Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Běžné vyp/zap prostřednictvím zapalování nestačí. Možná je opravdu potřeba vše resetovat tím, že člověk vystoupí z auta a zamkne. Jen se obávám, aby také nebylo potřeba odejít pozpátku domů a až pak se zase k autu vrátit :) Každopádně za ty necelé 3 měsíce co to auto mám už jsem to měl v podobném stavu nejméně 5x, což mi přijde docela otravné :(

 

Stav, kdy Collumbus po startu hlásí, že načítá mapy a nic se neděje, nebo že navigace není schopna vyhledat cíl je asi bohužel ještě častější - tam jsem si ale říkal, že by to mohlo mít příčinu někde na vzdálených serverech se kterými se ta služba zřejmě na pozadí snaží spojit.

Nie si jediný, stalo sa i mne už niekoľkokrát. Docela k posrání! Prvýkrát som bol vydesený, i z dovodu, že sa mi to stalo tesne pred dlhou cestou, tak som hromžil, že snáď nepojdem hodiny potichu. Zastaviť, vypnúť motor, otvoriť dvere, nepomohlo... Riešil som to tak, že som sa pozrel do poistiek. Vytiahol som ju, nič som nezistil, dal späť, a ejhľa! Ono to zase hraje. Takže odvtedy, normálne i počas jazdy, vytiahnem, zastrčím a ide to. Blbé je, že s týmto prísť do servisu, padne: závada sa neprejavila...

Ahoj, S3 2016 Columbus, poslední dobou se mi stává že mi občas vubec nechce naskočit telefon a nebo vůbec nelze zvolit jako audio výstup bluetooth viz. foto. má někdo podezření čím by to mohlo být ? 

208950132_554207888914570_7224442539043361022_n.jpg

211572027_1039424686590389_8976705796644598866_n.jpg

On 6/29/2021 at 9:29 AM, chaky said:

U 3 měsíce starého auta se mi občas stává, že po nastartování nefunguje žádný zvuk (s výjimkou varovného pípání od senzorů). Např. dnes ráno jsem vezl dítě do školky a vše fungovalo. Po 20m jízdě jsem pak na 10m zastavil a po návratu do auta ticho - rádio, média, navigace, Laura, ani výstup z telefonu i z AndroidAuto - nenapadlo mne vyzkoušet, zda funguje zvuk z handsfree, ale předpokládám, že by byla také nefunkční. Po krátké jízdě jsem zkusil několikrát vypnout a zapnout celý systém, ale nenaběhlo to. 
Tohle už se mi stalo párkrát a většinou třena následující den to bylo opět OK. 
Máte zkušenosti s podobným chováním? Vzhledem k velmi náhodnému výskytu s tím prozatím nechci chodit do servisu.

Cau, resil jsem to uz se servisem a bylo mi receno, ze o tom skoda vi. Melo by to byt opraveno v dalsim updatetu Columbuse. Takze musime jen pockat :/.

Jinak mi taky pomohlo reset Columbuse a pak vse hralo. 

  • 4 týdny později...

Tak teď na cestě z Chorvatska 3h bez rádia a bez navigačních informací (na palubovce naštěstí zobrazeny byly) a krom senzorů auto nevydalo z audia ani hlásku. Navíc display Collumbusu jen dokola snad 50x za sebou opakoval - Navigace se restartuje ... :( Hodně nepříjemné. Nepomáhalo ani zastavit, vypnout, celou rodinu vyhnat z auta ven, zamknout a pak znova nastartovat.

Zkusím se co nejdříve zajít poptat do servisu jestli s tím nemůžou něco udělat.

UPDATE: dnes mi volal člověk ze servisu - říkal, že závada je samozřejmě známá. Nejedná se o SW, ale o HW problém toho MIB a je potřeba ho celý vyměnit. S tím je bohužel trochu problém, protože ŠA požaduje to, aby byl nefunkční stav nějak zdokumentován na video, což bohužel nemám - v servisu už to mají 2 dny a dohodli jsme se, že si to tam nechají ještě do zítra, nicméně je dost nepravděpodobné, že se jim to takhle na přání projeví.

Tedy pokud se vám také projevuje závada s tím, že občas nefunguje audio, nebo, že se dokola restartuje Collumbus, tak je potřeba to v prvé řadě zdokumentovat na video.

UPDATE2: tři dny trvalo, než se k tomu vyjádřili ze ŠA a doporučili opravu prostřednictvím SW, takže dnes mi to upgradnuli a po 4 dnech mam auto zpět. Tak jsem zvědavý, zda to pomohlo. Pokud ne, tak je prý nutná výměna MIB.

Upraveno od chaky

  • 3 týdny později...

