Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

1,0 55kW točí při 130 4500,44kW 4200.Průběh krouťáku je stejný,podle SM se silnější motor vzhledem k minimálním rozdílům nevyplatí.Lepší zrychlení je z velké části dané jen kratšími převody.

Vloženo

nic méně pětku má delší jak vidím ... ale je to jinak jak u haťapky ... doufal jsem, že to třeba budou mít jak ty poslední převodovky na HTP, kdy 120=cca 3500 nebo tak nějak, někdo jsem tu hodnotu tady někde zahlédl

Vloženo

Ani ne, podívej se na průběhy krouťáku a výkonu. Ve 3000 ti krouťák teprve začíná a vydrží do 4500, takže ty převody jsou tak akorát. Tenhle motor se prostě musí víc točit oproti staré HTP... 

post-91286-0-86727700-1440324649_thumb.j

Vloženo (editace)

Mazec myslím s ohledem na životnost.Průběh je samozřejmě daný mini kubaturou.Na těch křivkách je vidět,že připlácet za 55 kW smysl nemá žádný.

Editováno: , autor: standavfr
  • o 4 roky později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

menší aktualizace: momentálně najeto 99 069km z toho cca 96 500 na LPG. Spotřeba od počátku LPG zástavby až doposud je:

 

0,91Kč/ km za plyn +  0,09Kč/km BA = 1,00 Kč na kilometr (podotýkám náklady na BA by mohli být o halíř dva nižší, neboť beru výhradně dražší Vervu)

 

provoz jak okresky, tak i dálnice (tempomat 130-140)

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...