Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To by STK musela mit asi brzdu aby vysli najevo ne ?

Tohle je téma o přehrání 63kW na 77kW, takže tím se z toho stane jiný motor. Kód se v ŘJ změní z CBZA na CBZB. To je ten "problém". Prostý chip bude asi bez problémů.

Tu změnu motoru by asi na STK zaznamenat neměli. Navíc se mění sw, ne blok. Spíš je tam zanedbatelné skutečné navýšení, ale to už jsem se tu někde zmiňoval.

Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto.

 

 

Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano?

 

Už dnes každej lojza ví, jak ty nový emise ochcat. V praxi to vypadá tak, že i diesel co hulí jak lokomotiva ty jejich úžasný nově přísný emise udělá. Problém je, že je pak policie má právo na ně při pochybnostech poslat znovu :D

Pokud by se skutečně změnil firmware jednotky z 63 na 77kW tak to na technické/emisích poznají. Resp. měli by to poznat, oni si nechávají poskytnout nějaká data od automobilky a ty pak srovnávají a pokud to nesedí při vyčtení z ŘJ tak auto neprojde. Resp. letos to ještě do léta nějak budou tolerovat.

Upraveno od Effective

No to bych rád viděl, jak všechny automobilky zdarma a rádi poskytnou STK, resp. MD ČR data naladění ŘJ motorů a technik se bude v rejpat v palivové mapě a porovnávat. U firmware 63kW na 77kW, který se tu řeší, je jen jeden jediný ale zásadní problém. Kód motoru. Kdyby se tohle vyřešilo, bylo by to fajn. Jinak zbývá nahrát zpět původní 63kW soft, udělat emise a pak opět nahrát 77kW.

Pořád nechápete, mezi 63 a 77kW je dost často rozdíl 2-6kW a 10Nm toč. moment. Vůbec se to nevyplatí.

S úpravou je navýšení jednoznačné  a neřešíte ani problém s kódem.

Obojí je pochopitelně přehratelné tam a zpět a s obojím nemám problém.

Upraveno od motorpower

Ale chápeme, chápeme. Jen někdo prostě nechce jít do navýšení výkonu nad hranicí únosnosti pro tento, konstrukčně (nebo výrobně?), ne úplně zvládnutý motor. Origo soft z 77kW je tudíž jakási jistota. Akorát s novými podmínkami měření emisí se to holt zkomplikovalo.

Bohužel auta i měřím a s navýšením které píši nikdo stejně neodjede.

A proč by motor nevydržel?? Některé úpravy už mají nájezd přes 250tis.

To je málo??

To je opravdu dost, ale to bohužel nepíšeš o 1,2 TSI s první generací řetězu, že .....? A ani Rapidy (jsme v jejich tématu) s upravenými rozvody tolik nalítáno nebudou mít.

Upraveno od miklisek

Bavím se o obojím a řetěz a problémy s ním nesouvisí s úpravami.

To jsem taky nenapsal, že za to může jakákoliv úprava kohokoliv mimo ŠA. Řetěz I.gen má problém i se sériovým výkonem. Jen podotýkám, že sama ŠA upravovala průběh výkonu a krouťáku u původně krásně živého motoru, aby rozvody nějak přežily záruku. Rapid má II. gen řetězu, takže na tom bude líp (ťuk ťuk na dřevo). Ale se zvýšením výkonu každý svého štěstí strůjce.

Vrátíme se radši zpět k tématu přehrání a věcí s tím spojených. Úprava původního softu (alias chip) se řeší jinde.  

Upraveno od miklisek

SW a mezikus se nedělal kvůli řetězům.

To jsou zase moudra, najeté kilometry neměly přímý vliv na poruchovost rozvodů. Žádné úpravy výkonu motoru s ohledem na rozvody se nedělaly.

Upraveno od Effective

Konkkrétně vibrace turba, problémy s westgate.

na STK vas se softem z 77kW nevyhodej pokud budete mit v poradku readiness kod

nic jinyho tam resit nebudou

  • 2 roky později...

Tak by mi zajímaly skutečné postřehy z STK těch co tuto změnu SW mají (63 na 77 kw).

I já jsem loni prošel na STK bez problémů... (63kw na 77kw od ferda25:punk:

  • 1 rok později...
V 9. 3. 2015 na 13:59, vormen napsal:

kabel s NTB a Ctrl +C a pak Ctrl+V :-D

AHoj, nevíte, kde by šlo přehrát SW ze Seata Toledo 63kw na 77kw? Nebo chip? Ostravsko? díky, po záruce už mám :)

  • 5 let později...

Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.