brunda Vloženo 27. Prosinec 2014 Vloženo 27. Prosinec 2014 (editace) zde ukázka destrukce motoru ahf po 363000.auto bez cipu.olej menen pravidelne.zadne razantni jizdy.zniceho nic rana olej všude dira v bloku proste vybehla ojnice ven. prilohy_61709.zip Editováno: 27. Prosinec 2014, autor: brunda Citovat
brunda Vloženo 28. Prosinec 2014 Autor Vloženo 28. Prosinec 2014 no proste motor v haji sem včera kámošovi prehazoval druhej.sem myslel ze to bylo bezny na PDckach ale umi to i stara klasika 81kw -mela uz nabehano Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 28. Prosinec 2014 Vloženo 28. Prosinec 2014 ty bláho, pěkný díry se v bloku motoru udělaly. Citovat
brunda Vloženo 28. Prosinec 2014 Autor Vloženo 28. Prosinec 2014 blok z obou stran a vana taky prorazena .stalo se to ve 100 km rychlosti,rana a olej vsude Citovat
cinek Vloženo 3. leden 2015 Vloženo 3. leden 2015 Zajimave, prave tyhle motory jsou vyhlaseny drzaky, kde najet pul milionu km a vic neni zadny problem. Tim spis ze nejde o upravovany motor. Zjistili jste uz duvod destrukce ? Vetsinou se to stava az u O2 , hlavne motor BXE , kde se utrhnou srouby na ojnici, ale tady zatim tezko rict Citovat
Tonny Vloženo 3. leden 2015 Vloženo 3. leden 2015 Zajimave znam ahf co ma 570tis km a za celou dobu ma motor nove naftove cerpadlo a turbo a stale beha. Tady se fakt neco muselo stat..... Citovat
Wittmann Vloženo 3. leden 2015 Vloženo 3. leden 2015 stanese....a teď ještě otázka jestli to mělo opravdu 360 tisíc, nebo to někdy prodělalo "omlazovací kůru" Citovat
brunda Vloženo 16. leden 2015 Autor Vloženo 16. leden 2015 no kupoval to před 8 rukama a to mělo 140t.(snad)ale v aute je 6q převodovka takze to moc vytaceno nebylo proste smula.ale nejspis praskl sroub na ojnici protože salky vypadali pekne,ale to jsou uz jen dohady Citovat
motorpower Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 Problém je právě v tom, že vozidlo nebylo vytáčeno. Největší příčinou závad tohoto druhu je právě nesmyslné podtáčení motoru a honba za spotřebou. Citovat
Wittmann Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 no jo, když to není tak jednoduché, to je jako s kouřením, prostě musíš. Jsem chronický podtáčeč a za to nízký číslo na dlouhodobé spotřebě jsem ochoten obětovat cokoliv :-) Není to vždy o úplné neznalosti Citovat
JirkaBrno Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 hmm to co jsi uštřil na palivu dáš do novýho motoru.... Citovat
Wittmann Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 je to jako sport - nejde o to šetřit peníze, jde o tu nízkou spotřebu, prostě o to číslo. Každý v tom autě tak trochu závodíme :-) 1 Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Roli hraje poměrně dost parametrů. Od charakteru motoru až po zacházení v různých situacích a konče paramtery terénu, ve kterém se v ten moment vozidlo nachází. Citovat
motorpower Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 (editace) Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Je to velmi jednoduché, vše co je v zátěži a není při sešlápnutí plynu provázeno výrazným pocitem zrychlení je špatně. Doprovázeno hlubším zvukem, mírnou vibrací a cvrkáním ventilů, aneb prosba motoru o lepší zacházení. Taky se radši ohnete třikrát pro 30 kilo, než se strhnout zvedáním devadesátikilové zátěže. Editováno: 17. leden 2015, autor: motorpower 2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.