Přejít na obsah

Front Assistant


Jakub3211

Doporučené příspěvky

V průmyslu co dělám tak slušný radar s pořádnou anténou vidí spolehlivě od 10 do 30m.  A ano vidí daleko dál ale v úzkém paprsku policie a letectví. . A radar řeší jen a pouze měření vzdálenosti nic jiného. Zbytek je výpočet s časem. Tady je taková malá krabička, nic moc hluboká. Co kouká velmi mlhavě. Tedy z principu věci je to radiový vysílač a příjmač toho co přijde zpět. A v dnešní době je éter plný rušení a taky se signál odráží od čeho může. Zcela klasické falešné echo.  A zbytek je algoritmus v malém počítači. A možná pípl na něco jiného než auto cca 60m daleko při 50km/h a zrychlování. Ale nevšiml jsem si ničeho jiného na co by reagoval. I tak ale se chová u mě velmi spolehlivě.

Editováno: , autor: milanxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Přesně jak píše havrosh, to bys takhle mohl vyházet z auta všechno a nakonec i ten motor, dřív přece byly kočáry bez něj.

Trošku nechápu tu hysterii kolem front assistentu, start stop, komfortního blikání, které blikne třikrát a podle některých je i dvakrát moc, signalizace nezapnutého pásu a nevím čeho ještě. Kup si tedy auto bez toho všeho (Dacia?) a nemusíš to dokola řešit, jak Tě strašně obtěžuje to vše před jízdou vypnout. Anebo napiš do škodovky, pokud je to tak serious, jistě na Tebe dají :-D

 

A řeči o tom, jak dvacet let perfektně řídíš jsou úplně k tématu :DOH:

Koukám, že to tu poněkud začíná zavánět demagogií a někdo stále pořádně nečte, co tu píšu pořád dokola - jde přece o to mít možnost volby. A nepiš mi, že jí mám - ano, ale pouze do dalšího startu motoru... Pokud by to auto bylo moje, S/S a FA bych nechal okamžitě vypnout natvrdo - když mi to výrobce neumožňuje a (nejen) tyto systémy evidentně pracují dost podivně, poradím si tedy jinak.  Pokud to někomu nevadí, jeho věc. A když se demagogicky rozepisujete o ESP a všelijakých dalších vymoženostech - pokud mi přímo a nechtěně nezasahují do řízení, jsou mi putna. Například ESP mi za ty roky, co ho v různých autech mám, nikdy ani nebliklo - pokud jsem ho cíleně nedonutil k akci. A navíc v některých autech šlo vypnout. Nicméně FA budu nadále studovat (dokud mi ten křáp TDI nevezmou). Nechce se mi ani věřit, že má takto dementně fungovat - či spíše nefungovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jistě. Regulační zásah signalizuje blikáním příslušná kontrolka na přístrojovém štítu, to neokecáš. A samozřejmě, že šlo vypnout (a ono to jde i u aut vyrobených nedávno, jen se musí vědět, jak na to), i když jen stejným způsobem jako FA  - tedy do příštího startu motoru, že ty to nevíš, není můj problém. Víc tady o tom nebudu vést diskuse - je to mimo téma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto chování je obrana před uživatelem. Pásy, abs, esp, tlak pneu - nařizuje zákon. Pro velmi omezené případy jdou některé věci vypnout. A pokud by se to nějak samo znovu neaktivovalo tak by se tu zachvili  pohybovalo fura aut bez zapnutych systemu. Jo už to nebude jak bývalo. Howg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, Pawouk napsal:

No jistě. Regulační zásah signalizuje blikáním příslušná kontrolka na přístrojovém štítu, to neokecáš. A samozřejmě, že šlo vypnout (a ono to jde i u aut vyrobených nedávno, jen se musí vědět, jak na to), i když jen stejným způsobem jako FA  - tedy do příštího startu motoru, že ty to nevíš, není můj problém. Víc tady o tom nebudu vést diskuse - je to mimo téma.

