Přejít na obsah

Slevy na nový vůz


KubinoPv

Doporučené příspěvky

Uklidním, nebude... Marže je 2,5%. A copak ostatní dávají na nový model slevu?? Starý model- sleva, nový model-sleva :kol-44:  :kol-44:  :kol-44: Zbytek zpětné bonusy. To soutěžení o to kdo kde a co dostal už je...... Copak v sámošce mrčíte nad slevou u pokladny?

 

A i20 je ve většině objednaných verzích Fabie dražší a k tomu neustálému srovnávání s autem, které nemá s náklady na výrobu v Eu podmínkách se nebudu raději vyjadřovat. Pokud někdo dělá bububu Hyundajem, tak ať si ho teda jde pořídit a ne se ztrapňovat.... Proč se neporovnává např. Opel - Š-A - Ford - Fiat atd. Tam by se ukázala realita. Udělejte si CCčko Hyundaje, Š-A a porovnejte už jen přístup a úroveň stránek. Pro porovnání Fabia Style 81kW a i20 74kW (mimochodem dražší než "vlastní" i30)

 

http://skoda-cc.cloudapp.net/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X8X&cc-interior=BL&cc-packages=GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=63695324&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X8X_GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D

 

http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31324-1339/

 

Tak, a co je dražší???? V reálném porovnání :kol-46:

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uklidním, nebude... Marže je 2,5%. A copak ostatní dávají na nový model slevu?? Starý model- sleva, nový model-sleva :kol-44:  :kol-44:  :kol-44: Zbytek zpětné bonusy. To soutěžení o to kdo kde a co dostal už je...... Copak v sámošce mrčíte nad slevou u pokladny?

 

A i20 je ve většině objednaných verzích Fabie dražší a k tomu neustálému srovnávání s autem, které nemá s náklady na výrobu v Eu podmínkách se nebudu raději vyjadřovat. Pokud někdo dělá bububu Hyundajem, tak ať si ho teda jde pořídit a ne se ztrapňovat.... Proč se neporovnává např. Opel - Š-A - Ford - Fiat atd. Tam by se ukázala realita. Udělejte si CCčko Hyundaje, Š-A a porovnejte už jen přístup a úroveň stránek. Pro porovnání Fabia Style 81kW a i20 74kW (mimochodem dražší než "vlastní" i30)

 

http://skoda-cc.cloudapp.net/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X8X&cc-interior=BL&cc-packages=GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=63695324&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X8X_GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D

 

http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31324-1339/

 

Tak, a co je dražší???? V reálném porovnání :kol-46:

 

 

Přesně tak, souhlasim :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uklidním, nebude... Marže je 2,5%. A copak ostatní dávají na nový model slevu?? Starý model- sleva, nový model-sleva :kol-44:  :kol-44:  :kol-44: Zbytek zpětné bonusy. To soutěžení o to kdo kde a co dostal už je...... Copak v sámošce mrčíte nad slevou u pokladny?

 

A i20 je ve většině objednaných verzích Fabie dražší a k tomu neustálému srovnávání s autem, které nemá s náklady na výrobu v Eu podmínkách se nebudu raději vyjadřovat. Pokud někdo dělá bububu Hyundajem, tak ať si ho teda jde pořídit a ne se ztrapňovat.... Proč se neporovnává např. Opel - Š-A - Ford - Fiat atd. Tam by se ukázala realita. Udělejte si CCčko Hyundaje, Š-A a porovnejte už jen přístup a úroveň stránek. Pro porovnání Fabia Style 81kW a i20 74kW (mimochodem dražší než "vlastní" i30)

 

http://skoda-cc.cloudapp.net/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X8X&cc-interior=BL&cc-packages=GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=63695324&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X8X_GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D

 

http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31324-1339/

 

Tak, a co je dražší???? V reálném porovnání :kol-46:

 

1.) Vyrobca sa chova trhovo ( nakupuje za najvyhodnejsich cenovych podmienok) a zakaznik sa zrazu nemoze chovat trhovo ? Komu to vadi dealerovi, ze nebude mat take premie z predaja, alebo komu ?

