Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Já jsem na tom úplně stejně, taky to mám asi po nějakým páprdovy, vypadne mi to jen tak 2x do měsíce, jezdím s tím dost otáčkově a nešetřím to ale paradoxně když nejedu jako prase tak mi to vypadne, taky budu čistit

Mě to začlo pomalu jednou dvakrát za týden a pak už pořád stačil mírnější kopec a bylo to v pr.... nouzáku a po vyčištění je svatej pokoj :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem stejny problem na Fabii, vyreseno minuly tyden vycistenim turba. Pokud by jsi mel zajem mohu ti pres SZ zaslat kontakt na cloveka ktery se opravami a cistenim turbodmychadel zivi a jde mu vice nez dobre. Je od Jablonce nad Nisou takze z Prahy jsi tam za hodku. Kdyz tak pisni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozeram ze mam asi ten isty problem. Tiez sa mi dva krat stalo na dialnici, prvy krat pri cca 190km/hod druby krat minuly tuzden pri cca 170km/hod. Ze s autom cuklo, prestalo takat a auto spomalilo na cca 120-130km /hod a to som mohol slapat na plyn uplne na podlahu. Pritom som si vsimol ze okamzita spotreba je okolo 6-7 l/100km a kontrolka sa mi ziadna nerozsvietila. Po zideni z dialnice auto tahalo bez problemov, ale take rychlosti som uz neskusal. Vyskusal som to jedine na 3 a 4 vytocit na okolo 4000ot./min a nic sa nedialo. Auto krasne tatalo.

Ze by to bolo tiez to turbo?

Ma to zmysel davat cistit, alebo vymenit rozno za nove? Mam O1 r.v.2000 1,9TDi 81kW a 225000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, kolik by cca. stálo vyčištění turba ve škodováckém servisu.

V olomouci u Hlaváčka2500kč,brácha to tam ted dělal,tak jsem se zeptal,kolik to vyjde...ale jen vyčištění a pokud to pak ještě padá do nouzáku,tak se to musí logovat a zkoušet zda n 75,vaha,podtlaky atd a to hodiny jen lítaj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V olomouci u Hlaváčka2500kč,brácha to tam ted dělal,tak jsem se zeptal,kolik to vyjde...ale jen vyčištění a pokud to pak ještě padá do nouzáku,tak se to musí logovat a zkoušet zda n 75,vaha,podtlaky atd a to hodiny jen lítaj

Zdar, jsem z okoli prahy. nevite kam bych mohl dat vycistit turbo? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, jsem z okoli prahy. nevite kam bych mohl dat vycistit turbo? Diky

Čau zkus napsat mvolesko@seznam.cz. Psal mi,že vyndání+čištění turba dělá za 2000kč. Je z Prahy. Já to ještě u něj nezkoušel, protože mi turbo spadlo do nouzáku zatím jenom jednou, tak uvidím až to bude padat častěji :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Čau zkus napsat mvolesko@seznam.cz. Psal mi,že vyndání+čištění turba dělá za 2000kč. Je z Prahy. Já to ještě u něj nezkoušel, protože mi turbo spadlo do nouzáku zatím jenom jednou, tak uvidím až to bude padat častěji :) .

Tak jsem jel na Slovensko cca 1000km a všechno OK.Tak doufám,že už se turbo víckrát neozve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já měl to samé, taky se mi to stalo jen semtam a nebo při velké zátěži, ale dost mě to štvalo i když se to stalo jen tak 1x nebo 2x do měsíce, jel jsem k Indymu a během 5 minut věděl co tomu je (regulace turba to nebyla i když sem o tom byl docela přesvědčenej) a dal mi to celý do kupy a teď můžu říct že je to celý o něčem jiným ten motor, nebo aspoň v mým případě, pošteloval mi víc věcí, ale jsem rád že už to mám nějak pořešený a hlavně vím co tomu bylo a co ještě musím pořešit. Nečekal bych zas nějak dlouho, už jen pro klid v duši :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já jsem přímo ze Zlína, a ve skratce sem po zlínsku pochodil asi takhle: Byl sem v pár servisech a i u týpků kteří sou mechanici a nějak na koleně se tím živý, každý mi řekl ůplně něco jinýho, dokonce že je v prdeli turbo atd adt každý čučel do diagnostiky a něco tam přečetl a udělal z toho závěr, doslechl sem se takových věci co je potřeba vyměnit, no prostě mazec, ale nějak sem tady n aforu zjišťoval že to může být jednodušší. Narazil sem na foru na Indyho, tak sem si řekl že to zkusím, zavolal jsem mu, domluva super, dal mi záchytný bod kde si mě vyzvedne, strefil jsem tam bez mapy, takže pohoda, Indy na to mrknul, za 5 minut věděl přesně co a jak, mimochodem turbo naprosto v pořádku a ani sme nemuseli čistit, hodil mi tam 2 věcičky a ještě nad ránec požadavku mi dal motor do kupy a fakt parádně, pořádně sme to dycky otestovali na dálnici kterou má kousíček od dílny, takže spokojenost. Sice sem aji se skoušením najel cca 300Km ale řeknu ti stálo to za to a když budu mět na autě něco vážnějšího tak mám jasno za kým pojedu. a navíc během práce sme s Indym dobře pokecali takže to uteklo jak nic. Jako jasně, jestli je to závada která je jesná co je na vině tak to bych klidně pořešil i tu, ale zavažnější věci rád svěřím profesionálům.

nechci tu nikoho propagovat, ale kdybych si cokoli nechal udělat u těch kde jsem byl předtím tak bych do toho nastrkal peněz a problem by zustal. pro mě je jasná volba Indy i když je to kuusek dál. napiš mu, určitě se domluvíte

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi.

Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi...

ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral :) a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky)

N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.

Editováno: , autor: kubaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsechno spatne. N75 reguluje naklopeni lopatek turba a tim i tlak turba pomoci prepousteni a odpousteni podtlaku co je veden v hadickach pomoci obdelnikoveho signalu. Tlak je hlidan cidlem pro teplotu a tlak v sacim potrubi za IC.Pri prekroceni tlaku nad pozadavek jednotky je prodleva nez jednotka odpoji turbo a vyhodnoti situaci jako regulacni rozdil nebo prekroceni tlaku v sacim potrubi{ tomu se rika nouzovy rezim- defekt} Vypnutim a zapnutim auta se PC restartuje a program bezi v normal rezimu, dokud opet nezjisti onen defekt.Pri nefunkcnim ventilu N75 vetsinou turbo netlaci vubec.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...