takze urcite hmotsnost hra svoju rolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 To je fyzika, vždy těžší auto zdevastuje to lehčí. Dřívější auta byly z pořádného železa, dnes je to vše ťitěrné, jen je to vylepšené o def zóny. Ale ani airbagy nezastaví přední podélník z auta co váží dvě tuny. Škodovka, v které bych se cítil bezpečněji začíná až O3, to se s papundeklem v podobe F3 či Rapidem nedá srovnat. Je tam sakra velký rozdíl z čeho jsou ty předky dělané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 (editace) Zrovna předku bych se nebál, díky motorům řady EA211 je ve Fabii přední část z modulární platformy MQB narozdíl od Rapidu. Editováno: 11. Duben 2016, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 (editace) No, nevím, kde MQB je, ale rozhodně přední motorová část to nebude ;-) Stačí vidět holé karoserie a je vidět ten obrovský rozdíl. Editováno: 11. Duben 2016, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 (editace) Fábie III nemá MQB, ale spočívá na starší platformě PQ 26 (Polo, Ibiza). Editováno: 11. Duben 2016, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Fabia je sestavena z MQB, PQ26 a PQ25 v poměru 50/40/10. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Možný to je, ale oproti O3 to je trabant, nehledě na to, že O3 používá vysokopevnostní plechy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Fabia III taky, jenom je podíl odlišný. U OIII cca 20%, u Fabie 8%. U Octavie jde navic hlavne o podlahovy modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Vim, kde jsou, vidím je skoro denně. Jenže na F3 jsou z jiného materiálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 To klidne muzou, pro uvedeny podil plechu je rozmezi 1000-1200 MPa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 O3 má tuším 1300-1650 MPa, ale to je jedno. Jen prostě předek je u Fabie dost pofidérní v porovnání s tou O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Není to jedno, stejně časem v tom někdo zařve i ve Volvu se to může stát. Zatím ale ty dvě zdokumentované nehody s autem na odpis pasažéři naprosto v pohodě i čelní sklo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.