 

2.) Mal som asi 30 cennovych ponuk na Rapid Spaceback rovnakej specifikacie a divil by si sa, aky rozdiel moze byt  :kol-48:

 

3.) Sorry, ale kvalita aut je cca rovnaka ci uz i20 alebo F3 (nahrubo). Ci myslis, ze tie vyplne dvier v F3 su ukazkou zvysujucej sa kvality ? Ja to beriem, ak je cena tomu usposobena, tuto temu som mal s dealerkou. Povedal som jej presne, kde je vidiet setrenie s dovetkom dobre akceptujem to ak tomu odpoveda cena. Musi byt nejaka rovnovaha nizsia kvalita = nizsia cena.

 

4.) Staci mat nejake info od ludi (nie jedna pani, najblizsich), kto s tym pracuje, tak napr. sedacky (struktura - metal) nie je nic moc, vedeli by ti povedat co je kvalita. To ja este F3 obhajujem a oni mi tvrdia nech otvorim oci.

 

5.) Hovoris o korejcoch, ale co sa tyka interier urobili velky kus prace a stale idu dalej, ludia co zase robia v tom tvrdia, ze za 10 rokov budu vsetci prekvapeni. Si zober F1 vs. korejske auto (to bola hamba) a dnes korejske auto je porovnatelne s F3 (oni tvrdia, ze je dalej s interierom).

 

6.) Bol som uplny zastanca Skody nic ine ako Skoda neexistovala, som stale priaznivec koncernu, ale uz mi niektore veci ................... a uz urcite nie som :skoda: Beriem to, co ponukate (je to vyhodne)...... asi som sa zacal spravat trhovo ako automobilky :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět, že někdo neunese pohled z reálnější podoby.

to 1.- Výrobce se samosebou musí chovat tržně. On taky platí tvrdé náklady včetně platů a ekonorem v eu. Nerozumím tomu ješitnému výrazu "prémie". Copak Ty nosíš prachy do práce??? A prémie nebo jakékoli bonusy dáváš na charitu?? Komu pořád něco "závidíte"??

to 2.- vzhledem k tomu, že se věnuju prodeji vozů Ti to mohlo dělat pár do pár tisíc Kč mezi tou "nejhorší" a "nejlepší". Od Tebe to zní- chytil jsem táááákovou rybu ála

bez 80ti centimetrů rovnej metr. Alespoň v rámci podmínek v ČR jsou rozdíly jen v ochotě kam jít a doufat, že to někdo vrátí na servisu. Ovšem takoví jen přiklusají s olejem z eshopu.....

to 3.- v podstatě část z bodu 1, ale doplním to o to, že si můžeš porovnat co se za cenu dnešní vybavené fabie koupilo před 15ti lety. A je vidět, že ten malý soused z Boleslavi je naopak velkým bodlákem v zadnici všech co se ho snaží dohnat a nebo že by předehnat, když je terčem rádoby posměchu. Pro spoustu lidí jen stupidní a dětinská kampaň. O konkurenci se nemluví a když, tak srovnáním parametrů uživatelsky důležitých při konfrontaci.

to 4.- díky tomu, že se při prodeji vozů na salonu potkávám i s nezávislými opravci a taky servisujeme auta zástupců automotive, tak víme jakým stylem se "vybírají" dodavatelé do VW koncernu a do Kia groupe. Stejně jako postupy a kvalitativní kontroly výroby dodavatelských celků. To by jsi zrovinka hleděl...

to 5.- o korejcích jsi začal Ty, já jen napsal reakci, což můžu stejně jako Ty, resp. okopíroval link z konfigurátoru. Pravda bolí, vím...

to 6.- vidíš, já "úplný" zastáncem nejsem. Před barákem mi zrovinka stojí taky Renault a rozhodně se za něj nestydím.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem zrovinka u Tebe je to potom ono zmíněné neobjektivní porovnání. Jasný, za jakých podmínek k ceně dospěli je věcí jinou. Např. nyní 15000 dolů na starší vůz, nebo neodebráním vozu prohučí kauce a ta se na zlevnění ležáků použije. Ovšem pak se to bere, že jedni jsou za lidumily a ti druzí za nenažrance. Ale že pravda není ani tam ani tam.... Proto to vykasávání nohavic není ve většině případů na místě vypadá fakt směšně. Při prodeji vozu určitou korekci vždy provedu v rámci marže aby i pro mne něco malinko zůstalo a už to dál neřeším. Ber nebo neber.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubino... přiznávám se, že nevím, jak to přesně chodí... jak berete auta na sklad (jestli vůbec), kolik jich musíte prodat, jaký máte pak bonusy za prodej apod. 

