Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jedni z mála, co n.. ten tablet nahoru, moc pěkný interiér [emoji106]

  • 2 týdny později...

V aktuálním Světě motorů jízdní dojmy nového Clia
i po tolika letech výroby vyrábí hodně přes 200tis ks, museli si dát záležet.
7 ! motorů včetně 2 atm, 2 nafty, hybrid s 1.6 atm a sekvenční převodovkou ( 4 stupně na benzín, 2 elektro), nový litr s turbem, ale Mpi bez filtru. Půjde i do Dusteru
Tablet až 9,3 palce, nejčastější fce tlačítka, klima otočné.
Kufr 391 lt, snížení hmotnosti auta o 50kg, chváli zpracování kabiny, jízdní projev kromě valivého hluku ( uvádí konstrukcí karosérie)
Na trhu od září

Jan R.:Clio má zahájení prodeje v ČR 1.9.2019.

Renault obecně moc nemusím, ale nové Clio vypadá dobře. Otázka je, jak nastaví ceny.

V 3. 6. 2019 na 9:16, Martab napsal:

Renault obecně moc nemusím, ale nové Clio vypadá dobře. Otázka je, jak nastaví ceny.


No v práci sem dostal clio 2015 po kolegovi s nájezdem cca 60000km a do clia bych opravdu nešel, možná už to zlepšili, ale jak je hlučné a všudepřítomný bouchání plastů a škvrzání pedálů a brzd...(Máme v práci 2 Clia a obě dělají tyto pazvuky. ?)

To, když sednu do rapida ( 85tkm nájezd) tak žádný vrzání nenastává...

Jako služebák to beru, ale domů bych to nechtěl.? 

@Ibe Tak o současném Cliu bych ani vážně neuvažoval (jel jsem v tom, a za mě si nesedne ani dítě, přitom v FIII si s omezeními sednu i sám za sebe ? ). Já se vyjadřoval hlavně ke vzhledu, měli jsme Megane II a jednou asi stačilo :D

  • 1 měsíc později...

Jen malý postřeh. Kamarád má druhým rokem Peugeto 2008 1.2 Puretech 61kw - motor jede o třídu lépe, než 1.0 MPI, nic nevrže, interiér to ani nestojí porovnávat. Dle mého, kdo dnes chce Fábii 3 1.0 MPI, udělá dobře nejen sobě ale i celé rodině, když přejde ke konkurenci. Co mě překvapilo je jak 1.2PT jak deklasuje i mou bývalou Fa2 HTP51kw. Nevím jak, ale francouzům se povedlo udělat daleko lepší malý tříválec bez turba než celému koncernu za posledních 15 let :-)

Jinak soused o pár domků mě nechal projet v novém Cliu 0,9Tce a nic nevrže, tichounký vůz, tak nevím no :-)

 

Až na to, že do Clia se dozadu neposadíš, protože se tam prostě nevejdeš je tam o hodně méně místa než ve Fabii.

A až taky na to že na Sauto začíná Fabie na 210k a Peugeot 2008 na 300k !

2008 je ale o triedu vyssie, je to male "SUV", takze ta vyssia cena je opravnena. Vyzera to, ze pazouti naozaj spravili velmi dobry motor.

Jo, však on i Kodiaq je lépe zpracovaný než Fábia, je sice dražší, ale je to větší auto...

Já teda nevím, ale je třeba porovnávat porovnatelné. On ten 1.2 od PSA v atmosférické i turbo verzi jede velmi pěkně a opravdu se jim povedl, na druhou stranu ty 2dcl se prostě projevit musí (hlavně u té atmosféry). Ale z konkurentů bude hodně zajímavá nová Corsa a Clio, otázka u nich je pouze jak bude nastavena cena.

2008 je za 422 tis. a s 1.2 turbo v základu, to asi není konkurence pro Fabii 1.0 MPI. Nemluvě o tom, že se mi nelíbí zvenku ani uvnitř.

 

Rapid jsem srovnával se Stonicem, to byl asi jediný crossover, který bych snesl v rodinné garáži. Atmosféry nabídne hned dvě.

Upraveno od Twisted

  • 3 týdny později...

2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný.

Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI.
 

Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání.

Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech...

Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)

 

 

To cukání jsem taky četl, nic takového po 70tkm nepociťuji. Přisuzuji to k chování řidiče k syrovému autu.
Než ta 1.2 od rencka je to Mpi lepší za mě, jel jsem v tom v Cliu i Loganu a to bych nekoupil.

Clio a Clio grantour je krapet rozdíl v rozvoru. Stejně jako u meganu. Renault co já vím u kombi přidává místo na zadních sedačkách. Ve zde zmiňovaném cliu v zadu místo není žádné, ale rozdíl mezi cliem a Fabií je jako z bláta do louže.

Fabii koupíš o 100000,- levněji jak 2008, prostě porovnáváš jabka s hruskama. Srovnej 2008 s kamiqem ve velikosti, prostoru, spotřebě, dynamice, výbavě, kvalitě a ceně. To jsou konkurenti, ale Kamiq bude určitě o něco větší a o něco dražší.

Upraveno od Malarkey

  • 3 týdny později...
V 21. 8. 2019 na 16:53, Jan R. napsal:

To cukání jsem taky četl, nic takového po 70tkm nepociťuji. Přisuzuji to k chování řidiče k syrovému autu.
Než ta 1.2 od rencka je to Mpi lepší za mě, jel jsem v tom v Cliu i Loganu a to bych nekoupil.

Ahoj, no pan Vaculík mi dodnes neodpověděl, vypadá to, že mu spíše ujela pusa na špacír. Protože fakt neznám nikoho, komu by cukal ten motor 1.0 MPI.

 

Ceny nového Clia, vcelku rozumné, základní motor bez turba a filtru, auto velmi dobře postavené, interiér honosný co jsem zkoumal, hlavně v R.S.line.

F1920911-B55B-47BC-BF8C-0AA65D34061D.jpeg

9BB51B23-3C63-44F1-8FDC-12BE74A530FD.jpeg

5C9E6C63-8FF9-433F-BB71-9CD977D90E45.jpeg

8DEF41D8-8340-4A0D-BCB0-117DCD457C65.jpeg

083434D3-43B1-418F-8C30-D48960A1E26F.jpeg

00D35161-F5B3-4850-8AF3-8A2E4CC036F2.jpeg

EA0A4356-A911-4216-8047-B39ECAD7FA52.jpeg

905C3DC0-3ED5-497C-B035-8F73ABAD66E0.jpeg

E9DE09B9-E1D0-4F11-BDD6-B59722A59E4D.jpeg

F738F75F-8794-4F58-802A-D538527DF4BF.jpeg

A jak to vypadá s místem vzadu, je to lepší než minulá generace?

Jsem nezkoušel

Kompletní ceník, už ta výbava Zen je velmi solidní.

 

920701CE-FE98-4077-A39F-8F1EDB17B25F.jpeg

EFDF2F3F-9E8C-48D8-A31B-05A6455A2C43.jpeg

F1435347-C8A2-4D0B-8DE9-2B15174FDEE3.jpeg

CD4124F7-68C7-4144-86F8-95B981BF8C7F.jpeg

AD270022-E440-4F6F-A650-4021218A82A0.jpeg

Vždyť ten ZEN nemá v základu ani elektricky nastavitelná zrcátka...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.