Duben 19, 20169 r Tohle je téma o přehrání 63kW na 77kW, takže tím se z toho stane jiný motor. Kód se v ŘJ změní z CBZA na CBZB. To je ten "problém". Prostý chip bude asi bez problémů.
Duben 19, 20169 r Tu změnu motoru by asi na STK zaznamenat neměli. Navíc se mění sw, ne blok. Spíš je tam zanedbatelné skutečné navýšení, ale to už jsem se tu někde zmiňoval.
Duben 19, 20169 r Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto. Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano? Už dnes každej lojza ví, jak ty nový emise ochcat. V praxi to vypadá tak, že i diesel co hulí jak lokomotiva ty jejich úžasný nově přísný emise udělá. Problém je, že je pak policie má právo na ně při pochybnostech poslat znovu
Duben 20, 20169 r Pokud by se skutečně změnil firmware jednotky z 63 na 77kW tak to na technické/emisích poznají. Resp. měli by to poznat, oni si nechávají poskytnout nějaká data od automobilky a ty pak srovnávají a pokud to nesedí při vyčtení z ŘJ tak auto neprojde. Resp. letos to ještě do léta nějak budou tolerovat. Upraveno Duben 20, 20169 r od Effective
Duben 20, 20169 r No to bych rád viděl, jak všechny automobilky zdarma a rádi poskytnou STK, resp. MD ČR data naladění ŘJ motorů a technik se bude v rejpat v palivové mapě a porovnávat. U firmware 63kW na 77kW, který se tu řeší, je jen jeden jediný ale zásadní problém. Kód motoru. Kdyby se tohle vyřešilo, bylo by to fajn. Jinak zbývá nahrát zpět původní 63kW soft, udělat emise a pak opět nahrát 77kW.
Duben 20, 20169 r Pořád nechápete, mezi 63 a 77kW je dost často rozdíl 2-6kW a 10Nm toč. moment. Vůbec se to nevyplatí. S úpravou je navýšení jednoznačné a neřešíte ani problém s kódem. Obojí je pochopitelně přehratelné tam a zpět a s obojím nemám problém. Upraveno Duben 20, 20169 r od motorpower
Duben 20, 20169 r Ale chápeme, chápeme. Jen někdo prostě nechce jít do navýšení výkonu nad hranicí únosnosti pro tento, konstrukčně (nebo výrobně?), ne úplně zvládnutý motor. Origo soft z 77kW je tudíž jakási jistota. Akorát s novými podmínkami měření emisí se to holt zkomplikovalo.
Duben 20, 20169 r Bohužel auta i měřím a s navýšením které píši nikdo stejně neodjede. A proč by motor nevydržel?? Některé úpravy už mají nájezd přes 250tis. To je málo??
Duben 20, 20169 r To je opravdu dost, ale to bohužel nepíšeš o 1,2 TSI s první generací řetězu, že .....? A ani Rapidy (jsme v jejich tématu) s upravenými rozvody tolik nalítáno nebudou mít. Upraveno Duben 20, 20169 r od miklisek
Duben 20, 20169 r To jsem taky nenapsal, že za to může jakákoliv úprava kohokoliv mimo ŠA. Řetěz I.gen má problém i se sériovým výkonem. Jen podotýkám, že sama ŠA upravovala průběh výkonu a krouťáku u původně krásně živého motoru, aby rozvody nějak přežily záruku. Rapid má II. gen řetězu, takže na tom bude líp (ťuk ťuk na dřevo). Ale se zvýšením výkonu každý svého štěstí strůjce. Vrátíme se radši zpět k tématu přehrání a věcí s tím spojených. Úprava původního softu (alias chip) se řeší jinde. Upraveno Duben 20, 20169 r od miklisek
Duben 25, 20169 r To jsou zase moudra, najeté kilometry neměly přímý vliv na poruchovost rozvodů. Žádné úpravy výkonu motoru s ohledem na rozvody se nedělaly. Upraveno Duben 25, 20169 r od Effective
Duben 25, 20169 r na STK vas se softem z 77kW nevyhodej pokud budete mit v poradku readiness kod nic jinyho tam resit nebudou
Červen 29, 20187 r Tak by mi zajímaly skutečné postřehy z STK těch co tuto změnu SW mají (63 na 77 kw).
Září 26, 20195 r V 9. 3. 2015 na 13:59, vormen napsal: kabel s NTB a Ctrl +C a pak Ctrl+V :-D AHoj, nevíte, kde by šlo přehrát SW ze Seata Toledo 63kw na 77kw? Nebo chip? Ostravsko? díky, po záruce už mám :)
Listopad 26, 2024Lis 26 Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.