 

Doba je "zkažená"... pomalu dnes zákazník diktuje cenu... sám jsem měl obchod... "štvalo" mě to... nabídneš cenu - koupí / nekoupí... poptá cenu - prodáš / neprodáš... 

 

každopádně, když to teď vezmu z pohledu zákazníka, který kupoval auto... vyberu si auta, motory, výbavu a jdu se zeptat, za kolik mi ho kdo nabídne...  ano, dobré víno si půjdu koupit tam, kde stojí méně, ale u kasy už cenu diskutovat nebudu a když bude pro mě moc drahé, tak si musím koupit levnější... to je easy... 

 

chci tím jenom říct, že nevím, jak to má jaká automobilka nastavený, ale jako zákazníka mě zajímá ta finální částka a jak k ní prodejce dospěl je prostě jedno... ;)

 

stejně je zajímavý, jak slýchám, že mají prodejci minimální marže a pak vidíš nabídku na slevu x desítek tisíc korun... to to ten prodejce nakoupí od automobilky už levněji? nebo jak to je?

 

přeci nemůžu prodávat za méně, než jsem nakoupil, ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tým porovnaním Koŕejcov a škodovky - pred 2r. sme kupovali do rodiny auto - Rapid vs Ceed....Ceed v každom ohľade lepší okrem motora.

Ale aj na ten Ceed bola zľava len 4% - lebo vraj novinka lebo nedá sa....

Ja som však skôr škodovkár :) Preto si nemyslím že táto diskusia je scestná sám o fábii 3 uvažujem a ak sa dá pri octavii vydupať zľava 10 - 15 % prečo by sa nemala dať aj u Fabii....o cenách na SR a v Čechách radšej ani nediskutujem ...kamarát teraz objednával (RS TDI DSG) práve kvoli tomu z Česka - nielenže zľava ale oproti cene na Slovensku nie o stovky ale tisícky Eur lacnejšie....

Komu nie je ľúto 25 - 30 tis Kč - nech ich daruje dealerovi - pretože ak dealer A dokáže na auto ponúknut zľavu 11% iný sa pri 4% tvári ako keby si kradol jeho deťom od úst......kam sa tie tisíce stratia? 

Ak uvažujem nad Fábiou pravdepodobne nepatrím k horným 10 000 ....čiže každé ušetrené euro sa ráta....

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak mi tvrdí soused, prodejce VW, poskytnutá sleva je přímo úměrná prodejní ceně auta. Dražší auto = možnost větší slevy. Zdá se to logické a přijde mi tak zcestné spekulovat nad slevou při srovnávání různých tříd vozidel. U stejné třídy, rsp. stejného vozidla, je to o schopnostech-možnostech samotného prodejce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jak má prodejce nastavenou marži vám asi nikdo neřekne,ale pokud někdo prodá vůz pod nákupkou tak to už na tom musí být hodně blbě,jedině že by to nějak dotovala škodafinance protože tam se zase auto děsně přeplácí,možná mají dealeři i množstevní slevy.dnes to asi není o prodeji auta jako takovém,co ja slyšel tak marže jsou nízké ale spíš o tom prodat a nasledně servisovat,tam jsou zisky jisté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodat a následne servisovať - mi pripadá trošku scestné ak klientom je Slovák ( ten asi nebude servisovať auto v Prahe) resp. aj v rámci republiky a to nerieši prípad kedy sa predajca A tvári že o zľavách nikdy nepočul resp.predajca ktorý sám navrhne kupujúcemu zľavu - keďže auto kúpim na jednom konci republiky a servisovať ho budem na druhom konci.....

Kto niekedy stavial dom - vie o čom hovoríme - zľavy napr.na obvodové murivo sa kľudne vyšplhajú aj na úroven 30% a viac - a aj napriek tomu firma má na platenie nájmu - áut pre svojich obchodných zástupcoch , a aj majiteľ sa netlačí v 2 izbovom bytíku niekde na okraji mesta....

