akubus Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Dnes som sa bol informovať v autorizovanom servise, čo bude stáť servis oleja a prehliadka po roku. Najskôr mi nechceli uveriť, že mám od výroby interval nastavený na pevný 15 000 / rok, že to nie je možné. Keď som im vysvetlil, že to bola moja voľba pri kúpe, tak dobre, ale olej mi môžu dať zásadne iba Longlife III 507.00, že iba ten odporúča Škodofka a zmenia mi to zase na premenlivý, tak je to správne. Vlastný olej akceptujú, no strácam záruku mobility a v žiadnom prípade neodporúčajú 502.00. Malo by to stáť do 110 EUR. Tak čo vy na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Lžou a neznají ani předepsané normy - anebo jsou v manuálech chyby. Stěžuj si přímo ve škodovce v Mladé Boleslavi. Podle manuálu k autu - motorový olej pro motor 1.2 TSI pro pevný interval je tam uveden s normou VW 502 00. No a pro proměnlivý je VW 504 00! VW 507 00 je dle manuálu u FIII určen jen pro diesely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 16. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2016 Na takový servis bych se vykašlal, mě bez problémů změnili interval na pevný a dali mi svůj olej VW 502.00. Naopak ještě mě chválili, že si ho chci nechat nastavit na pevný 15tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 17. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2016 U mě divili, že chci měnit interval na 15/rok. Měnil jsem před měsícem, Škoda Samohýl Zlín, cena 2170kč. Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnDoe Vloženo 17. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2016 Vlastní olej nebo jejich? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 Dnes absolvovaný olejový servis. Olej Castrol LL3 edge 4 litre 56€, filter 8.70€, sroub 2.36€, tesnenie 1.84€, práca 15€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 Nechápu, kam na ty ceny servisu chodíte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 29. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2016 Vlastní olej nebo jejich? Olej jejich. Já jsem dodal jen auto [emoji2] Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackobtn Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 On 7/28/2016 at 5:57 PM, akubus said: Dnes absolvovaný olejový servis. Olej Castrol LL3 edge 4 litre 56€, filter 8.70€, sroub 2.36€, tesnenie 1.84€, práca 15€ Ahoj. Menil si v autorizaku predpokladam? A vsetko boli ceny od nich, alebo si si priniesol nieco sam? Ked mozes aj do spravy info, kde si menil. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 To já první necham klasicky na garančku 30tis a tam si to necham predelat na interval 15tis a budu chodit klasicky po 15 .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 (editace) To bych rozhodně nedělal. Ani LL olej nevydrží 30 tisíc (prý). Editováno: 31. Červenec 2016, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 (editace) A proc to tak kazdy tedy dělá a je to oficialni interval od skody? Teda kdyz neberu lidi zde na foru .) Ale uvidim uvidim mozna to dam vymenit i drive je pravda ze auto jezdi z 90% kratke trasy .) ted uz mam 15.400 ale zitra jedu na slovensko tak mozna az se vratim uvidim :))) Editováno: 31. Červenec 2016, autor: Menty91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Viz Tribologie http://tf.czu.cz/~pexa/Predmety/TD/Prednasky/13p_TechDiag.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Když jsem byl posledně měnit olej po 15 tkm v autorizovaném servisu, tak mi servisák říkal, že 7 z 10 lidí jezdí poslední dobou skutečně měnit olej na longlife interval 30 tkm, ale nedoporučoval to, nastavil mi zase 15 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Bodejť by to nedoporučoval, když místo jedné výměny po 30 jim zaplatíte dvě po 15 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Nesmysl, za Longlife zaplatíš výrazně víc než za normální a za práci si moc nevezmou, protože na to mají tabulkovou cenu. Já platil 2100.