Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nastavení bi-xenonových světlometů po zapnutí Octavia III 39 členové hlasovali

  1. 1. Kolikrát se vám vychýlí světelný paprsek do stran při kalibraci bi-xenonových světlometů po zapnutí?

    • 1 x se vám vychýlí světelný paprsek do stran
      12
    • 2 x se vám vychýlí světelný paprsek do stran
      14
    • Jinak
      1

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vespolek,

S kamarádem jsme udělali takový test předních AFS bi-xenonových světlometů. Udivilo nás, že ač se jedná o obě Octavie Combi MR 2014, tak mají rozdílný proces nastavení (kalibrace) světlometů. Nejlépe je to vidět na krátkém srovnávacím video souboru, který je součástí přílohy.

 

První dieselová Octavia byla vyrobena v dubnu 2014. Druhá benzínová Octavia byla vyrobena v září 2013. Na videu je patrné, že obě Octavie jdou nejprve shodně se světelným paprskem dolů, pak hodně do vnějších stran a zpět. Teď nastává však rozdíl. Dieselová Octavie jde ještě jednou málo do vnějších stran a zpět a pak nahoru do cílové polohy oproti benzínové, která jde bez znovu vychýlení světelného paprsku nahoru do cílové polohy.

 

Má proto někdo z Vás nějaké fundované vysvětlení? Budeme rádi, když se s námi podělíte, jak se nastavují bi-xenony právě Vám.

 

K tomuto tématu byla založena i anketa, tak pokud chcete, můžete hlasovat.

Bi-xenony_s_AFS_Octavia_III.mpg

Upraveno od statik_08

Mě se to nastavuje taky "na dvakrát", tak jako u té dieslové (s motorem to zjevně nesouvisí, ale to je asi jasné)... jinak mám MR2015 vyrobeno 07/2014

Upraveno od Napalm

Já mám pocit (ale ověřím to), že to nastavování se čas od času liší.

U me je to teda pokazde stejne, pokud do toho behem kalibrace nezasahnu. Tzn. dolu, dvakrat do strany a nahoru. Kdyz se behem kalibrace rozjedu, cocky se pouze sklopi a hned nahoru

MR2015

Upraveno od XJOHNNYX

Ahoj,

 

nemohlo by mít složitější nastavování 2.0TDI verze spojitost s mlhovkami s corner funkcí?

 

Standucha

Nemohlo, mam TSI, cornery nemam a nastavovani probiha stejne jako u 2.0 TDI na videu

Upraveno od XJOHNNYX

Spíš to bude záviset ještě na nějakých okolnostech... Včera jsem to schválně sledoval a vždy se pohnuly 2x do stran a dnes ráno bych dal ruku do ohně za to, že se pohnuly jen 1x. Ale budu to ještě sledovat...

niekedy tak, niekedy onak. nevypozoroval som od čoho to záleží

 

1.8 TSI 04/2014

Včera jsem 2x koukal a pohnuly se pouze 1x do stran.

Ahoj,

mně vzdy, bez závislosti na okolnostech, dvakrát do stran,stejně jak je na videu Octavie 2.0 TDI s corner funkci.

Standucha

U mě vždy stejně jako u benzínové, vyrobeno také 9/14

Viewer - nemáš ty náhodou rok 2013?  :kol-34:

  • Autor

Modelový rok se mění o prázdninách po celozávodní dovolené v továrně. Pokud byla vyrobena v září 2013, tak je to MR 2014. 

Modelový rok se mění přibližně v 22 KT.

to ja vim od kdy je cca novy MR, jen mam za to, ze Viewer byl jeden z prvnich kdo tu mel OIII, mno a zde na foru ji ukazoval 24. zari 2013  :kol-28:

To byla reakce na statik_08

Publikováno Dnes, 12:34

Modelový rok se mění o prázdninách po celozávodní dovolené v továrně.

On to v příspěvku Viewer trochu zkrátil :kol-28: 

jj, jen jsem se nějak překlepl, jasně že je vyrobená 9/13 (MR14), proto jsem psal že vyrobená TAKY jako ta benzínová...asi podvědomě potřebuji mladší ročník, už aby byl FL

Já zase včera zaregistroval, že se nejdřív do strany pohnulo jedno světlo a pak druhý.

  • Autor

Myslíš při startu nebo při přestavování AFS režimů (meziměsto / město / meziměsto / dálnice / déšť nebo mlha)?

Myslím při startu. Prostě někdy „šilhají“ oba xenony zaráz, někdy na střídačku. Nějaké pravidlo jsem v tom neobjevil.

1,8 TSI 4x4, vyrobená 08/13, vždy synchrónne a len 1x.

Ted jsem opet sledoval, vzdy oba stejne a vzdy dvakrat...

Podle mě je to rozdílným modelovým rokem a tedy verzí SW...občas se mi taky stane že jdou asynchronně, ale podle mě to je dané tím, že při vypnutí motoru jedno zůstane někde trochu nestandardně...zatím se mi to stalo tak dvakrát třikrát...možná proto se tomu říká kalibrace, aby se srovnaly...

U mě se nastaví synchronně do stran pouze 1x. Nehraje v tom roli třeba svolávací akce na xenony, která proběhla / stále běží, s označením 94H2?

Již 2x se mně ale stalo, že levé světlo při kalibraci nešlo vůbec do stran, pouze nahoru a dolů. Nevím zda to řešit či je to "běžný jev" .))

Mně se někdy nastaví do stran synchronně a někdy ne, Vypozoroval jsem, že to závisí na tom, jak jsou vytočený kola. Pokud jsou kola rovno - seřídí se synchronně, pokud jsou kola natočený, tak ne.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.