Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

V aktuálním Světě motorů jízdní dojmy nového Clia
i po tolika letech výroby vyrábí hodně přes 200tis ks, museli si dát záležet.
7 ! motorů včetně 2 atm, 2 nafty, hybrid s 1.6 atm a sekvenční převodovkou ( 4 stupně na benzín, 2 elektro), nový litr s turbem, ale Mpi bez filtru. Půjde i do Dusteru
Tablet až 9,3 palce, nejčastější fce tlačítka, klima otočné.
Kufr 391 lt, snížení hmotnosti auta o 50kg, chváli zpracování kabiny, jízdní projev kromě valivého hluku ( uvádí konstrukcí karosérie)
Na trhu od září

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 6. 2019 na 9:16, Martab napsal:

Renault obecně moc nemusím, ale nové Clio vypadá dobře. Otázka je, jak nastaví ceny.


No v práci sem dostal clio 2015 po kolegovi s nájezdem cca 60000km a do clia bych opravdu nešel, možná už to zlepšili, ale jak je hlučné a všudepřítomný bouchání plastů a škvrzání pedálů a brzd...(Máme v práci 2 Clia a obě dělají tyto pazvuky. ?)

To, když sednu do rapida ( 85tkm nájezd) tak žádný vrzání nenastává...

Jako služebák to beru, ale domů bych to nechtěl.? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jen malý postřeh. Kamarád má druhým rokem Peugeto 2008 1.2 Puretech 61kw - motor jede o třídu lépe, než 1.0 MPI, nic nevrže, interiér to ani nestojí porovnávat. Dle mého, kdo dnes chce Fábii 3 1.0 MPI, udělá dobře nejen sobě ale i celé rodině, když přejde ke konkurenci. Co mě překvapilo je jak 1.2PT jak deklasuje i mou bývalou Fa2 HTP51kw. Nevím jak, ale francouzům se povedlo udělat daleko lepší malý tříválec bez turba než celému koncernu za posledních 15 let :-)

Jinak soused o pár domků mě nechal projet v novém Cliu 0,9Tce a nic nevrže, tichounký vůz, tak nevím no :-)

 

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, však on i Kodiaq je lépe zpracovaný než Fábia, je sice dražší, ale je to větší auto...

Já teda nevím, ale je třeba porovnávat porovnatelné. On ten 1.2 od PSA v atmosférické i turbo verzi jede velmi pěkně a opravdu se jim povedl, na druhou stranu ty 2dcl se prostě projevit musí (hlavně u té atmosféry). Ale z konkurentů bude hodně zajímavá nová Corsa a Clio, otázka u nich je pouze jak bude nastavena cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2008 je za 422 tis. a s 1.2 turbo v základu, to asi není konkurence pro Fabii 1.0 MPI. Nemluvě o tom, že se mi nelíbí zvenku ani uvnitř.

 

Rapid jsem srovnával se Stonicem, to byl asi jediný crossover, který bych snesl v rodinné garáži. Atmosféry nabídne hned dvě.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný.

Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI.
 

Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání.

Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech...

Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clio a Clio grantour je krapet rozdíl v rozvoru. Stejně jako u meganu. Renault co já vím u kombi přidává místo na zadních sedačkách. Ve zde zmiňovaném cliu v zadu místo není žádné, ale rozdíl mezi cliem a Fabií je jako z bláta do louže.

Fabii koupíš o 100000,- levněji jak 2008, prostě porovnáváš jabka s hruskama. Srovnej 2008 s kamiqem ve velikosti, prostoru, spotřebě, dynamice, výbavě, kvalitě a ceně. To jsou konkurenti, ale Kamiq bude určitě o něco větší a o něco dražší.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 21. 8. 2019 na 16:53, Jan R. napsal:

To cukání jsem taky četl, nic takového po 70tkm nepociťuji. Přisuzuji to k chování řidiče k syrovému autu.
Než ta 1.2 od rencka je to Mpi lepší za mě, jel jsem v tom v Cliu i Loganu a to bych nekoupil.

Ahoj, no pan Vaculík mi dodnes neodpověděl, vypadá to, že mu spíše ujela pusa na špacír. Protože fakt neznám nikoho, komu by cukal ten motor 1.0 MPI.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 8. 2019 na 16:07, bobanHTP napsal:

ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky.

to teda nevím, jak se ti povedlo. I když zkusím najít čísla, tak hovoří jinak. https://www.auto.cz/renault-clio-grandtour-0-9-tce-vs-skoda-fabia-combi-1-0-tsi-jeste-nevymreli-127055

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...