 

Je velice roztomilé se domnívat, že a) ESP je aktivní, jen když bliká kontrolka b)že jde vypnout přes tlačítko. To, že máš možnost ESP "vypnout" ještě neznamená, že se ve skutečnosti vypne. V krajních mezích stejně zasáhne nebo se o to aspoň pokusí. Věř, že mám zkušenost s "vypínáním" ESC u Octavie III, ale stejně se nevypne a dřív nebo později ti zasáhne. I když máš palubovku jako vánoční stromeček a potvrzuješ, že chceš skutečně ESC vypnout. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ještě jednou a naposled - v tom případě veškeré originální škodovácké manuály, návody, příručky, učební pomůcky, atd. lžou, a to nemluvím o vlastních zkušenostech - a to nejen svých. Nebuď bláhový a trapný, jen se tady zesměšňuješ. Fakt toho nech, vypadá to totiž, že o škodovkách víš ve skutečnosti kulový. A mimochodem, já nikde nic nepsal o ESP u OIII...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, beru. Až uvidím někoho z Česany, řeku jim, že jsou dementi a nic neví.

 

Každopádně odmítám hrát tady masírku. Já zcela neofenzivně vyjádřil svůj názor podložený informacemi, ke kterým mám přístup. Způsob tvé reakce nicméně mluví za vše. Co je pro mě trochu zarážející, že se takhle vyjadřuje moderátor. Ale to je zase jen můj názor.

 

Pro příště mě prosím ber s rezervou. O škodovkách vím kulový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá - v tom nedělám rozdíly. A až někoho potkáš, tak se zeptej, proč tedy ve svých vlastních školících materiálech uvádějí nepravdy. Nebo tam nelžou? V tom případě si tady vymýšlí někdo jiný...

Svůj názor mám podložený informacemi, škodováckými materiály a vlastními zkušenostmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak dnes zase zafungoval na 100% :) Vyjel jsem z obce a najel na železniční nadjezd. V rychlosti cca 80Km/h se na horizontu objevilo stojící auto v mém směru. já nestihl nic, auto píplo a hned brzdilo. Jelikož jsem se snažil to vzít trošku doleva, ale uviděl jsem že už na most vjíždí někdo z protisměru vrátil jsem se zase do svého pruhu, ale to celé auto úplně rozhodilo (i mě). Trošku jsem se poklouzal, ale ničemu a hlavně nikomu se nic nestalo. Ten blbec tam stál bez světel a bez trojúhelníku.

 

Miluji FA :wub:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chtel bych se zeptat jak vam funguje FA? Proc se ptam ... FA mi od zacatku nefunguje, vzdy to psalo "FA je nedostupny", nesel v assistentech ani zaskrtnout ani vyskrtnout - nic. Po 3 reklamacich jsme se konecne pohnuli a kluci v servisu mi tam dali jinej, otestovany funkcni z prevadecky, radar .. se slovy at s tim jezdim a "testuji" to. Jelikoz nejsem kaskader a nerad bych se nekomu podival do kufru (opet:unsure:) tak ani nevim jak to mam otestovat. Konkretni otazka tedy je: Varuje vas FA na maxidotu nejakou ikonkou, treba at dodrzujete vetsi bezp.vzdalenost; nejake pipnuti; nebo to az rovnou pipne a tukne do brzdy? + dodatecna otazka Jak casto dokazete fci FA v provozu mesta vyvolat? Děkuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 12. 2016 at 11:06, vejbuch napsal:

Tak dnes zase zafungoval na 100% :) Vyjel jsem z obce a najel na železniční nadjezd. V rychlosti cca 80Km/h se na horizontu objevilo stojící auto v mém směru. já nestihl nic, auto píplo a hned brzdilo. Jelikož jsem se snažil to vzít trošku doleva, ale uviděl jsem že už na most vjíždí někdo z protisměru vrátil jsem se zase do svého pruhu, ale to celé auto úplně rozhodilo (i mě). Trošku jsem se poklouzal, ale ničemu a hlavně nikomu se nic nestalo. Ten blbec tam stál bez světel a bez trojúhelníku.

