Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Samozřejmě počet najetých kilometrů je třeba zohlednit, ale toto byl nějaký test originálních a neoriginálních filtrů a tam to tak prostě v průměru vyšlo a určitě to neberu jako mustr, ale výměna filtru po roku myslím že je přinejmenším zbytečná.

Vloženo

Ten test čo som ja čítal bol profesionalny, žiadna baba povedala......

Ak pouvažuješ tak to dáva logiku proste zanášaním sa síce znižuje priepustnosť ale stále menšie a menšie nečistoty sa dostanú do motora.

Vloženo (editace)

Skoro se mi chce jako Ostravakovi říct "Tak nejezdi za INVERZE" když je, tam u Vás, vzduch na Ludofovo číslo ČU.:D Aby jsi nemusel ten vzduchový filtr tak často měnit.

Editováno: , autor: ralff
Vloženo

No pokud jsi ujel těch 25000 až 30000 km za ten rok, tak jo. Udělal jsi dobře. Motoru vadí prachové části a ne NO a další sjrajty, co dělá vzduch u nás v Ově na 3,14ču.:angry:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Procetl jsem to tu a moc moudrejsi teda nejsem :(

Mam objednanou Fabku combi 1.2 66kw + mi prodejce nacpal ten servis standard (s 50% slevou)

Rocni najezd mivam cca 10 tisic a nerad bych prvni olej menil po dvou letech - muzu teda jeste nejak pozadat o zmenu servisniho intervalu?

Tj. co bude nejlepsi pro auto/motor + abych nejak slusne vyuzil predplaceny servis...

Vloženo (editace)

Taky jsem ho tam měl, ale pak jsem to dal pryč a vzal jsem místo toho něco jiného. Ten předplacený servis platí pouze jenom na interval 30 000 a nebo po 2 rocích. Takže když to budeš chtít měnit každý rok a nebo každých 15 000, tak to na to platit nebude a možná když budeš mít ten předplacený, tak to ani nebudeš moc dělat takhle a budeš muset čekat na klasický od Škodovky přímo. Z toho všeho plyne, že když nejezdíš skoro vůbec, tak do servisu pojedeš 2x za záruku. Podle mě se to nevyplatí a je lepší si místo toho koupit ještě do výbavy auta něco. 

Editováno: , autor: Mics0d
Vloženo (editace)

Kdyby to bylo, jak to chceš ty a myslel jsem si to i já, že to tak jde, tak by se jim to ani nevyplatilo no :) Když není zařazené ve výrobním kalendáři, tak to jde změnit. Jde to cca změnit 3-4 týdny před výrobou. 

Editováno: , autor: Mics0d
Vloženo

Předplacený servis se nijak do auta nemontuje, to by přece mělo jít změnit ikdyž bude auto zařazený, než se podepíše smlouva o předání a "Škofin". Víc ale milerád provede a poradí po telefonu tvůj prodejce.

Vloženo

Tak pan byl te dobroty a napsal mi:

K Vašim dotazům:
1) Předplacený servis kryje pouze prodloužený interval (2 roky/30.000 km).
Podle mě nemá smysl jezdit do servisu mimo předepsané prohlídky, vůz je na to připraven a vybudete zbytečně platit více.
Pokud budete chtít jezdit každý rok, předplacený servis mohu zrušit, dejte mi vědět, jak se rozhodnete.

Ten predplaceny servis jsem dostal s 50% slevou teda za 9000Kč.

Předpokládám, že tam bude ten interval

QI6

min

max

15 000 km / 1 rok

30 000 km / 2 roky

 

Takze to kryje tu první po dvou letech a pak ještě ve 3 a 4 letech? tj. ta druha a treti prohlidka uz jsou po jednom roce nebo taky az po dvou?

 

No a zasadni věc teda je, pro co se rozhodnout... chtěl bych menit ten olej každý rok - to mi ten předplacený servis v této podobě umožní nebo mě pošlou do háje s tím, že mám přijet až po 2 letech?

Předem díky za jakoukoliv radu :-)

Vloženo

Kdyz beres nove auto, tak tam automaticky mas LL s variabilnim intervalem, proto ti predpdlaceny servis delaji 2roky/30t

 

Rada: 

Vykaslat se ne predplaceny service, po roce se objednat a chtit vymenit olej (+filtr) a nechat si tam dat pevny interval (ne LL).

Auto ti prekoduji na rok/15t (podle toho co prijde drive).

 

 

 

Vloženo (editace)

Diky za radu - pockam jeste, co zavola zenska primo ze skodovky - slibila, ze mi to zjisti, zda jde nejak kombinovat predplaceny servis a rocni interval prohlidky.

Ale jinak to udelam presne jak pises :-)

 

EDIT: Tak vyřešeno a předplacený servis zrušen. Z výroby má prý pevný interval QI4 rok/15000km pouze citigo a vozy s CNG - vše ostatní má ten QI6.

Teoreticky bych prý mohl v liché roky měnit olej/filtr a v sudé využívat ten předplacený servis - vzhledem k tomu, že ten interval je proměnlivý a nemusel by přesně padnout na druhý a čtvrtý rok, tak jsem to raděj zrušil - bych v tom servisu asi jinak byl za úplnýho idiota...

Editováno: , autor: devilek22
Doplnění informací
Vloženo

Chtel bych se zeptat tech, co prechazeli na pevny interval, co je pravdy na tom, ze je pote nefunkci cidlo teploty oleje (resp. zobrazebni teploty na maxidotu) a musi se zpetne aktivovat.

Olej staci 4l?

 

Vloženo

Me se to stalo (u OII FL), ze bylo cidlo teploty oleje deaktivovano (protoze u pevneho intvl neni potreba pro sledovani kvality oleje)... Pozadal jsem o aktivaci a bylo nebyl s tim problem (osobne teplotu oleje sleduji vice nez spotrebu a dokud neni olej zahratej, tak se snazim motor nevytacet).

Vloženo

To nie je len cidlo teploty. Snima aj hladinu. A v tychto pripadoch sa neodpaja uplne, iba od maxidotu, ecu vie o teplote a hladine stale. Aktivaciu spravite pri neochote servisu cez VCDS alebo cez Caristu.

 

 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dnes som bol na garančnej prehliadke po dvoch rokoch v predajni Rm Jet Trnava. Prístup 100%. Auto som priviezol o 10:00 a o 11:40 bolo všetko hotové. Testovali komplet všetko plus výmena oleja a kabínového uhlíkového filtra. Dolievali deci brzdovej kvapaliny a tak isto aj pol litra chladiacej kvapaliny. Kontrolovali stav akumulátora a aj nastavenie svetlometov.  Olej som si priniesol sám kokrétne Shell 0w 30 norma vw504.00

cena servisu bola 93,54

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...