Matvej15 Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 je medzi týmito žiarovkami nejaký rozdiel? http://www.autosk.sk/OSRAM-Cool-Blue-Intense-H7-12V-55W-PX26d-d839.htmhttp://www.autosk.sk/OSRAM-Cool-Blue-Intense-H7-55W-d844.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Na jednom obrázku je H4 a na druhém H7, mají asi špatně popisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Potřebuji poradit ,chtěl jsem vyměnit původní H4 za OSRAM Silverstar 2.0 H4 60/55W, a skončil jsem na tom , že nejsem schopen stáhnout konektor ze žárovky. Podle manuálu se má zmáčknout pojistka konektoru a pak jej vyviklat. K.rva co to je ta pojistka, konektor jsem mačkal z boků a viklal, pak pro jistotu i shora, zdola , málem jsem vytáhnul žárovku i s pružinama a konektor drží jak přilepený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Detail té pojistky, drží jen z jedné strany. Konektor jsem sundal, že jsem dvěma prsty držel žárovku a druhou rukou ho vytáhl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Díky, zkusím to až nikam nepojedu, co kdybych něco urval..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 (editace) Jestli ti to pomůže LubošC Dvěma prsty držet žárovku, ještě ve světle a druhou rukou stáhnout konektor. Editováno: 7. Únor 2016, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Díky, to jsem potřeboval vědět - takže konektor nemá žádnou pojistku (tak jak to píší v návodu), jenom to chce za něj pořádně zatáhnout ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Pravá strana v pohodě, levá už přes podběh. Kdyby něco, se ptej, mám taky Ambition . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Dnes mi po roce "prdla" moje Osram NB Unlimited. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Kupujes zase ty same? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 ano, už mám objednanou krabičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 cafte, němá někdo zkušenosti se srovnáním philips x-treme vision +130% oproti osram nigh breaker unlimited? ... co sjem tak vyčetl tak tady všichni máte ty nightbreakery, akorát mp390 by se možná přiklonil ke cool blue osram... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Ano mám NBU, ale příště bych možná zvolil Cool Blue Intense - jen kvůli xenon looku. Ale ty prý zase hůř svítí, tak nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andris Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Po půl roce zkoušení jsem zůstal na osram cool blue intense v potkávačkách a philips extreme vision v dálkach. Je to podle mě nejlepší možná varianta. Ve svítivosti mezi NBU a extreme vision vede s přehledem philips. A intensky a NBU mají skoro stejnou svítivost ale intensky vic osvetlují značky,chodce atd a maji jasnější světlo. Jinak kdyby někdo chtěl tak potkávačky a dálkový vyměním do 5 minut všechny :-D :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 aha, já už objednal NBU do hlavních světel a cool blue do mlhovek... hm, tak až ty NBU (snad ne) prasknou, tak zkusím ty x-treme vision... (na 1 krabičce stojí cca o 150kč víc jak NBU) :-)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 21. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Pokusil se někdo vyměnit v mlhovkách H8 za H11? Jde to vůbec? Konektor velmi podobný a co na to ŘJ? Jde to bez problému, stačí na žárovkách přibrousit plíšek naproti konektoru (viz. foto). ŘJ na to nic neříká a jiné problémy nepozoruju. Mám tam 2500K Nokya. