Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

chtěl jsem se zeptat jestli, už jste někdo slyšel něco podobného od prodejce? Nebo jestli o tom někdo nevíte něco více, případně to vyvrátit.

 

U prodejce mi bylo řečeno, že nová auta mají elektronicky omezený výkon na 70% a jezděním se automaticky "otevírají" na 100%. Prej kvůli zajíždění atd.

 

Díky za odpovědi a reakce.

To je pěkná krávovina...

Ehm.. nepovedal skôr niečo o tom, že pocitovo na 70%? :)

Na stoprocentní potvrzení bych si počkal od nějakého insidera, nicméně podle všech znalostí co mám to zní jako naprostý nesmysl. Jenom samotná implementace "postupného odemykání výkonu" v ŘJ motoru by ji pěkně prodražila. Spíš bych vsadil na to, že v populaci je spousta pitomců a jejich výskyt je naprosto rovnoměrný na povolání nehledě, tedy i mezi prodejce. To je to stejné jak v jiném vlákně hkubesovi nějaký tvrdil, že musí u Easy Startu nejdřív zapnout zapalování a až potom startovat...

nic by se neprodrazilo :) omezit vykon motoru na prvnich 5 000km neni pro SW oddeleni zadna velka uprava ale momentalne to snad zadnej vyrobce nedela (a proc taky motor nesmi vydrzet zas moc dlouho aby se dalo prodat dalsi auto)

Myslím, že nemáš pravdu. ECU motoru nic nevypočítává, ale používá vícerozměrné výkonostní mapy (viz. též Lookup Table), kde na základě vstupu ze senzorů přímo v této mapě vyhledá potřebné hodnoty pro výstupy. Aby se tedy dal výkon motoru nějak omezit (a nedejbože postupně uvolňovat), musela by buď mít více map a nebo by musela být schopna je nějak dynamicky aktualizovat. Druhou možností by bylo nějakým způsobem zkreslovat vstupy do jednotky (např. od pedálu akcelerátoru), ale na to by v ní opět musel být nějaký kousek HW, který by to dělal, protože ten procesor co v ní je umí pouze to, k čemu byl stvořen a nic navíc (jednoduše proto, protože musí pracovat v reálném čase).

 

To s tou životností motorů považuji za hrubý nesmysl. Právě naopak, pro výrobce by bylo plus, kdyby výkon byl omezen, protože by nemuseli řešit reklamace motorů v době a nebo těsně po záběhu. Na celkovou životnost motoru by to mělo vliv minimální. Myslím si, že to nedělají právě proto, protože přínosy by byly nižší než požadované náklady.

Upraveno od happymaster23

Poradnej nesmysl a blud

A není to náhodou ten převozní mod, jak se to tu již někde řešilo, asi na O3.

To mě taky napadlo

Ten ti ale neomezi výkon.

Neomezí. Spíš mě napadlo jestli nedošlo k nepochopení 

Výkon áno, moment nie..... , pokiaľ teda platí: P=2*Pi()*M*f, obmedzené sú max otáčky pokiaľ viem

je to blbosť 

  • 4 měsíce později...

Blbost ako vrata. Ides u dealera na predvazaciu jazdu a auto bude jazdit na 70 % :-D ver tomu, ze som jazdil predvadzacky s najazdom okolo 50km a samozrejme som skusal plny  a mozem ti povedat, ze nesli na 70% ;-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.