Jump to content

Vibrace auta a bouchání


Roman_Š
 Share

Recommended Posts

Dobrý večer pánové, prosím o Váš názor.

Mám Octavii 1.9TDI 4x4 AGR 66kW

Když vytočím skoro plný nebo plný rejd a začnu couvat, auto se mi celé hodně rozvibruje. I když vyřadím nechám takto auto v neutrálu, pořád vibruje. Když to ignoruju a chci couvat dále, autu jako by se nechtělo bylo takové ztuhlé ale jede a pak najedou prásk taková tupá rána a zacouvám v pohodě. 

Do toho slyším od zadní nápravy při jízdě tak od 10-150km/h hučení od zadní nápravy jakoby hučely ložiska ale nevím jestli to nemá i náhodou něco společného s výše popsaným. S tím může souviset i zvláštní pravidelně přerušované hučení závislé na rychlosti, od přední nápravy (jemné vibrace s tím do podvozku k nohám) od 30km/h a výše, které ale skoro vymizí když zatočím volantem doprava, na levou stranu to zesiluje.

 

Nechci Vás tu nějak zahlcovat ale sám nejsem přes auta expert ale nechci v servisu naletět nějakému rádoby poctivému mechanikovi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

myslím si že toho máš na autě v nepořádku více. Tak ten předek často bývá načnutý vnitřní pravý homokyneták. Dále bych řekl že máš i ložisko na některém z předních kol.

S tím zadním náhonem, jediné co může vydávat nějaký zvuk je při přiřazení zadních kol takové tiché lupnutí. To je jedinej zvuk, co by měl být při správném fungování haldexu být. 

Mrknul bych na zadní brzdy, jak chodí a jak vypadají zadní kotouče(můžou přibrzďovat). A ta rána, je kovová nebo tlumená(myslím náraz ocel na ocel nebo guma na železo). Kdy si měnil olej v hadexu a rozvodovce?

Co ukazuje Vag? 

Jirka

Link to comment
Share on other sites

Takže, 

olej + filtr v hladexu měněný asi 2 měsíce zpátky (první výměna po předchozím majiteli, nevím kdy to měnil on)

olej v zadním diferu taky před 2 měsíci

Vag mám k dispozici jen ten základní a ten neukazuje nic.

Zadní brzdové kotouče a destičky vyměněné tak před měsícem (Brembo MAX), tady šlo vracení pístu trochu ztuha ale pak to krásně šlo, auto brzdí slušně jen mě zlobí když vícenásobně zmáčknu pedál tak se ztrácí tlak a musím víc tlačit, když ale nechám protočit motor vše je zase OK

Ta rána je taková tupá jestli je to kov na kov mi ani moc nepřipadá..

No každopádně,

teď jak napadl sníh tak jsem měl možnost využít nejednou a nemálo haldex a tváří se funkčně, všechny 4 hrabou, žádné rány a ni divné zvuky se při připojení nedějí, řekl bych že šlape jak má.

Vím, je toho víc :D Chci to postupně právě dát dokupy, ty homokiny a ložiska nejsou zas takové položky právě ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tož jsou vyměněné všechny 4 ložiska FAGy, veškeré zvuky a podivnosti od přední nápravy to odstranilo ;) Zadní náprava tam to bylo prý peklo, zarezlé atd takže si naučtovali v servisu peklo.. páč je to 4x4.. no nicméně hluk od zadní nápravy nové ložiska neodstranily, mám ale špatné přední siletbloky zadní nápravy takže tohle ještě a pak tedy ty ložiska v diferu (to drahé moc není) a uvidíme

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Nobody.12
      Zdravím,
       
      Mám motorizaci 1,4 g-tec,
      U mého auta už od začátku, co jsem jej koupil pozoruji, že když řadím zpátečku, tak opravdu často o sebe nepěkně škrkne ozubení v převodovce.
      Potom, co se mi tohle stalo vícekrát po sobě se to tak nějak uklidnilo (asi se to více sedřelo?) ale stále se to periodicky opakuje. Řazení rychlostí 1-6 je víceméně bez problému.
      Předpokládám, že to značí nějaký rozjetý vnitřní problém?
      Řešil už někdo tohle u 6-st manuálu?
    • By MichalCerny
      Zdravím, při vytočení volantu začne něco nepříjemně vrzat a skřípat, zajímalo by mě, jaký konkrétní díl by to mohl dělat.
      Díky
    • By STOCKER
      Ahoj,
      nemáte někdo zkušenost, nebo jste někdo neslyšel o šelestu spojkového ložiska? Mám na karoqu 1,5tsi, 4 x 2, 04/2021 najeto teprve 11tis. km a začíná se ozývat šelest od spojky (nepravidelně, za studena i po zahřátí). Po vyšlápnutí spojkového pedálu to ztichne. 
      Dík za každý postřeh. 
      video.mp4  
    • By Lucaso444
      Dobrý den,
       
      koupil jsem si své první auto, Octavii II 1.8 TSI  (bzb) 2007, najeto 221 800 km. 

      Auto se prvních 14dní moc nepoužívalo (doteď jsem s ním najel do 500km) A po 14 dnech, asi po půl hodine jízdy, když jsem zastavil na křižovatce, nemohl jsem se znovu rozjet. 
       
      Zastavil jsem, zařadil jedna a nic. Auto jen řvalo, když jsem ho vytočil na vysoké otáčky tak jen tak mírně popojíždělo. A šel cítit silný smrad pálení asi plastu / gumy. 

      Hned ten týden, jsem auto hodil k mechanikovi. Ten auto projel a řekl, že je v pořádku. Prý spojka chytá krásně, rozjezdy v pohodě. Tak jsem to nějak neřešil. 
       
      Ale teď po měsíci, se mi to stalo 3x za jednu jízdu po městě. Auto jsem nechal napíchnout na diagnostiku a diagnostika vyhodnotila tuto chybu:
      012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1 p3138 - 000 - regulační odchylka. 
       
      Myslíte, že to může být tím ? Předchozí majitel říkal, že měnil lamelu spojky, která má najeto cca 1500km. Rozvody mají najeto 40 000km, vodní pumpa 30 000km. Pak měněny méně podstatné věci jako: svíčky a baterka. 
       
      Moc děkuju za tipy a rady, jsem v autech celkem laik. 
    • By famiro
      Ahoj, na Oktávce se mi zkroutily už druhé bubny. Podvozek je OK, potvrdil už druhý automechanik. Dvoje bubny byly neznámé značky, teď jsem tam dával ATE. Po výměně je vše OK, ale přemýšlím, jestli nemůže být ještě někde jinde ten "zakopaný pes". Poradíte? Napadá vás něco? 
×
×
  • Create New...