Pawlisko Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 Dobrý den, už delší dobou pozuruju, že se mi za studena (ráno nastartuju auto) špatně řadí 1. a 2. rychlostní stupeň. Nechávám auto stát na rovince se zařazeným 1. rychlostním stupňem a kolikrát musím 3x sešlápnout spojku, abych mohl dát zpátečku (vyjíždím z garáže). Jakmile se auto zahřeje, tak je řazení v pořádku. Podobné téma jsem nenašel. Před rokem jsem nechal měnit u známého olej v převodovce (original). Co bude tentokrát špatně? Nebo stačí promazat řadící páku (čím)?Mám najeto cca. 170t km a letos už mě čeká zřejmě komplet spojka s dvouhmotovým setrvačníkem. Má to s tím nějakou spojitost? Díky za Vaše názory, které jistě pomohou i ostatním Mějte se Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 proc myslis ze te ceka spojka?zkus seridit lana razeni treba to pomuze,nic tam mazat nemusis je to zbytecne,spis bych radsi zkusil vymenit kapalinu ve spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2015 Protože je už chycený dvouhmotový setrvačník a ten se mění komplet se spojkou (spojková sada se setrvačníkem). A jak se mi to projevuje?- za studena když se rozjíždím, tak to má takovej škaredej zvuk- když zastavím kolikrát na křižovatce, tak se ozývají lehké vibrace- to řazení není co bývalo, řekl mi to i kámoš, kterému mu měnili nedávno spojku s dvouhmotou a mohl to porovnat Kapalina ve spojce? To jsem ještě neslyšel, myslel jsem, že olej je jenom v převodovce. Kam se ta kapalina leje a jaká přesně? Nemáš odkaz? Na lana řazení se zkusím taky zaměřit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 myslel sem brzdovku na ovladani spojky,muze byt uz stara-navazana voda a proto treba po ranu ti to zlobi-taky se na to chystam,ale preventivne,kurna toz to ti brzo ten setrvak odchazi a jeste na serii,zkus prvni seridit ty lana je to otazka par minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 7. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2015 170 000km (r.v. 2009) je brzo na dvouhmotu? Já co čtu diskuse, tak to mění klidně i ve 150 000. Ještě není v háji, klidně ještě vydrží (v autorizáku mi řekl, že to má daleko do výměny), ale když to stejně budu muset vyměnit, tak s tím už nějak počítám a dávám prachy bokem. Na tu brzdovku na ovládání spojky mrknu jestli něco najdu. A seřízení lan je otázka pár minut? Není někde nějaký manuál? Já tomu až tak nerozumím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 odpoledne ti to tu napisu ted uz nestiham,jinak ja mam 08 270tis km a spojka puvodni vlastne na aute je spousta puvodnich veci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) 270t km je slušný nájezd na originální díly. To já už mám nové turbo, repas vstřiků, teď novou váhu vzduchu a nový svazek na vstřikovačích. Kupoval jsem auto se 120t km od Škodovky (Škofin) a myslel jsem, že to bude kvalita. A ono h..... Editováno: 8. leden 2015, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 turbo sem taky nedavno delal sice zbytecne ale delal,jinak je baterka druha a predni klouby jinak podvozek spojka vstriky sou puvodni,jednou se delaly kotouce a desky,me zas treba trapi vybrace od kardanu kazdy ma svoje no,jinak k tomu serizeni:budes muset vyklopit fitrbox nebo ho demontovat,pak se dostanes k ose razeni co trci z prevodovky a na ni sou ty tahla razeni,z boku ti bude trcet takova hokejka tou otocis doleva a budes se ji snazit tlacit dovnitr a zaroven budes ty tahla tlacit v ose dolu do prevodovky az ta hokejka zajede dovnitr tim to zaaretujes,pak na lanech razeni zatlacis ty cerne konce na doraz a zaaretujes pootocenim te cerne jakoze matice doprava,tak udelas obe,v interieru oddelas manzetu radicky a uvidis tam nalitek