A porovnávanie 2 tried možno nie - ale čo tak porovnavanie rovnakých cien auta ? O3 1.6 tdi(66) Active 398 000 Fabia 3 1.4 tdi style (66) 369 000 

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evidentně si přestáváme vidět do úst. Vzhledem k tomu, že jaksi stojím z části na "druhé" straně a mám tím pádem přehled jaká je kde a na jakém autě marže, zpětné nenárokovatelné položky mi tato debata připadá, promiňte za tento výraz, totálně zcestná a porovnávající hrušky s jablky, cenové ústupky na odlišných řadách modelů, akčních a neakčních modelech, autech do výroby, skladových a těch co jsou po režimu předváděcího vozu cca  jako to psal fufal.  Zároveň ten výraz "vydupat"...  Opravdu se nedivím, že už ty namistrované experty, co vypráví právě ty historky o dovydělání na servise (ze kterého nemám ani k) kdy pak dorazí se svým olejem a filtrem, odhadnu hned a nemám ani chuť se o čemkoli bavit. Stejně jde jen na test ceny a ani nemá odvahu zavolat, že si auto koupil jinde. Panečku frajer....Nebo se přijede pochlubit jak to kvůli 1000 K vzal jinde. Naopak rád vyhovím a doslova to auto skoro na doraz pustím skromnému, normálnímu člověku, který něco grátis v rámci prostoru marže bere jako "to navíc" a pro takového jsem v rámci možností schopen zařídit i servisní dohodu opět s korekcí ceny práce a materiálu na servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KubinoPv:

 

...odhadnu hned a nemám ani chuť se o čemkoli bavit. Stejně jde jen na test ceny a ani nemá odvahu zavolat, že si auto koupil jinde. Panečku frajer...Naopak rád vyhovím a doslova to auto skoro na doraz pustím skromnému, normálnímu člověku...

 

Nic ve zlým, nevím, jestli jste majitel salonu, prodejce, psycholog nebo vše dohromady, ale opravdu mě zaujalo, jak se dá člověk otypovat jen podle toho, že poptává cenu auta?

Každý dobrý obchodník snad raději prodává, byť s menším ziskem, než vůbec? Nebo to tak není?

Osobně jsem se nyní setkal s tím, že je rozdíl v ceně stejné Fabie i 20.000,- To mi nepřijde málo. Takže jsem toho názoru, že se jedná skutečně jen o schopnostech-možnostech samotného prodejce, jak psal fufal, a bohužel ten co to neumí/nechce/nemůže prodat za lepší cenu je z kola venku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodavat za kazdou cenu je nesmysl a konecne si to rada lidi zacina uvedomovat. Plne souhlasim s poslednim prispevkem Kubina, protoze mam uplne stejne zkusenosti, byt v jinem segmentu.

To, ze si nekde clovek koupi auto jeste neznamena, ze tam bude jezdit i na servis. Naopak, pokud mu nedela problem koupit jinde, nebude mu delat problem jet jinam na servis.

Pro bystre hlavy - pokud mate na necem 10% marzi a date slevu 8,5%, kolikrat vic musite prodat?

A jinak potvrzuju, ze napr. jenom zakladni marze u Fabie a Superbu jsou uplne jine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jak si o slevu řeknete či napíšete....udělal jsem to tak že jsem obeslal mailem cca 15 autosalonu škoda...poslal jsem tam nakonfigurované auto u kterého  tam byla  nějaká cena...dopsal jsem tam k tomu jakou bych si já představoval cenu či nějaké jiné zvýhodnění jestli je to možné...předtím jsem si samozřejmě zjistil za kolik se tak asi prodávají....do 10ti dnu mě kontaktovali všechny autosalony s cenovou nabídkou...nebo jiným zvýhodněním....jinak to bylo na roomstra...myslím že F3 bude podobná...dle mě je potřeba nezustat u jediného autosalonu...nechat si udělat nabídku min od 5ti...i víc..nebát se toho...pokud se spokojíte že přijdete do jednoho či dvou tak je to špatně...

