Publikováno Duben 29, 201510 r ŠKODA Superb je prvním modelem, který je vybaven adaptivním podvozkem DCC se systémem Driving Mode Select. DCC řidiči umožňuje přizpůsobit si jízdní vlastnosti vozidla svým osobním preferencím díky výběru mezi režimy Normal, Sport, individual a Comfort.
Květen 5, 201510 r Má smysl připlácet dalších 20 tis.? Dá se to přepínat jednoduše při jízdě? Nemyslím přes menu a maxidot, ale nějakým tlačítkem? A konečně - je to užitečné i pro manuální převodovku? Dík za názory.
Květen 5, 201510 r Nevim jestli se to da prepinat tlacitkem, ale myslim ze na stredove konzole to tlacitko je (sam nemam zkusenost). Ohledne jestli to za to stoji je tezko rict, protoze bez realneho odzkouseni to nejde hodnotit - max zkusenosti z jinych vozu, ale to take neni prukazne. Jinak mrkni na jiz zrovna vydane recenze na webu (auto.cz atd; zrovna auto.cz to docela chvali - zalezi jestli tomu veris nebo ne)
Květen 5, 201510 r Autor tím tlačítkem mode a volba se ti zobrazuje na rádiu. Upraveno Květen 5, 201510 r od kokta7
Květen 6, 201510 r Dík za radu, dá se někde stáhnout kompletní návod k SIII? Vídím, že jsi mi poslal screen jednoho listu... Upraveno Květen 6, 201510 r od Pawouk Odstraněna citace.
Květen 6, 201510 r Dík Upraveno Květen 6, 201510 r od Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ tím pravidla fora!
Květen 12, 201510 r Někde jsem se dočetl, že SIII s podvozkem DCC má sníženou světlost vozu o 15 mm. Prý kvůli sport. pružinám. Skutečně je to tak? Rozdíl 15 mm může hrát dost podstatnou roli v zimě při neudržovaných cestách.
Květen 13, 201510 r To se mi nejak nezda. DCC je o nastavovani tlumicu... Mozna to bylo mysleno tak, ze kdyz mas DCC tak nemuzes mit sportovni podvozek, kde je svetla vyska nizzsi o 15 mm. A plati to i obracene, kdyz das sportovni podvozek nemuzes vybrat pak DCC. To mi dava vetsi smysl (jeste jsem ted projel konfigurator a je to tak). Kdyztak hod odkaz na to kde jsi to cetl
Květen 13, 201510 r Odkaz hledám, ale i v "owners manual" pro SIII jsou na s. 233 uvedeny hodnoty světlé výšky pro: normální vůz 149 mm vozidlo s paketem pro špatné cesty 164 mm vozidlo s DCC 139 mm vozidlo s paketem Sport 134 mm Takže oproti základní verzi je to snížení "jen" o 10 mm.
Červenec 5, 201510 r V manualu je zajimava vec, vozidla s DCC maji predni najezdovy uhel nizsi nez standardne vybavena - coz je logicke, ovsem zadni najezdovy uhel je vetsi, i kdyz o velice malo. To uz mi nejak nesedi - uz i vzhledem k tomu ze svetla vyska DCC vs standard je o 10 mm nizsi. Vedel by mi to nekdo vysvetlit? Diky Muze to byt schvalne ze zadek s DCC je trochu vysse a predek nize? Najezdove uhly pro liftback: Upraveno Červenec 5, 201510 r od Piista
Říjen 26, 20159 r nevím jak u VW, ale Volvo má životnost něco kolem 200 tisíc km. Výhoda tam byla, že se dali dát jako náhrada normální tlumiče:-)
Říjen 31, 20159 r Bohužel, ceny pro SIII tam nemám. Ale na předchozího Passata stojí přední 8700 a zadní 9700.
Listopad 21, 20159 r Ja jezdím na normál nebo individual Raději než DCC bych doporučil nezávisle topení
Prosinec 13, 20159 r Jj, jak mate nastaneve dcc? Chapu, ze kazdy bude mit sve preference, taky ovlivnuje provoz, rozmer pneu atd., ale prece...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.