Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

No však toto, mňa tu idú ukameňovať že trápim motor 1900ot. do kopca a DSG si veselo chodí od 1200 do 2000ot. Teoreticky by to nemalo vydržať ani 40tis. km bez menenia už tej novej reťaze!

 

Treba rozlyšovať, že do akého kopca. Keď ideš lezieš na Kolibu tak aj DSG točí viac.

P.s.: Mám späť svoje auto, môžeme to aj vyskúšať, že koľko presne. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pridam aj ja zopar postrehov, prevazne okresky 2/3 a 1/3 zatial mesto. dalsi mesiac sa pomer obrati tak uvidim.

 

dlhodoba: 650 km  - 5.8 l ale  2/3 jazdy cez okresky - rovinky kopce, dediny, zatacky, takze rychlosti od 50 do 80. .)

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK e1, checkni to, som aj ja zvedavy, kolko to DSG bude tocit. Ale pocitovo mi to slo ako po masle, lebo mam pri 1800 ot. kusok cez 200Nm, len je otazne co to robi s klukovkou a loziskami?? A myslim si, ze ty pojdes tiez na trojku, ale pretoze mas 7 kratsich prevodov tak budes mat vyssie otacky tak 1950.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu nechápu, asi bych měl auto reklamovat, mám problém se vůbec dostat nad 5 litrů a pokud skáču po centru Ostravy stylem brzda-plyn, tak se dostanu na 5,5 - 6 litrů maximálně.  :kol-32: a to opravdu nejsem eco jezdec, jezdím v rámci povolených limitů +10 km/h, zítra zkusím eco jízdu, věřím že se pod 4 dostanu.

 

WP_20150416_06_20_37_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Los čo som si zatiaľ všimol si tu druhy čo má takú dobrú spotrebu, samozrejme že máš nový motor, tak je spotreba ešte vyššia. Ten ďalší vedel jazdiť s EA111 aj za 3,4L čo sa mi veľmi nezdá, ale ako som už písal aj mne začalo po 19t. km občas menej žrať, ale akurát išla zima. Teraz ako sa oteplilo, tak je to častejšie na takom mojom "normovanom" úseku, výpadovka popred Zlaté Piesky pri 80+ km/h, mi kolíše spotreba 3,1-3,5L na tempomat, čo ale znamená že svižnou eco jazdou viem spraviť tak 4L/100km, ale v žiadnom prípade 3,4L. Aj tak len občas zväčša je to an tom úseku okolo 4L, samozrejme pri bezvetrí myslím. Ja som toho názoru, že to bude skôr chyba merania spotreby, taká drahej toyotka Yaris udáva menej o 0,6 - 0,8L.

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu nechápu, asi bych měl auto reklamovat, mám problém se vůbec dostat nad 5 litrů a pokud skáču po centru Ostravy stylem brzda-plyn, tak se dostanu na 5,5 - 6 litrů maximálně.  :kol-32: a to opravdu nejsem eco jezdec, jezdím v rámci povolených limitů +10 km/h, zítra zkusím eco jízdu, věřím že se pod 4 dostanu.

 

WP_20150416_06_20_37_Pro.jpg

 

ach šťastný človek  :kol-28:  mne sa nepodarí pod 7  :kol-44:  :kol-44:  :kol-27:

Editováno: , autor: Radzimko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvladnut to zvladne okrem toho aspon nato mame drahe poistenia kvoli ich asistencnym sluzbam. A nakolko som 2roky posebe spravil thasos 2x1500 na aute ktore malo 380t a nic sa nestalo tak nemam obavy. Jedine co som zvedavy na spotrebu. Ten benzin predsalen je menej usporny. Ale pri tej vzdialenosti a prevazna cast dialnica by to malo byt okolo 5.5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...treba pocitat s opravou motora po ceste a inak to bude v pohode

