motorpower Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Ani za rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 To by STK musela mit asi brzdu aby vysli najevo ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Tohle je téma o přehrání 63kW na 77kW, takže tím se z toho stane jiný motor. Kód se v ŘJ změní z CBZA na CBZB. To je ten "problém". Prostý chip bude asi bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Tu změnu motoru by asi na STK zaznamenat neměli. Navíc se mění sw, ne blok. Spíš je tam zanedbatelné skutečné navýšení, ale to už jsem se tu někde zmiňoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speKtis Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto. Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano? Už dnes každej lojza ví, jak ty nový emise ochcat. V praxi to vypadá tak, že i diesel co hulí jak lokomotiva ty jejich úžasný nově přísný emise udělá. Problém je, že je pak policie má právo na ně při pochybnostech poslat znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 (editace) Pokud by se skutečně změnil firmware jednotky z 63 na 77kW tak to na technické/emisích poznají. Resp. měli by to poznat, oni si nechávají poskytnout nějaká data od automobilky a ty pak srovnávají a pokud to nesedí při vyčtení z ŘJ tak auto neprojde. Resp. letos to ještě do léta nějak budou tolerovat. Editováno: 20. Duben 2016, autor: Effective Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 No to bych rád viděl, jak všechny automobilky zdarma a rádi poskytnou STK, resp. MD ČR data naladění ŘJ motorů a technik se bude v rejpat v palivové mapě a porovnávat. U firmware 63kW na 77kW, který se tu řeší, je jen jeden jediný ale zásadní problém. Kód motoru. Kdyby se tohle vyřešilo, bylo by to fajn. Jinak zbývá nahrát zpět původní 63kW soft, udělat emise a pak opět nahrát 77kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 (editace) Pořád nechápete, mezi 63 a 77kW je dost často rozdíl 2-6kW a 10Nm toč. moment. Vůbec se to nevyplatí. S úpravou je navýšení jednoznačné a neřešíte ani problém s kódem. Obojí je pochopitelně přehratelné tam a zpět a s obojím nemám problém. Editováno: 20. Duben 2016, autor: motorpower 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Ale chápeme, chápeme. Jen někdo prostě nechce jít do navýšení výkonu nad hranicí únosnosti pro tento, konstrukčně (nebo výrobně?), ne úplně zvládnutý motor. Origo soft z 77kW je tudíž jakási jistota. Akorát s novými podmínkami měření emisí se to holt zkomplikovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Bohužel auta i měřím a s navýšením které píši nikdo stejně neodjede. A proč by motor nevydržel?? Některé úpravy už mají nájezd přes 250tis. To je málo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 (editace) To je opravdu dost, ale to bohužel nepíšeš o 1,2 TSI s první generací řetězu, že .....? A ani Rapidy (jsme v jejich tématu) s upravenými rozvody tolik nalítáno nebudou mít. Editováno: 20. Duben 2016, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Bavím se o obojím a řetěz a problémy s ním nesouvisí s úpravami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 (editace) To jsem taky nenapsal, že za to může jakákoliv úprava kohokoliv mimo ŠA. Řetěz I.gen má problém i se sériovým výkonem. Jen podotýkám, že sama ŠA upravovala průběh výkonu a krouťáku u původně krásně živého motoru, aby rozvody nějak přežily záruku. Rapid má II. gen řetězu, takže na tom bude líp (ťuk ťuk na dřevo). Ale se zvýšením výkonu každý svého štěstí strůjce. Vrátíme se radši zpět k tématu přehrání a věcí s tím spojených. Úprava původního softu (alias chip) se řeší jinde. Editováno: 20. Duben 2016, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 SW a mezikus se nedělal kvůli řetězům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 (editace) To jsou zase moudra, najeté kilometry neměly přímý vliv na poruchovost rozvodů. Žádné úpravy výkonu motoru s ohledem na rozvody se nedělaly. Editováno: 25. Duben 2016, autor: Effective Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 Konkkrétně vibrace turba, problémy s westgate. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 na STK vas se softem z 77kW nevyhodej pokud budete mit v poradku readiness kod nic jinyho tam resit nebudou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miles29 Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 Tak by mi zajímaly skutečné postřehy z STK těch co tuto změnu SW mají (63 na 77 kw). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 I já jsem loni prošel na STK bez problémů... (63kw na 77kw od ferda25) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cujou2 Vloženo 26. Září 2019 Sdílet Vloženo 26. Září 2019 V 9. 3. 2015 na 13:59, vormen napsal: kabel s NTB a Ctrl +C a pak Ctrl+V :-D AHoj, nevíte, kde by šlo přehrát SW ze Seata Toledo 63kw na 77kw? Nebo chip? Ostravsko? díky, po záruce už mám :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro F. Vloženo 26. Listopadu Sdílet Vloženo 26. Listopadu Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.