s dirkou a druhou dole do nich strc neco stejneho prumeru treba vrtak-tim zafixujes radici paku,pak uvolni aretaci na lanech pootocenim te matice doleva,a nakonec odjistis tu hokejku a to je vse,ja nemumim vysvetlovat tak snad ti to neco rekne,je to otazka fakt chvilky,nejlepsi by bylo kdyby sem nekdo hodil dokumentaci z DP z obrazku by se to urcite pochopilo lepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Včera jsem viděl nějaké video, kde něco podobného dělali, ale mám pocit, že raději do toho prackama sahat nebudu. Nejsem mechanik a přeci jen si na to nevěřím. Copak taková sranda může stát v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 z vlastni zkusenosti co mam to ani v servise neumi kdyz sem to chtel seridit na moji byvale O1 tak sem obrazil 6servisu a ani jeden nevedel pokud to bude mechos znat tak si veme max 2kila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2015 s těma dnešníma servisama to je fakt sranda. Zkusím pohledat někoho, kdo to zmákne (asi budu za vola, když to většina z nich nebude ani znát), ale třeba se najde. Tímto kdyby se někdo našel v Olomouckým kraji, ozvěte se Každopádně myslíš, že to mechanické seřízení může mít vliv na řazení za studena? Když se auto zahřeje, tak to už problémy nedělá. Hledám tu souvislost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Seridit si to urcite zvladnes i sam. Taky jsem to delal sam a slo to v pohode. Ten navod od foxdivemaster to popisuje presne. Nicmene pochybuju, ze by ti to s tim razenim jakkoliv pomohlo. Spis bych zkusil vymenit olej. Sice jsi ho nechaval menit, ale je otazka, co ti tam nalil. Na spatne razeni se dava tusim G 052 512. Nebo pro zacatek alespon zjistit, co tam teda mas za olej (ne jen ze je to original, ale i jeho oznaceni). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) Jak nebude venku taková kosa (asi v sobotu), tak se na to mrknu podle toho návodu a uvidím co bych s tím mohl udělat. Ohledně oleje, pravda, vůbec nevím co tam dal :| A teď už to určitě taky nezjistím. Výměna je asi to nejlevnější řešení, co s tím udělat. Zítra ještě zkusím nahrát zvuk motoru při startu a rozjezdu za studena. Za mě tam je nějaké zlo...Teď jsem koukal, že original G05 217 1A2 stojí přes 7 stovek za litr a co vím, tak já jsem se vlezl do tisícovky, takže ten original tam asi není... Editováno: 8. leden 2015, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 jo ten samy olej sem daval vcera,treba to serizeni nepomuze ale je to dalsi moznost,ale pokud tam nemas origo olej tak to muze byt asi tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 (editace) Chlapci, řeším teď ten samý problém, za studena dám zpátečku, vyjedu od baráku, chci tam dát jedničku a jdu hodně na krev, někdy musím dát znovu zpátečku a až potom tam jednička skočí. Po zahřátí je všechno OK a řadí to přesně... Před 2 roky mi do oleje nalili nějakou sračku a to pomohlo a byl minulou zimu klid, teď to dělá zase. Takže chci měnit olej a u nás řekli, že dávají klasický olej do převodovek a k tomu nějakou lahvičku od Škodovky... Chci se zeptat, co tedy po nich chtít. Mám koupit radši dle uvedené specifikace v horním příspěvku olej a dát jim ho, nebo jak s tou výměnou? Mě řekli cenu cca 1400,- i s práci a materiálem. Podle toho co ti píšete je za litr toho originálu 700kč a bude třeba koupit 2l do převodovky ne? Tak to je jen olej za tu cenu co mi řekli... Editováno: 28. leden 2016, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 dej jedine origo olej,fakt tam nic jineho nedavej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Takže to G05 217 1A2 nebo G 052 512??? A kolik je toho třeba. Koupím si ti a oni to vymění... Jo a co výplach? Dělali