Roman_Š Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 Dobrý večer pánové, prosím o Váš názor. Mám Octavii 1.9TDI 4x4 AGR 66kW Když vytočím skoro plný nebo plný rejd a začnu couvat, auto se mi celé hodně rozvibruje. I když vyřadím nechám takto auto v neutrálu, pořád vibruje. Když to ignoruju a chci couvat dále, autu jako by se nechtělo bylo takové ztuhlé ale jede a pak najedou prásk taková tupá rána a zacouvám v pohodě. Do toho slyším od zadní nápravy při jízdě tak od 10-150km/h hučení od zadní nápravy jakoby hučely ložiska ale nevím jestli to nemá i náhodou něco společného s výše popsaným. S tím může souviset i zvláštní pravidelně přerušované hučení závislé na rychlosti, od přední nápravy (jemné vibrace s tím do podvozku k nohám) od 30km/h a výše, které ale skoro vymizí když zatočím volantem doprava, na levou stranu to zesiluje. Nechci Vás tu nějak zahlcovat ale sám nejsem přes auta expert ale nechci v servisu naletět nějakému rádoby poctivému mechanikovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 Ahoj, myslím si že toho máš na autě v nepořádku více. Tak ten předek často bývá načnutý vnitřní pravý homokyneták. Dále bych řekl že máš i ložisko na některém z předních kol. S tím zadním náhonem, jediné co může vydávat nějaký zvuk je při přiřazení zadních kol takové tiché lupnutí. To je jedinej zvuk, co by měl být při správném fungování haldexu být. Mrknul bych na zadní brzdy, jak chodí a jak vypadají zadní kotouče(můžou přibrzďovat). A ta rána, je kovová nebo tlumená(myslím náraz ocel na ocel nebo guma na železo). Kdy si měnil olej v hadexu a rozvodovce? Co ukazuje Vag? Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman_Š Vloženo 30. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Takže, olej + filtr v hladexu měněný asi 2 měsíce zpátky (první výměna po předchozím majiteli, nevím kdy to měnil on) olej v zadním diferu taky před 2 měsíci Vag mám k dispozici jen ten základní a ten neukazuje nic. Zadní brzdové kotouče a destičky vyměněné tak před měsícem (Brembo MAX), tady šlo vracení pístu trochu ztuha ale pak to krásně šlo, auto brzdí slušně jen mě zlobí když vícenásobně zmáčknu pedál tak se ztrácí tlak a musím víc tlačit, když ale nechám protočit motor vše je zase OK Ta rána je taková tupá jestli je to kov na kov mi ani moc nepřipadá.. No každopádně, teď jak napadl sníh tak jsem měl možnost využít nejednou a nemálo haldex a tváří se funkčně, všechny 4 hrabou, žádné rány a ni divné zvuky se při připojení nedějí, řekl bych že šlape jak má. Vím, je toho víc Chci to postupně právě dát dokupy, ty homokiny a ložiska nejsou zas takové položky právě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman_Š Vloženo 11. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2015 zakoupeny ložiska jak na přední tak na zadní nápravu, po výměně dám vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman_Š Vloženo 31. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Tož jsou vyměněné všechny 4 ložiska FAGy, veškeré zvuky a podivnosti od přední nápravy to odstranilo Zadní náprava tam to bylo prý peklo, zarezlé atd takže si naučtovali v servisu peklo.. páč je to 4x4.. no nicméně hluk od zadní nápravy nové ložiska neodstranily, mám ale špatné přední siletbloky zadní nápravy takže tohle ještě a pak tedy ty ložiska v diferu (to drahé moc není) a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Jsem zvědav jak s tím dopadneš. Já bych mrknul na všechny ložiska co jsou v zadním náhonu. Popřípadě ještě homokynetáky v zadní nápravě a manžety na nich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.