Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Takze, takisto som mal problem s tym ze vypinalo Turbo na 81kw Oct. A nakoniec bol problem v kabloch elektroniky k turbu. Tymi vibraciami sa na jednom mieste predrali a ked sa tomu sliaplo tak na 2500ot. tak vyplo turbo. stacilo tie kable zaizolovat a odvtedy v poriadku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba?

Chozee

Editováno: , autor: Chozee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík

presne toto jsem mel ja taky na ALH motoru..vycistit turbo a pojede to..aspon tak me to jede uz asi rokk v poho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba?

Chozee

V motorech 81kw ASV 11 lopatek

81kw AHF 9

66KW ALH 9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to toby66kw: nepiš tu blbosti jak na jiných forech.

Je to podle typu turba, vzhledem kolik ty auta mají najeto a jak se v tom všichni hrabou, nejde s jistotou říct z jakého motoru ho má použít. Pak bude sklamaný, jak koupí co vlastně nechtěl.

1749V je základní označení a pak tam je číslo, které určuje přesný typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy

Editováno: , autor: headerTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy

Jakej máš kod motoru uš ALH nebo ještě AGR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktiež mi to padalo do núdzového režimu (octavia 2000, AHF, 130 000km) tak som nechal vyčistiť turbo. Lopatky boli celkom zanesené a zadrhávali. Ale po vybratí turba, bolo počuť že je v ňom niečo uvoľnené a potom sme vybrali kus hrdzavého, prepáleného plechu. Tak teraz neviem či mám v blízkej budúcnosti očakávať ďalšie problémy a prichystať si peniaze na nové turbo alebo o nič vážne nejde, lebo auto zatiaľ šľape v pohode.

post-7173-1237315150_thumb.jpg

post-7173-1237315163_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to header TDI, čo sa týka teba tak ty by si mal mať ešte turbo s obtokovým ventilom a tam neviem aký môže byť problém, že ti to padá do núdzového režimu. Nech sa vyjadria k tomu skúsenejší.

U AGR turba bývá problém jen v ovládání obtoku.

Jak píšě indi hadičky mezi turbem a N75 nebo samotní N75.

funkční N75 na AGR u mě zdarma ( za odvoz )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj lidi. Mám OI combi. rv.2002 81kW. Můj problém je že mi při zátahu motoru ( na jakýkoliv rychlostní stupeň ) tak na cca 1-2sec. okolo 2500-3000 ot jakoby přestane táhnout, ale ihned zase pokračuje bez problémů do maxima s plným tahem.

Jakmile přeřadím na další stupeň a motor se zase roztahuje situace se opakuje. Je to opravdu málo postřehnutelné, ale přeci jenom je.

Nemáte někdo nějaký návrh čím by to mohlo být. Díky moc za typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Indi má pravdu, diskuse k tomuto problému tady již byla a velká, mně to taky tak dělalo jak píšeš takový propad v otáčkách a hned to zase naskočilo a dál šlo v pohodě, ale nejčastěji když jsem dal plný "céres" no a Indi na to kouknul a problém je vyřešen, doporučuji VAG a dle výpisu závad to řešit, můžeš mít i např. zanesené turbo atd.atd. hodně zdaru :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...