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evidentně si přestáváme vidět do úst. Vzhledem k tomu, že jaksi stojím z části na "druhé" straně a mám tím pádem přehled jaká je kde a na jakém autě marže, zpětné nenárokovatelné položky mi tato debata připadá, promiňte za tento výraz, totálně zcestná a porovnávající hrušky s jablky, cenové ústupky na odlišných řadách modelů, akčních a neakčních modelech, autech do výroby, skladových a těch co jsou po režimu předváděcího vozu cca  jako to psal fufal.  Zároveň ten výraz "vydupat"...  Opravdu se nedivím, že už ty namistrované experty, co vypráví právě ty historky o dovydělání na servise (ze kterého nemám ani k) kdy pak dorazí se svým olejem a filtrem, odhadnu hned a nemám ani chuť se o čemkoli bavit. Stejně jde jen na test ceny a ani nemá odvahu zavolat, že si auto koupil jinde. Panečku frajer....Nebo se přijede pochlubit jak to kvůli 1000 K vzal jinde. Naopak rád vyhovím a doslova to auto skoro na doraz pustím skromnému, normálnímu člověku, který něco grátis v rámci prostoru marže bere jako "to navíc" a pro takového jsem v rámci možností schopen zařídit i servisní dohodu opět s korekcí ceny práce a materiálu na servisu.

Nevykládej nesmysle,za garanční prohlídky si servis ceny účtuje,podle mého jsou ceny víc než přemrštěné,1000kc jje pro každého dost a poohlednout se po levnější nabídce to uděla snad každý,neříkam nic pokud je servis kvalitní a to si třeba každy rád připlatí,no konkrétně když sem byl s fabulí na 1garančce tak se nenamahali ani utřít kapky oleje po výměně filtru,to byl profi servis.Jste jen prodejci a ani vy nevíte jakou nakupní cenu to auto má páč než vám dojde na salon tak se na něm napase kdoví kdo ještě.Jsou obchodníci a obchodníci,někdo proda i nemožné a někdo nic ale to je lidském přístupu k zakazníkovi,umět ho zaujmout,zjistit jeho potřeby,a možna že sleva bude to poslední co ho bude zajímat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ou ou. Jseš typický křikloun.....Ta 1000 Kačka, která nakonec stála cca 25 km tam a zpět, pak objednat, což je opět samosebou tam a zpět a nakonec převzít nový vůz, zase tam a zpět. Což svědčí o jistých pochodech mysli, které nemají komentáře.  A kolik se třeba napase Tvůj chlebodárce a nebo Ty jako OSVČ na svých klientech??? Nesmysly tady bohužel šíří někdo úúúúúúúúúúúúúúplně jiný. Nebo si snad myslíš, že nevím za co se auto fakturuje od Š-A??? Je to obchod, nic jiného. Výsledná cena vozu je vytvářena hromadou faktorů a jak se projeví ve výsledku je dáno tím jistým případem a NEJDE je paušalizovat napříč prodeji a prodejci.Na servisní úkony jsou dané předepsané "body". A to že nějaký servis opomene a neudělá se to v patřičné kvalitě je třeba vyřešit na místě a servis by měl umět "omluvenku".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já se lekl..... pro mně, jako toho kdo nabízí KOMPLETNÍ službu je udělat v rámci slušnosti a možnosti korekci výsledné částky na faktuře pro klienta, sepsat dohodu o servisních pracech(ta čítá taky jistou korekci) a věř mi, že už jsem po jisté době krapet háklivý na neustálé "stěžování si" a "plakání" jak na to někdo nemá a při tom si jde pořídit fungl vůz. Proto se asi zdálo nepřiměřené pro někoho jak reaguji. K tomu máme bazar s nabídkou aut po operácích, s garancí původu a stavu vozu,vozy jsou vykoupené a NAŠE, možnost stažení ročního auta. Zkrátka komplet servis a priorita spokojený klient, který se k nám rád vrátí. A věř že se nejraději vrací ti co nebyli "uplaceni" slevou. Naopak Ti "uplacení"se dostaví na garančku se svým matrošem a po garanční době je tam nikdo nevidí.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to je totizto takto...minuly rok som bol na dovolenke v Turecku cez nemenovanu cesku cestovnu agenturu...dovolenka ma stala X eur....vedla mna izba mladeho ceskeho pariku ich dovolenka stala x krat 1.4 hotel sluzby rovnake...ony boli spokojny ja spokojnejsi....trhove hospodarstvo preto nevidim na tejto diskusii nic ' nenormalne ' . Cena sa da vyvazit sluzbami .. ale sme v sekcii Fabia .. nie Bmw x6 .. a tu si ludia kupuju kvoli cene .. a len 3 percenta zo 400 000 je 12 000....pre niekoho malickost...pre cloveka kupujuceho fabiu asi nie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...