Tak takové hlášky už mě začínají dost srát. Všude je dnes plno "jasnovidců", kteří na sebe mají potřebu neustále upozorňovat tím, jak předvídají že "ten motor přece nevydrží...za 50 tisíc to klekne...100 tisíc a rozsype se motor..." a jiné žvásty. Kdepak asi byli tito "prorokové", když nastoupila první generace TSÍček? Čím to, že tenkrát nevystrkovali nos a nehlásali: budou problémy s rozvodovým systémem... Nevěděli. Ví prd i teď. Vše totoiž ukáže mistr čas! Jediné, co se zatím ukázalo, jsou nějaké problémy s časováním ventilů (viz zde na fóru) ale tento problém zatím nikdo nezaznamenal ve fabii, proto bych to zatím taky bral s rezervou.

A vážně si nemyslím, že by koncern po trapasech s generací EA 111 před modernizací rozvodů měl tu odvahu vypusti na trh druhou generaci turbobenzínu s nějakých problémem...

A tak pokud oni jasnozřiví věštcové z křišťálových koulí chtějí poradit čím jezdit,aby to bylo opravdu bezporuchové motoricky, ať si koupí felicii 1.3 bez klimy,serva,abs...za pár tisíc Kč. Budou jezdit za 7,5 v korozí rozežrané kastli, ale budou mít jistotu, že ten motor se bude dlouho točit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak takové hlášky už mě začínají dost srát. Všude je dnes plno "jasnovidců", kteří na sebe mají potřebu neustále upozorňovat tím, jak předvídají že "ten motor přece nevydrží...za 50 tisíc to klekne...100 tisíc a rozsype se motor..." a jiné žvásty. Kdepak asi byli tito "prorokové", když nastoupila první generace TSÍček? Čím to, že tenkrát nevystrkovali nos a nehlásali: budou problémy s rozvodovým systémem... Nevěděli. Ví prd i teď. Vše totoiž ukáže mistr čas! Jediné, co se zatím ukázalo, jsou nějaké problémy s časováním ventilů (viz zde na fóru) ale tento problém zatím nikdo nezaznamenal ve fabii, proto bych to zatím taky bral s rezervou.

A vážně si nemyslím, že by koncern po trapasech s generací EA 111 před modernizací rozvodů měl tu odvahu vypusti na trh druhou generaci turbobenzínu s nějakých problémem...

A tak pokud oni jasnozřiví věštcové z křišťálových koulí chtějí poradit čím jezdit,aby to bylo opravdu bezporuchové motoricky, ať si koupí felicii 1.3 bez klimy,serva,abs...za pár tisíc Kč. Budou jezdit za 7,5 v korozí rozežrané kastli, ale budou mít jistotu, že ten motor se bude dlouho točit.

 

Těmto křiklounům bych doporučil starší BMW, třeba 750i, 550i atd. Prostě s pořádným bezporuchovým 4.4 biturbo V8. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou potřebou to bude všelijaké. Z okolí kdo mě zná, ví že umím jezdit ostře ale i úsporně. A tak to i zkouším. Jenže TSi je tak citlivé že to jen tak nejde. Pokud chci doopravdy jezdit úsporně ,Tak musím využívat jízdu z kopce bez plynu apod. a jakmile je někde malej kopeček hned to leze nahoru.   Např. dnes, jízda  klidná, průměrná rychlost 55km/h a spotřeba 5,1. Ale z kopce mi to ukázalo i 4,6 ale jakmile jsem zase vyjel nahoru tak i spotřeba hned stoupala.Takže při průměrné rychlosti 80km/h si myslím bude vyšší. Na dálnicí kdy pojedu 130 tak tam mám i přes 8l a to jedu jen sám. Prostě pokud chci jezdit s TSI za málo tak musí občas noha z plynu ,využívat setrvačnost atd. Pak ano, pojedu za málo ale to pak není jízda ale.................! Navíc mohu porovnat že 66kw má spotřebu menší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...