Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zítra budou ceny Sandera

Ceny pěkné, jen škoda že i přes nepřímý vstřik to má filtr pevných částic :/

Hm zajímavé, že i ta litrová atmosféra SCe 65  tam ten GPF filtr má, to 1.0 Mpi od koncernu bez GPF je pro obyčejného uživatele v tomto lepší. Taky je vidět, že je asi tím filtrem uškrcená, dříve mívala litrová atmosféra v Sanderu 54kW, teď má jen 49 kW a i parametry zrychlení jsou horší  o 1.6 vteřiny a navíc provozní hmotnost vozu se taky o něco zvedla.  Kdysi jsem zkoušel osobně Sandero s tím původním litrovým motorem 54Kw a již tehdy se mi jevila Fabia 1.0 Mpi 55 kW podstatně živější, no a teď to bude asi vyloženě jen kočár do města a na rozvážení dětiček a na nákupy, nebo pro nás důchodce.  Nabídka motorů tedy osekaná stejně jako u té dnešní Fabie, holt aby bylo časem vůbec z čeho vybírat. 

Upraveno od DušanV

ten GPF v té atmosféře je pro mě zklamání :-(

 

Špatně to nevypadá, ale bohužel ani na živo nic extra...
Podle videa lak 90-100um, FIII mi měřili nedávno a ta má 110-120um. Halogenové světla nic moc, litr docela chválí, tak snad na tom v HK zapracovali.

zezadu se jim to teda moc nepovedlo

Za mě celkově ošklivé..

Já kdybych si měl vybrat z konkurentů, tak buď nový Clio nebo Corsa.

Je takové Korejské řekněme... Zase lepší než minulá generace po FL. Existuje jinak i verze s projektory

ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fNew-Hyundai-i20-2020-front-.jpg&c=0ImageResizer.ashx?n=https%3A%2F%2Fcdni.a

a u nás jsem v žádném testu ještě ani neviděl toto rozložení budíků:
ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2f20201105114855_New-Hyundai-i20-2020-dashboard.jpg&c=0ImageResizer.ashx?n=http%3a%2f%2fcdni.autocarindia.com%2fNews%2fNew-Hyundai-i20-2020-digital-instrument-cluster.jpg&c=0
u nás vždy jen kulaté a mění se v podstatě jen podklad

"Základní" interiér (resp 2. výbava Comfort s paketem Club) potom vypadá takto:

Hyundai i20 2020 1.2 5km Comfort - nový model | | AAA AUTO auto bazar

Mimochodem ho mají v AAA za 340 000kč (https://www.aaaauto.cz/cz/hyundai-i20/car.html?id=369728827)

Ne každý řeší estetiku, čouhá z toho ale lacinost, a to je škoda,

konkurence pak nemusí trumfovat.

Vzhled je silně subjektivní věc, no co jsem v tom seděl, tak pokud někdo tvrdí, že v FIII působí interiér lacině a plastově, tak potom nevím co bude tvrdit o tom v i20... Ještě více to vyzní, když člověk přesedne z i20 do i30 a podívá se na cenovku...

Ty digitální budíky okopírovali od BMW..

před 41 minutami, Sudetak napsal:

Ne každý řeší estetiku, čouhá z toho ale lacinost, a to je škoda,

konkurence pak nemusí trumfovat.

Jj 2x jsem v tom seděl a stačí. Bych řekl, že ta 7letá F3 je uvnitř daleko lepší. Hlavně ten plast nad ovladači topení, ty tapeci. A zadní světla v rohu dole .... nechtěl bych to ani za 250, to už raději Sandero3

@Dixik2 U nás bude mít asi trochu jiné provedení budíků
Hyundai i20 2020: news, photos, specs | CAR MagazineHyundai reveals more details of the all-new i20 | Hyundai Media Newsroom

 

Ale právě že jsem neviděl možnost přepnutí na ty "BMW style"  u nás.

Tohle už celkem vypadá jako auto 21. století, teda než zakážou velké displeje.

To ani tak není o velkých displejích jako o naprosto nesmyslné a nebezpečné implementaci všech komfortních i bezpečnostních systémů do nepřesné dotykové plošky, která by za normálních okolností v podobě mobilu byla tvrdě postihována. A já s tímto krokem EU plně souhlasím. 

Upraveno od _Denis_

Škoda, že nemá i20 vychytanější interiér. 

Pěkný test Sandera 3

Rasťo

Jo, je to pěkné, jen jsme nepochopil ten držák na mobil u vyšších výbav. Když už je tam to LCD s AA/CP, tak přece nechci ještě telefon v zorném poli. Třeba to půjde sundat...

Takhle jak to má vyřešené  Dacia v testovaném voze, tedy ten infotainment přes mobil a ten zakomponovaný výklopný držáček na něj, tak takhle si představuji uživatelský příjemné a nenásilné řešení . Kdo to chce využívat, tak vyklopí držák , dá mobil a je to, kdo nechce, tak nepoužívá, ono se dá dokonce do toho držáčku dát i nezávislá navigace, např. český NAVITEL se tam určitě vejde. No a komu to nestačí, tak si pořídí vyšší verzi Dacie a má tam zase ten hnusný (podle mne), do prostoru vystrčený ala tablet. Jednoduché, účelné, vizuálně nenápadné a výrobně asi ne drahé řešení , simply-clever Škodovka by se tady mohla něčemu přiučit.

Osobně mi tablet nebaví, ale právě nechápu proč i s "tabletem" je tam kombinovaný ten nevkusný a uplně k ničemu držák na telefon... Ta základní verze není řešená špatně, ale můj šálek kávy to není :)

No musíme se v Dacii zeptat, jestli v té vrcholné výbavě jde ten přídavný držák na telefon  odmontovat, taky mě to přijde jako něco zbytečně navíc. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.