Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Sice to moc motoru neprospiva ale ne. To ze zatuhne regulace je spise vlivem dlouhodobeho pouzivani auta a provozovani porad na nizkou zatez(tzv. jezdim na spotrebu).

no na spotřebu nejezdím,horší asi bude že jezdím 25km do práce a občas i dál,a po okreskách se nedá nějak létat jak hovado, no ještě k té zátěži v kolika otáčkách se dovírá regulace na turbu??dík za radu :rolleyes:

Vloženo
dobrá teda dík za radu :palec2:

Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo...

Vloženo
Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo...

hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw :kuk:

Vloženo

zdravim ja sem nechaval cistit turbo v turbosportu v Jablonci nad Nisou a už mám zase problem s pocukáváním motoru spíše když je studeny. Zkoušel sem hýbat s regulaci a na muj vkus to jde hodně ztuha r.v. 2002 81kw asv.

Vloženo
hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw :kuk:
Ještě jsem psal jednomu odborníkovi na turba a napsal...dá se to zkusit ještě podložit, některý turba mají z výroby menší prostor pro lopatky, už jsem to řešil několikrát, po vypodložení ok

stačí to rozdělat a podložit ten kus s lopatkama, nejlepší je to tak o 0,1mm, nechal jsem si udělat podložky, ale jde to i např. ze spárových měrek, některý turba na to prostě trpí víc, takže i po vyčištění za čas začne jít zase blbě a to si myslím, že to čistím poctivě, když už jsem nějaký turbo musel dělat po druhé, tak po vypodložení je zatím pokoj

Vloženo

Takze, takisto som mal problem s tym ze vypinalo Turbo na 81kw Oct. A nakoniec bol problem v kabloch elektroniky k turbu. Tymi vibraciami sa na jednom mieste predrali a ked sa tomu sliaplo tak na 2500ot. tak vyplo turbo. stacilo tie kable zaizolovat a odvtedy v poriadku.

Vloženo

Mechanik tě tahá asi za nohu, k turbu žádné dráty nevedou.

Pokud si nejste úplně jistí co závadu odstranilo, tak tu ty blbosti raději nepište.

Lidi co tomu nerozumí, rozeberou půl auta a pak zjistí, že informace byla

zavádějící.

Vloženo (editace)

Ahoj,

mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba?

Chozee

Editováno: , autor: Chozee
Vloženo

Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík

Vloženo
Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík

presne toto jsem mel ja taky na ALH motoru..vycistit turbo a pojede to..aspon tak me to jede uz asi rokk v poho

Vloženo
Ahoj,

mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba?

Chozee

V motorech 81kw ASV 11 lopatek

81kw AHF 9

66KW ALH 9

Vloženo

to toby66kw: nepiš tu blbosti jak na jiných forech.

Je to podle typu turba, vzhledem kolik ty auta mají najeto a jak se v tom všichni hrabou, nejde s jistotou říct z jakého motoru ho má použít. Pak bude sklamaný, jak koupí co vlastně nechtěl.

1749V je základní označení a pak tam je číslo, které určuje přesný typ.

Vloženo (editace)

Indi nepíšu blbosti borec se ptá informativně,v jakém motoru je seriově 11 lopad a to je u rotaček jen v ASV.

Ale jestli tě to potěší :palec2:

Editováno: , autor: toby66kw
Vloženo (editace)

Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy

Editováno: , autor: headerTDI
Vloženo
Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy

Jakej máš kod motoru uš ALH nebo ještě AGR

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...