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 A mají ty H8 a H11 stejnou geometrii vlákna vzhledem k patici, aby to pak nešajnovalo někam do prdele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 žárovky by měly být opravdu stejné. Ale H11 Má více jak 2x větší příkon, takže je tu riziko horkých přívodních kabelů. Dále má oproti H8 o více jak 1300lm navíc (800lm vs. 2100lm), takže to už nejde říct jinak než že v nočních hodinách bude oslňovat. Mlhovky obecně při nesprávném použití (v dešti) nedělají ostatním účastníkům dobrotu, ale to jen tak na okraj. No a životnost je na úkor svítívosti. takže H8 - (B3 = 400h a Tc = 800h > průměr kolem 600h) a H11 (B3 = 250h a Tc = 500 hodin > průměr kolem 350h) Záleží na zvážení každého zdali se mu vyplatí investovat peníze do něčeho co v mlze v podstatě nefunguje a navíc to použije 3x za rok a stejně zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Co vy na to , kteří měníte žárovky, už to někdo použil pro prodloužení životnosti H7 jak to čtu ty vaše žárovky žádná láce http://www.htcar.cz/ochranna-kabelaz-pro-zarovky-h7-1-par/d-70750/ já mám ještě doma 12 kusů klasických H7 od firma narva, takže asi zásoba na dost dlouho, ale asi i tak to prodloužení koupím , jak to tu čtu jaký to je opruz při výměně tak bych to dal hned na všechny 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Máme lepší řešení - nesnižovat napětí pro žárovky trvale, ale jen po dobu těsně po zapnutí tak, aby se nenažhavovaly skokem, ale plynule. Tady máš popsanej důvod PROČ: http://forum.skodahome.cz/topic/86708-ochrana-žiaroviek-h7-pri-zapínaní-svetlometov/?p=1685904 a tady způsob JAK (jinak než odporama v přívodech): http://forum.skodahome.cz/topic/86741-fi-schéma-spínač-h7-ochrana-žárovek/?p=1434252 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 (editace) Tak mi praskl levý NB v potkávačce. Aktuálně najeto zhruba 24 tisíc km, takže vydržela tak 15 tisíc km. Editováno: 11. Březen 2016, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 15 000 km bude tak 200 hodin, možná i víc. A v souladu s normou IEC 810 byly definovány jako standardní následující hodnoty poruchovosti:Hodnota B3 udává, za kolik hodin vykáže 3% zkoušených světelných zdrojů poruch (přestane svítit).Hodnota Tc představuje výpadek 63,2% světelných zdrojů.Životnosti žárovek se měří při zkušebním napětí 13,2V a jsou následující:H7 12V…B3-330 hod, Tc-550 hod. *H7 NBR+ 12V…B3-150 hod, Tc-250 hod.**zdroj: OSRAMJinými slovy minimální garantovaná životnost žárovky H7 NBR+ je 150 hodin. Tato životnost platí pro napětí 13,2V. S každým navýšením napětí o desetinu voltu klesá životnost o 5% až 10%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 (editace) Jinými slovy: To se prostě občas stane. :c) Editováno: 11. Březen 2016, autor: Termiter 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 (editace) 15 000 km bude tak 200 hodin, možná i víc. A v souladu s normou IEC 810 byly definovány jako standardní následující hodnoty poruchovosti: Hodnota B3 udává, za kolik hodin vykáže 3% zkoušených světelných zdrojů poruch (přestane svítit). Hodnota Tc představuje výpadek 63,2% světelných zdrojů. Životnosti žárovek se měří při zkušebním napětí 13,2V a jsou následující: H7 12V…B3-330 hod, Tc-550 hod. * H7 NBR+ 12V…B3-150 hod, Tc-250 hod.* *zdroj: OSRAM Jinými slovy minimální garantovaná životnost žárovky H7 NBR+ je 150 hodin. Tato životnost platí pro napětí 13,2V. S každým navýšením napětí o desetinu voltu klesá životnost o 5% až 10%. No a když mám dle obd po nastartování 13,1 tak je to ok. Takže líp svítí míň vydrží. Stojí to peníze, ale každá sranda něco stojí. Počkáme na nový vynález z ameriky, mají zatím pro normální žárovky nově upravována vlákna. Tolik to pak nehřeje. Editováno: 11. Březen 2016, autor: mpiotrovsky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 12. Březen 2016 Sdílet Vloženo 12. Březen 2016 (editace) No ještě když připočítám to, že se přes zimu díky Coming home/Leaving home rozsvítí při každém odemknutí auta, tak to bude asi OK. Otázka je, co teď. Znovu NB, nebo něco s "xenon lookem"? Nejspíš ale Bosch Gigalight Plus 120: http://www.carspneu.cz/doplnky/arovka-bosch-12v-h7-55w---gigalight-plus-120-sada-2ks-1987301107-1-987-301-107/ Editováno: 12. Březen 2016, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.