- a známý platil za longlife výměnu 4000.- což dělá 200.- za stejnou dobu a to není moc, na to abych autu nedopřál častější výměnu. Nejde ani tak o to kolik zaplatíš, ale lépe se mi pak usíná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Tak dnes probehla vymena oleje po 16,5tis za klasicky a zkraceni intervalu oleje na 15tis . Cena 2800kc v havex auto chlumec nad cidlinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Neustále se tu porovnávají jablka a hrušky! Hlavně majitel by měl zohlednit způsob provozování vozidla a dle toho vybrat patřičný olej... Pokud někdo jezdí na jeden zátah 100km, ročně najezdí 20t km ročně, klidně ať si ten LL v motoru nechá, ale jinak ty LL oleje postrádají smysl. Pevný interval a výměna po 10-12t km vždy asi zůstane pro motor to nejlepší co je mu možné dopřát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Skor sa tu neustale opakuju somariny a ty si tomu len pomohol. Oleje C3 su pre TSI HORSIA volba ako A3/B4, bez ohladu na najazd, dialnice vs.mesto, nazor nejakeho pseudomechanika, svagra a pod. Cize ak niekto chce dopriat autu najlepsiu moznost, okrem dodrzania normy by mal davat spominanu A3/B4. Ale aj tak je to zbytocne to opakovat. O par hodin / dni sem zas niekto napise ze leje castrol longlife lebo to servisak odporucal, a servisak predsa ma skolenie a je skuseny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Jezdim 99% couračky město 4-11km obcas delší trasu (30km) tak proto jsem zvolil klasiku jinak bych se na to vy.. a nechal LL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 Co som pisal? Netrvalo ani 15 minut a uz sa tu objavila dalsia somarina. Pritom som jasne napisal ze pre TSI je vzdy lepsi A3/B4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 (editace) před 4 hodinami, Mirda85 napsal: Hlavně majitel by měl zohlednit způsob provozování vozidla a dle toho vybrat patřičný olej... A přesně tohle, tj. zohlednuje podmínky provozu, dělá řídící jednotka při PROMĚNLIVÝCH (chybně se to prezentuje jako prodloužené!!!) intervalech. A pokud jsem na různých forech dobře četl, tak dokáže zkrátil interval i na 8 000 km. před 3 hodinami, sk0d@ napsal: Pritom som jasne napisal ze pre TSI je vzdy lepsi A3/B4. A3/B4 je taky somarina, protože kdejaký moderní olej plní současně i SM nebo SN, což je z hlediska obsahu aditiv (s fosforem a sírou) některých parametrech ještě horší než C3. Ale strašák je C3. Ostatní viz Mazivářská poradna, zejména např. článek 22 Mažou nízkoviskózní oleje dobře.pdf cituji: "Obavy, zda některý olej bude nebo nebude mazat, bude mazat málo nebo více, ponechme amatérským nadšencům, aby si měli po pátém či šestém pivu o čem povídat." Editováno: 12. Srpen 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 12. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2016 (editace) Su strasiakom iba pri dpf, inde funguju skvele ako nenahraditelne ep aditiva. O tbn ani nebudem otvarat diskusiu, lebo je to zbytocne. Lej si do auta nevhodny olej vyvinuty pre emis.limitmi doj...bane naftaky a na zaver si este vystrel z niekoho kto priamo s tym robi a potom chod spokojne spat. Editováno: 25. Listopad 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 V 12. 8. 2016 at 15:51, sk0d@ napsal: Co som pisal? Netrvalo ani 15 minut a uz sa tu objavila dalsia somarina. Pritom som jasne napisal ze pre TSI je vzdy lepsi A3/B4. To aký olej je v motore "lepší" by mal vedieť predovšetkým výrobca motora, všetci čo sme si ho kúpili sme nemali možnosť vybrať si aký olej chceme, ale dostali sme 504.00 a nikto si ho na druhý deň nemenil za 502.00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 Beriem vsetko s5. Uz nemam na toto chut. Vyrobcovia vedia co je dobre a nikdy, NIKDY v historii sa nemylili (ci uz nevedomky, kvoli zisku a pod) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.