Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto.

 

 

Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano?

 

Už dnes každej lojza ví, jak ty nový emise ochcat. V praxi to vypadá tak, že i diesel co hulí jak lokomotiva ty jejich úžasný nově přísný emise udělá. Problém je, že je pak policie má právo na ně při pochybnostech poslat znovu :D

Vloženo (editace)

Pokud by se skutečně změnil firmware jednotky z 63 na 77kW tak to na technické/emisích poznají. Resp. měli by to poznat, oni si nechávají poskytnout nějaká data od automobilky a ty pak srovnávají a pokud to nesedí při vyčtení z ŘJ tak auto neprojde. Resp. letos to ještě do léta nějak budou tolerovat.

Editováno: , autor: Effective
Vloženo

No to bych rád viděl, jak všechny automobilky zdarma a rádi poskytnou STK, resp. MD ČR data naladění ŘJ motorů a technik se bude v rejpat v palivové mapě a porovnávat. U firmware 63kW na 77kW, který se tu řeší, je jen jeden jediný ale zásadní problém. Kód motoru. Kdyby se tohle vyřešilo, bylo by to fajn. Jinak zbývá nahrát zpět původní 63kW soft, udělat emise a pak opět nahrát 77kW.

Vloženo (editace)

Pořád nechápete, mezi 63 a 77kW je dost často rozdíl 2-6kW a 10Nm toč. moment. Vůbec se to nevyplatí.

S úpravou je navýšení jednoznačné  a neřešíte ani problém s kódem.

Obojí je pochopitelně přehratelné tam a zpět a s obojím nemám problém.

Editováno: , autor: motorpower
Vloženo

Ale chápeme, chápeme. Jen někdo prostě nechce jít do navýšení výkonu nad hranicí únosnosti pro tento, konstrukčně (nebo výrobně?), ne úplně zvládnutý motor. Origo soft z 77kW je tudíž jakási jistota. Akorát s novými podmínkami měření emisí se to holt zkomplikovalo.

Vloženo (editace)

To je opravdu dost, ale to bohužel nepíšeš o 1,2 TSI s první generací řetězu, že .....? A ani Rapidy (jsme v jejich tématu) s upravenými rozvody tolik nalítáno nebudou mít.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo (editace)

To jsem taky nenapsal, že za to může jakákoliv úprava kohokoliv mimo ŠA. Řetěz I.gen má problém i se sériovým výkonem. Jen podotýkám, že sama ŠA upravovala průběh výkonu a krouťáku u původně krásně živého motoru, aby rozvody nějak přežily záruku. Rapid má II. gen řetězu, takže na tom bude líp (ťuk ťuk na dřevo). Ale se zvýšením výkonu každý svého štěstí strůjce.

Vrátíme se radši zpět k tématu přehrání a věcí s tím spojených. Úprava původního softu (alias chip) se řeší jinde.  

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo (editace)

To jsou zase moudra, najeté kilometry neměly přímý vliv na poruchovost rozvodů. Žádné úpravy výkonu motoru s ohledem na rozvody se nedělaly.

Editováno: , autor: Effective
  • o 2 roky později...
  • o 1 rok později...
Vloženo
V 9. 3. 2015 na 13:59, vormen napsal:

kabel s NTB a Ctrl +C a pak Ctrl+V :-D

AHoj, nevíte, kde by šlo přehrát SW ze Seata Toledo 63kw na 77kw? Nebo chip? Ostravsko? díky, po záruce už mám :)

  • o 5 let později...
Vloženo

Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...