 

Miluji FA :wub:

Jde vidět, že FA má určitě přínos, jediné co mi na něm trochu vadí je, že nepozornost řidiče "přenáší" na auto za sebou. Myslím si, že kdyby jelo ještě nějaké auto za, tak ikdyby si držel normální odstup, tak by měl minimálně hodně co dělat, jestli by se náhodou nepodíval co vezeš v kufru...

 

Každopádně za vyřešení této situace má FA odemne :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martab.. to je staré známe, v aute sú ti úplne zbytočné kdejaké asistenčné vecičky, ak ten jazdiaci tesne za tebou ich nemá. :D

 

Mne už tiež FA zachránil kapotu v rozbiehajúcej sa kolóne, keď niekto ďaleko pred nami dupol na brzdu. Keď som potom pozrel do späťáku, vodič auta za mnou musel vybehnúť mimo pruh, aby mi nenabral kufor. Každopádne radšej FA mať ako nemať..

 

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím nemohu nic víc než souhlasit :) 

 

EDIT: Každopádně by bylo zajímavé, jak by to fungovalo, kdyby jela kolona aut s FA a první to zaduplo (něco jak má Mazda u CX5 v reklamě), kolikáté auto už by to nedobrzdilo :D 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud za tebou nejde kamion nebo šílenec je lepší ho mít v kufru, protože se zaboříš do sedaček a né do volantu s airb... a nepolámeš si kliční kost ani nohy :) Když někdo má problém s tím, že mu FA hlásí někoho kdo jen odbočuje tak ať si v infotainmentu vypne to první pískání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Martab napsal:

Jde vidět, že FA má určitě přínos, jediné co mi na něm trochu vadí je, že nepozornost řidiče "přenáší" na auto za sebou. Myslím si, že kdyby jelo ještě nějaké auto za, tak ikdyby si držel normální odstup, tak by měl minimálně hodně co dělat, jestli by se náhodou nepodíval co vezeš v kufru...

 

Každopádně za vyřešení této situace má FA odemne :palec2:

Tak nutně nemusí - vycházíš z premisy, že jste všichni stejně nepozorní, ale pokud ten za Tebou pozorný je a dodržuje navíc bezpečnou vzdálenost, nic se neděje.
 

před 12 hodinami, vejbuch napsal:

Pokud za tebou nejde kamion nebo šílenec je lepší ho mít v kufru, protože se zaboříš do sedaček a né do volantu s airb... a nepolámeš si kliční kost ani nohy :) Když někdo má problém s tím, že mu FA hlásí někoho kdo jen odbočuje tak ať si v infotainmentu vypne to první pískání.

Doporučuji vyzkoušet, dopředu poletíš stejně :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevycházím z premisy že jsou oba stejně nepozorní, ale ikdyž si člověk nechá ty obligátní 2s, (což u normálního auta před tebou stačí), tak čas za který by normální pozorný řidič před tebou "reagoval" na situaci před sebou + reakční čas než se natlakují brzdy bude u obou těch aut stejný. Ale s FA zažne to auto před tebou brzdit prakticky na 100% okamžitě jen co "uvidí překážku". Rozhodně FA neodsuzuji, jen říkám, že je třeba s tím počítat...

 

před 13 hodinami, vejbuch napsal:

Pokud za tebou nejde kamion nebo šílenec je lepší ho mít v kufru, protože se zaboříš do sedaček a né do volantu s airb... a nepolámeš si kliční kost ani nohy :) Když někdo má problém s tím, že mu FA hlásí někoho kdo jen odbočuje tak ať si v infotainmentu vypne to první pískání.

No, to bych netvrdil... ono to sedadlo tě stejně "katapultuje" dopředu. A pokud vezu vzadu třeba děti, tak osobně raději budu mít půl čumáku auta v zádi toho předemnou a hlavu v airbagu, než někoho čumák na zadních sedadlech...

A to ta Carmy má zadek o poznání delší než Fabie... Nehledě na to, že na čelní náraz jsou auta tak nějak líp připravena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...