Publikováno Prosinec 27, 201410 r zde ukázka destrukce motoru ahf po 363000.auto bez cipu.olej menen pravidelne.zadne razantni jizdy.zniceho nic rana olej všude dira v bloku proste vybehla ojnice ven. prilohy_61709.zip Upraveno Prosinec 27, 201410 r od brunda
Prosinec 28, 201410 r Autor no proste motor v haji sem včera kámošovi prehazoval druhej.sem myslel ze to bylo bezny na PDckach ale umi to i stara klasika 81kw -mela uz nabehano
Prosinec 28, 201410 r Autor blok z obou stran a vana taky prorazena .stalo se to ve 100 km rychlosti,rana a olej vsude
Leden 3, 201510 r Zajimave, prave tyhle motory jsou vyhlaseny drzaky, kde najet pul milionu km a vic neni zadny problem. Tim spis ze nejde o upravovany motor. Zjistili jste uz duvod destrukce ? Vetsinou se to stava az u O2 , hlavne motor BXE , kde se utrhnou srouby na ojnici, ale tady zatim tezko rict
Leden 3, 201510 r Zajimave znam ahf co ma 570tis km a za celou dobu ma motor nove naftove cerpadlo a turbo a stale beha. Tady se fakt neco muselo stat.....
Leden 3, 201510 r stanese....a teď ještě otázka jestli to mělo opravdu 360 tisíc, nebo to někdy prodělalo "omlazovací kůru"
Leden 16, 201510 r Autor no kupoval to před 8 rukama a to mělo 140t.(snad)ale v aute je 6q převodovka takze to moc vytaceno nebylo proste smula.ale nejspis praskl sroub na ojnici protože salky vypadali pekne,ale to jsou uz jen dohady
Leden 17, 201510 r Problém je právě v tom, že vozidlo nebylo vytáčeno. Největší příčinou závad tohoto druhu je právě nesmyslné podtáčení motoru a honba za spotřebou.
Leden 17, 201510 r no jo, když to není tak jednoduché, to je jako s kouřením, prostě musíš. Jsem chronický podtáčeč a za to nízký číslo na dlouhodobé spotřebě jsem ochoten obětovat cokoliv :-) Není to vždy o úplné neznalosti
Leden 17, 201510 r je to jako sport - nejde o to šetřit peníze, jde o tu nízkou spotřebu, prostě o to číslo. Každý v tom autě tak trochu závodíme :-)
Leden 17, 201510 r Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Roli hraje poměrně dost parametrů. Od charakteru motoru až po zacházení v různých situacích a konče paramtery terénu, ve kterém se v ten moment vozidlo nachází.
Leden 17, 201510 r Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Je to velmi jednoduché, vše co je v zátěži a není při sešlápnutí plynu provázeno výrazným pocitem zrychlení je špatně. Doprovázeno hlubším zvukem, mírnou vibrací a cvrkáním ventilů, aneb prosba motoru o lepší zacházení. Taky se radši ohnete třikrát pro 30 kilo, než se strhnout zvedáním devadesátikilové zátěže. Upraveno Leden 17, 201510 r od motorpower
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.