jste ho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 mrknu ti v praci co jsem tam nalil ja,jinak vyplach neni zapotrebi ale jestli tam mels nejakou sracku tak to vyplachni radsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Je to origo původní olej co je z výroby, akorát tam dali nějakej přípravek na obnovu té viskozity nebo čeho... Koukni případně díky za informaci [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 (editace) Tak jsem po výměně (najeto cca 200 000km), nalito přesně 2l nového G05 217 1A2. Vytekl sice dost světlý a řídký, ale nikterak znečištěný starý olej. Výplach jsem tedy nedělal a při dolití na rysku to vyšlo na přesně 2l nového oleje (dle papírů by mělo být v převodovce 2,3l). Po ujetí cca 500km je to znát, řadit jde ráno mnohem lépe, ačkoli zpátečka tam jde stále o něco hůře. Možná už je to známka staré spojky (zatím původní, ale zatím neklepe do pedálů a řadí se normálně, jen občas je cítit při vypnutí motoru dvouhmota)... takže určitě ta výměna oleje je znát. Cena za olej 2x 869kč a práce 500kč Editováno: 18. Květen 2016, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 kuurna ze sem ti napsal co sem tam dal ze?sory ,myslim ale ze ja tam mam jiny,ono tam asi par deci zustalo takze to bude asi ok,to serizeni delals? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 No ptal jsem se Suriho a říkal ať tam dám originál, že nic lepšího tam stejně nedám, takže je tam zpátky originál pro 6man.převodovky. Seřízení sem nedělal, protože jsem byl rád, že mě vzali narychlo (kvůli brzdám). Takže seřízení dělané není ale i tak je rozdíl markantní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 tak ho jeste zkus,mas to za chvilku hotove jasne ze olej jenom origo ale je toho vic druhu myslim ze mam 171 A2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 No já mám G05 217 1A2 takže máme asi to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 22. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 čau kluci, tak jsem si před cca. 3 týdny nechal vyměnit brzdovou kapalinu a minulý víkend jsem půjčil auto ségře (respektive jejímu budoucímu). Jel na svatbu cca. 60km daleko, vypnul motor a spadl pedál spojky až na zem. Tak jsem zařídil odtah a v servise mi zjistili cosi s ložiskem spojky. Najeto mám 197 tisíc, takže se doporučila rovnou celá spojka. Jsem rád, že jsem to auto neprodal, protože by mi to někdo omlátil za měsíc o hlavu a já bych mu musel platit novou spojku. Takhle vím, že tam budu mít novou a ještě nějaký rok si auto nechám, minimálně jako záložní. Jsem zvědav, jestli se mi spraví i řazení. Logicky se mění spojka, nikoli převodovka, ale uvidíme. Jinak mě nechutně sere, že si servisy dělají business ne na práci, ale na dílech. Bohužel na auto spěchám (příští týden vezu nevěstu) a všechny servisy full. Našel jsem "známého", který mi výměnu spočítal na 23 tisíc s DPH. Je to krutý, když ten set stojí na skoda-dily.cz 12 tisíc s DPH, běžně si řeknou za práci co jsem četl 4 tisíce a nakonec skončím u 23 tisíc. A to ještě jak mi dá slevu, že to normálně stojí 27 tisíc Nemám nic proti tomu zaplatit servisákovi za práci 500 na hodinu jako v autorizáku, ale ještě si brát takovou řachu na materiálu? Tu spojku sežene stejně za 12 tisíc a dalších 11 tisíc má za práci a za svou vychcanost. Kdybych měl čas a auto bylo pojízdné, tak zajedu za Humlem do Brna, ale za odtah tam bych zaplatil dardu.V pátek mám mít hotovo, tak dám vědět, jestli se aspoň něco změnilo. Jinak mění se při výměně spojky převodový olej? Ještě jsem ho neměnil, tak nevím jeslti se na to ptát. Co vím, tak k němu už nepojedu, by si vzal za olej 5 tisíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.