Alma Vloženo 30. Červen 2021 Sdílet Vloženo 30. Červen 2021 Tak jsem si prohledl log jednotky ABS která podle mne řeší i hlídání tlaku. Jsou tam zajímavé informace. Jinak jsem vyměnil jeden ventilek, vymazal jakousi chybu v infotaimentu, a od posledního potvrzení tlaku je zatím klid. IDE04939-IDE04248,kontrola pneumatik-Indikátor difuze tlaku vzduchu v pneumatice vpředu vlevo,255, IDE04939-IDE04249,kontrola pneumatik-Indikátor difuze tlaku vzduchu v pneumatice vpředu vpravo,255, IDE04939-IDE04250,kontrola pneumatik-Indikátor difuze tlaku vzduchu v pneumatice vzadu vlevo,255, IDE04939-IDE04251,kontrola pneumatik-Indikátor difuze tlaku vzduchu v pneumatice vzadu vpravo,255, IDE04939-IDE04432,kontrola pneumatik-Tlačítko ukazatele kontroly pneumatik,nesepnuto, IDE04939-IDE04946,kontrola pneumatik-Stav kilometrů posledního učení,25914, km IDE04939-IDE04947,kontrola pneumatik-Stav kilometrů posledního varování,25906, km IDE04939-MAS04538,kontrola pneumatik-Stav kilometrů při předposledním učení,25909, km IDE04939-MAS04539,kontrola pneumatik-Stav kilometrů při předpředposledním učení,25719, km IDE04939-MAS04540,kontrola pneumatik-Stav kilometrů při čtvrtém posledním učení,25083, km IDE04939-MAS04541,kontrola pneumatik-Stav kilometrů předposledního varování,25716, km IDE04939-MAS04542,kontrola pneumatik-Stav kilometrů předpředposledního varování,25072, km IDE04939-MAS04543,kontrola pneumatik-Stav kilometrů čtvrtého posledního varování,23280, km IDE04939-MAS04544,kontrola pneumatik-Indikátor vadné pneumatiky vpředu vlevo,255, IDE04939-MAS04545,kontrola pneumatik-Indikátor vadné pneumatiky vpředu vpravo,255, IDE04939-MAS04546,kontrola pneumatik-Indikátor vadné pneumatiky vzadu vlevo,254, IDE04939-MAS04547,kontrola pneumatik-Indikátor vadné pneumatiky vzadu vpravo,255, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 Ventilky u Fabie nemají vliv, jsou "stejné" jako na Favoritu, o kontrolu tlaku se stará právě ESP/ABS měřením obvodu kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medvidek88 Vloženo 6. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2021 Funguje vám správně kontrola tlaku pneumatik? Měnil jsem v dubnu na letní a po výměně resetoval v palubním PC. V pátek v dešti jsem projel dírou, po cca 1km mi začalo auto plavat v zatáčkách a pak bylo jasné, že je po pneu, ale žádné upozornění během úniku. Jakmile jsem vyměnil za rezervu a rozjel se s rezervou, tak teprve začal palubní PC hlásit kontrolu tlaku v pneumatikách. Po výměně v servisu celé nápravy na nové pneu jsem opět resetoval a odteď dobrý, ale moc tomu systému nedůvěřuji. Funguje vám spolehlivě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 6. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2021 Nejaky pokec je v sekcii podvozok https://forum.skodahome.cz/topic/131280-kontrola-tlaku-v-pneu/ Ja vyhrady nemam 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2021 Sloučeno. Ono to nikdy v žádné škodovce pořádně nefungovalo... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikderka Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Přidám se k tématu. Mně to třeba nefunguje. Nafoukal jsem pneu. Uložil v rádiu. Po nějaké době jsem zajel na benzinku kouknout a kola měli nižší tlak thruba o 0,4baru. Jak je možné, že mě auto neupozornilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 jestli všechna 4 měla stejně míň tak logicky nic nemůže systém hlásit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikderka Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Já třeba očekával, že když dám například 2,5 dozadu a 2,4 dopředu a nastavím to do rádia, tak to tak snad chci mít a tento tlak udržovat a tedy být při poklesu u jakékoliv / všech pneumatik upozorněn. A ne že když všechny tlaky půjdou dolů tak to nic hlásit nebude. Na co potom něco nastavují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 (editace) Systém, který má Fabie, a většina vozů, je nepřímé měření tlaku, které vyhodnocuje ABS dle toho, jaký je rozdíl v otáčení kol. Jakmile obě kola na nápravě mají stejně nafoukáno, nebo začnou unikat oboje stejně, tak to nepozná. To stejné pokud všechny čtyři budou stejně unikat. A nutno podotknout, musí ten rozdíl trvat delší dobu, tzn. když někdo píchne, začne to unikat, tak to nevyhodnotí na prvních pár km. Systém, který to umí přesně měřit, je přímě měření tlaku v pneumatikách. Dá se dodělat, ale za ty peníze a práci to nestojí Je to vlastně tak, že v každém kole je "chytrý" ventil, který pravidelně měří tlak, jakmile se pohybuje a dává informaci do jednotky, která tyto informace předává dál do vozu. Jen doplním, že systém přímého měření tlaku může mít aktuálně (ve Škodovce) Superb, Kodiaq, Octavia 4 a určitě i další vozy, ale u těchto tří to vím jistě. Dodělat to však lze prakticky na každé auto vyrobené od roku 2013 (samozřejmě záleží hlavně na ABS jednotce, aby byla možná na to nakódovat). Editováno: 25. Říjen 2022, autor: Krosta 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 (editace) Čidla berou údaje z ABS a vyhodnocují rozdíly na nápravě. Jestli chceš občas vyměňovat drahý ventil v každém kole musíš k jiné značce. Mě se stalo jednou za 3 roky že auto hlásilo únik. Bylo to za nějakku dobu po přehození na letní sadu, když jsem dohustil kola a neuložil. Zastavil jsem na pumpě nepatrně dohustil jedno kolo, byla to moje chyba. Krosta> byl jsi rychlejší 😀 Editováno: 25. Říjen 2022, autor: ben06 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Proč bych měl něco ukládat? Systém je nastavený tak že pozná až rozdíl mezi obvodem kol na nápravě. Tak ukládat pouze když se mění jedno kolo za jiné kolo a bude mít jiný obvod. A Patriku nebylo to tím že byl pokaždé jiný tlakoměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Když měním leto zima tak i při stejném natlakování to pozná, asi je to i průměrem kola s nestejně sjetým vzorkem letní zimní. A pipl mi i na dálnici když mi proklouzla jedna strana auta ve velké rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Jak letní, zimní? To auto není tak chytrý systém pozná jedině že jeden zimák/leťák na stejné ose je různě sjetý. Když je tlak OK tak uložit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Zatím vždy když měnil léto/zima a obráceně a zapomněl uložit tlaky tak po pár kilometrech píp. Při kontrole pak měli vždy všechny 4 stejný tlak. A taky mu nevadí různé tlaky na jednotlivých kolech. To zas tak, že klasicky hřebíček nebo šroubeček, to je pak píp ale na kole není nic vidět, tak uložím tlaky a po pár dnech zas píp a to už je poznat nižší tlak a nemusím mít ani pneuměřič. To pak rovnou do pneuservisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 taky vzdy po par km po prezuti pipam ... tlaky vzdy ok. zkontroluji, potvrdim a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.