To mám radosť. Mne sa to stáva tiež (žiaden zvuk), pomáhalo len vytiahnuť a znova zastrčiť poistku (to im ale v servise hovoriť nebudem). Opakuje sa to čím ďalej tým častejšie, z ničoho nič prestane vydávať akýkoľvek zvuk. Niekedy počas jazdy, niekedy hneď po nasadnutí do auta zostane ticho...Som zvedavý, či po načítaní chýb sa im to objaví, alebo zase nič. 30.8. servis, dám vedieť, čo na to "umelci" u mňa.

faithless78na nacteni zavady z protokolu se nespolehej - zrejme tam nic nebude. Jedna-li se o vozidlo v zaruce, tak si pro jistotu nahraj kratke video jako dukaz toho jak se zavada projevuje (radio, nemluvici Laura, zadna hlasova navigace i presto, ze nastavis hlasitost a povolis navigacni hlaseni). Jinak muzes dopadnout jako ja, kdyz mi auto trcelo v servisu a nic se s nim nedelo az dokud se nevyjadrili ze zavodu.

  • 2 týdny později...

Zná někdo poslední software na mob 2.5?

Ahoj mam dotaz jak je to stema skinama v mib2 chtel jsem zmenit na ten novejsi s kostkama ten tam asi nemam mam tam sice novejsi ale je stim problem se zobrazenim delam neco spatne nebo to mit nemuzu ? Dekuji

4D5B53E3-3D97-4110-88CF-982217468968.jpeg

3E4901AF-2F4C-4DBA-8BAA-08B692064B4B.jpeg

0F174706-918C-427B-8B6C-B69DFF7A1973.jpeg

  • 2 týdny později...

Dobrý deň, dnes sa mi na mojom LCD v Superb 3 r.v. 2017 objavila čiara z hora dole. Už sa to niekomu stalo ? Je to bežná vada ? Dá sa to reklamovať alebo opraviť? Ďakujem za pomoc

IMG_20210915_163718.jpg

IMG_20210915_163701.jpg

před 2 hodinami, Heto napsal:

Dobrý deň, dnes sa mi na mojom LCD v Superb 3 r.v. 2017 objavila čiara z hora dole. Už sa to niekomu stalo ? Je to bežná vada ? Dá sa to reklamovať alebo opraviť? Ďakujem za pomoc

IMG_20210915_163718.jpg

IMG_20210915_163701.jpg

Obrazovka ko 

Taky jsem měl, reklamace v servisu a komplet výměna columbusu, Bez problémů, není to ojedinělé

před 7 minutami, baracudakb napsal:

Taky jsem měl, reklamace v servisu a komplet výměna columbusu, Bez problémů, není to ojedinělé

Ďakujem napísal som do servisu Škoda 

  • 3 týdny později...

Zdar,

jdou vám někomu stáhnout mapy z portálu update ŠA? v Opeře mi to vůbec stahování nezahájí, v Edge napíše, že soubor nejde bezpečně stáhnout. Jedná se mi o update KT 45/21 pro MIB3.

Upraveno od waikiki

Ani mne nejde v Chrome. Nemože to byť i tým, že "platné od KT 45/2021"? Je 40. týždeň.

 

EDIT: Sťahujem na Edge. Odignoroval som hlášku, že nejde bezpečne stiahnuť.

 

WhatsApp Image 2021-10-05 at 08.13.57.jpeg

Upraveno od faithless78

Zkuste stáhnou ty mapy z VW portálu.

Upraveno od japok

Tak jsem to stahl, flashku naformatoval na fat32, rozbalil soubor na flashku, ale navigace nic nezahlasila, ze by mela nova data a chtela si je ulozit. Nasledne jsem zkousel i exfat a nic. Tak asi nic neprobehlo. Zkratka i po ctyrech letech bydlim na poli.

Upraveno od waikiki

Aktualizuje se vůbec Columbus MiB 2,5 skrze kartu, nebo už skrze internet skoro nonstop?

Já aktualizuji stále přes SD kartu a bez problémů. Columbus MIB 2,5

Upraveno od japok

Ja mam MIB3. Podle navodu na webu mi to nefici. 😐

Na Superbu mib 3 asi ne

Upraveno od baracudakb

Superb po fl má MIB 3. Měl to nejdříve Superb iV a teď už to mají všechny.

I po FL mel superb krome iV varianty mib2.5. Postupne pak sla mib3 i do ostatnich variant. Ja mam 03/20 tsi a je to mib 2.5. Kolega 03/21 tdi 147kw a uz mib 3.

Asi tak. Mám tam i WEB rádio a mám 3/21 výrobu. 147kW 4x4. Akorát Laura tam neumí ovládat topení. Nicméně, kdyby měl někdo radu jak na tu aktualizaci u MIB3 budu vděčný. Poslední instance je update v servisu.

Když mám lauru a webradio tak mám mib3?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.