Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim na motoru 1,9 96KW 5q manual jsem menil silenbloky motoru . po vymene motor neskutecne vybruje na volnobeh.silenbloky jsou usazeny v drazkach jak majy byt vymeni jsem jen na motoru dva bocni a ten predni .co muze byt spatne? poradite?

Vloženo

mno udelal jsem co jsi napsal nepomohlo silenbloky licuji jak maji ale porad to dela v pondeli jdou do reklamace jinak jsem pouzil pravy silenblok od febi a levej od swag vse zabalene a prelepene origo peceni.uvidime co reknou z reklamace

Vloženo (editace)

Tak doufám, že uspěješ. Oba typy byly v r. 2009 nahrazeny novými (původně AE na konci). Levý 8D0199379AR a pravý 8D0199382AR.

Takhle dopadly ty mé, najeto 166 tis. Spodek uplně odtržený, motor vlastně jen seděl svoji váhou na držáku. Navíc pravej nebyl ani vyteklý nebo poškozená guma. Nevydržel odlitek :kol-44: . Po výměně uplné ticho i v kabině.

post-6320-0-24716400-1327837252_thumb.jp

Editováno: , autor: ace ventura
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte. Po dlouhe odmlce jsem se konecne dostal k vyrizene reklamaci, uznali ze silenblok byl spatne udelan a proto byl zaslan novy po vymene na mem aute jsem byl zase nemile prekvapen i pri techto druhych silenblocich motor opet vibruje ikdyz uz ne tak moc ale porad to jde oproti tem starim citit jedina vec ktera se zlepsila je ze motor se tolik nesponuje a je pri zaberu tissi a nemlati pri rychlem zeslapnuti plynu.zkusim s tim mesic pojezdit a uvidime zdali si nesednou.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte. dnes jsem vymenil na supovi spojku ( dvouhmotak, lamelu, pritlacak vse je od znacky sachs) a motor stale vibruje jako pred tim takze me uz nenapada co by tam na nem mohlo byt :( buze byt nejak rozhozena klika nebo neco v systemu vyvazeni motoru? popripade jde nejak udelat test vybraci motoru?

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoooj ... rozhodl jsem se vyměnit hydrolůžko, jen by mě zajímalo o jak náročnou výměnu se jedná ... ??? (časově a popřípadě i postup) ... Díky ...

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Mám jen takový dotaz, jaký je rozdíl mezi levým a pravým hydrolůžkem...??? Podle toho co jsem zjistil, tak pravý má pouze navíc nějakou ochranou krytku .... Tak nevím, větší rozdíl v tom nevidím, obě jsou to hydrolůžka a obě se prodávají jako levé a pravé ... Budu rád, když mi někdo vysvětlí ten rozdíl ......  :kol-44:  :kol-44: ???

Editováno: , autor: Shreek
  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

treba pouzit origo silenbloky!a ak to vybruje na volnobehu tak najlacnejsia varianta je zdvihnut volnobezne otacky aspon na 880ot a malo by to zmiznut robil som to na passatoch aj superboch a vzdy pomohlo o 80%!potom uz jedine vybrat vstreky vycistit v ultrazvuku nanovo pretesnit.

http://www.skoda-diely.sk/eshop/8d0199382ar-ulozenie-motora-pravej-1-9tdi.html
http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/8d0199379ar-ulozenie-motora-lave-1-9tdi-oe-10774.html

 

Editováno: , autor: sparcp gti
Vloženo (editace)

pricinou vybracii su vstreky vecsinou!treba ich poslat na ultrazvuk a nanovo pretesnit plus kontrola vacky!a nie hned menit dvojhmoty atd...

 

 

SDC11534.jpg
SDC11535.jpg
Editováno: , autor: sparcp gti
Vloženo (editace)

neviem jazdi s tym chalan co si ho nedavno kupil a malo to naj 260000tkm ale by si sa divil kazde druhe auto to ma takto napeceny karbon, po vycisteni ide jak z fabriky

Editováno: , autor: sparcp gti
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, vím, že tohle téma se tu už jednou řešilo, ale příjde mi, že nedořešilo. 

Dnes jsem vyměnil levé a pravé hydrolůžko motoru a po nastartování se auto chvěje víc než před tím.Hydrolůžka jsme usadili správně, přešne podle těch starých.

Nevíte kde by mohla být chyba??

díky

 

Vloženo

Ahoj, vím, že tohle téma se tu už jednou řešilo, ale příjde mi, že nedořešilo. 

Dnes jsem vyměnil levé a pravé hydrolůžko motoru a po nastartování se auto chvěje víc než před tím.Hydrolůžka jsme usadili správně, přešne podle těch starých.

Nevíte kde by mohla být chyba??

díky

daval si origo?

Vloženo (editace)

Nemusí být chyba v uložení, ale třeba v dvouhmotě

Dále uložení se vždy mění celé - tedy obě strany a uložení převodovky

jakmile je totiž jedno uložení v háji, tak je automaticky poškozeno i druhé i uložení převodovky.

Dále: motor se nechvěje i při špatném uložení. Je to způsobeno spíše tou zmiňovanou dvouhmotou, nebo třeba vstřiky (jak již psal kolega Sparcp)

Špatné (opotřebované, nebo utržené )uložení se tedy neprojevuje vibracemi při volnoběhu, ale vibracemi při akceleraci a při přidání/ubrání plynu při kvaltu hýbající se šaltrpákou

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

ked hydro lozka tak jedine lemforder lebo su kvapalinove ostatne su iba guma!a k tym vybraciam na volnobehu niekedy staci zdvihnut volnobeznu davku a je po problemu :kol-47:potom ak trisky horsie prasia tiez motor sposobuje vybracie!!!!potom treba este kuknut na vacku ci nie je ohoblovana to tiez roby vybracie

Editováno: , autor: sparcp gti
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...