Indul Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 mate niekto skusenost a viete porovnat, ktore nastavenie DCC je najblizsie k standardnemu podvozku? vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 Mně osobně to připadá jako Normal, ale není to tak zcela jednoduché, DCC reaguje podle aktuálního stavu třeba na prudší průjezd zatáček, kdy podvozek může "ztvrdnout" i když je v režimu Comfort. To u klasického podvozku není, rovněž velikost kol hraje roli. Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak podle mně to je nejbližší Normalu. Rád uvítám i ostatní postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 (editace) Normal je nejblíže nastavení bežného podvozku bez adaptivních tlumičů. Bavím se o variantě bez příplatkového sportovního podvozku, tam je pak neadaptivní podvozek o něco tvrdší. Velikost kol je optimál max 18", 19" už si zaslouží adaptivní, kterej si s nima poradí lépe Editováno: 18. Prosinec 2015, autor: Anorex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Dobrý den, máme Škodu Superb 4x4 s adaptivním podvozkem s motorem 1,4 110 kW s vypínáním válců (nyní najeto 600 km). Auto je velice pohodlné a motor překvapivě silný a pružný. S autem jsou ale potíže při pomalých rychlostech po městě na nerovné cestě, kde se ozývají podivné zvuky (klepání, bouchání) jakoby od podvozku nebo od kol. Ve větších nebo i v běžných rychlostech mimo město je jízda bez těchto zvuků. Příští týden budeme problém s boucháním od podvozku při jízdě na nerovnostech reklamovat. Uvidíme, jak s reklamací pořídíme. Bouchání od adaptivního podvozku nepatří do komfortního vozu, kterým by jinak Superb III určitě byl. Takto se však auto projevuje jako stará rachotina, kterou je potřeba zavést do servisu na opravu. Snad s reklamací uspějeme a budeme s jinak povedeným vozem spokojeni. Jízda s adaptivním podvozkem je jinak velice příjemná. Máme většinou zvolen režim Comfort a je to parádní svezení. Škoda těch obtěžujících zvuků při jízdě v malých rychlostech (ve městě). S pozdravem Suk Už jsem to dával do jiného vlákna, ale patří to sem. Nevím zda to byl záměr, ale já když si objednával SIII, tak mi můj prodejce velmi jemně doporučil nedávat si adaptabilní podvozek. Ještě před půl rokem, když jsem to s ním probíral poprvé pěl na nastavitelný podvozek jen superlativy. Jen by mě zajímalo co se za ten půl roku změnilo. Možná to je jen náhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hezoun Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 (editace) Vsiml jsem si zajimaveho chovani nastaveni DCC - pokud mam auto nastaveno na rezim sport, nebo individual, ve kterem mam nastaven motor na S, tak stejne kdyz nastartuju, tak presto ze mi DCC ukazuje zvoleny mod (sport nebo individual), se kterym jsem ukoncil posledni jizdu (tzn. pamatuje si posledni pouzity), tak motor / prevodovka je vzdy po startu nastavena defaultne na D namisto S, ktere je standardnim profilem tech modu. Myslel jsem treba, ze to je do doby, nez se zahreje olej... Ale neni to tak, proste dokud manualne volicem prevodovky nezvolim na DSG razeni S nebo znovu pres nastaveni DCC na displeji nezmenim na jiny profil nez aktualne je (tzn. prepnu napr. na normal) a pak zpatky zmenim na ten chteny sport nebo individual, tak se prevodovka do S sama proste neprepne. Mate stejnou zkusenost? Je to vlastnost auta, ze vzdy, at uz je v jakemkoliv profilu DCC, ma po startu nastaveny motor/prevodovku v modu D? Diky za info jestli nekdo muzete vyzkouset. Editováno: 13. leden 2016, autor: Hezoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 (editace) Sukyn: pred objednanim vozu jsem mel z Boleslavi 10 dni na zkousku zapujcku s DCC. Najel jsem s tim pres 1000km. Podvozek nebouchal. DCC v rezimu normal odpovida víceméně klasickým tlumicum. Po vyzkoušení obou verzi jsem usoudil ze DCC nepotřebuji. Rezim comfort na me byl moc měkký, sport mi prisel uz tvrdy. Vlastne jsem pak jezdil jen v rezimu normal. Editováno: 7. Březen 2016, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Sukyn: kdyz si prectes na co jsem reagoval, tak je jasne, ze DCC nemam. To samé jak Martin Bednář. Nicméně pro úplnost - nemám DCC a neklepe mi podvozek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sukyn Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Dnes jsem si všiml, že je mezera mezi pneumatikou a blatníkem jiná u zadních kol a jiná o předních kol. Mezera mezi pneumatikou a blatníkem je u předních kol větší a u zadních kol menší. Vypadá to, jako bychom měli kufr plný těžkého nákladu pod kterým je auto snížené a mezera mezi blatníkem a pneumatikou je tak menší než jaká je o kol předních. Problém je v tom, že kufr máme prázdný. Je to normální a každý Superb III má mezeru mezi pneu a blatníkem u zadních kol menší než u kol předních? Nebo je to tím našim problémovým adaptivním podvozkem u kterého stále čekáme na vyřešení problému z boucháním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regno Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Je to normálne.Aj ja to mám tak a nemám DCC.Majú to vačšina aut tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sukyn Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Tady na obrázku z internetu jsou ale mezery stejné vzadu i vepředu. Je to zvláštní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Oto promo obrazky nemuzes brat tak uplne vazne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Přesně tak - na oficiálních fotkách a třeba na autosalonech jsou auta běžně snížena. Dělá se to například tak, že se pružiny stáhnou popruhem... Takže na oficiální fotografie zapomeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 (editace) Je to normálne.Aj ja to mám tak a nemám DCC.Majú to vačšina aut tak. Vacsina Skodoviek to ma takto,takze ked sa ozaj auto do kufra na full naladuje,vypada to ozaj komicky.Komu to nevyhovuje,je moznost znizit auto priplatkovym pruzenim zo Skoda prislusenstva Eibach pro kit,kde predok zide dole cca 40mm,zadok 30mm a auto sa krasne zrovna. http://forum.skodahome.cz/topic/134529-pruziny-eibach-pro-kit-pre-superb-3/ Editováno: 31. Březen 2016, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Diskusi o klepání DCC jsem přesunul SEM. Pokračujte prosím v tomto novém tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano-RS Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Na vikend jsem mel zapujceny SIII 206kW a nejezdil jsem jinak nez na rezim komfort. Za me hoooodne povedeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 25. Září 2016 Sdílet Vloženo 25. Září 2016 Mal som možnosť vyskúšať na trasu po meste aj dialnici asi rok starý naložený SIII combi TDI 190k 4x4 DSG L&K s 19" kolesami.DCC v režime komfort mi prišlo príliš mäkké a auto sa dosť naklanalo. Prekvapivo v režime šport je to stále príjemne komfortné a oproti OIII RS na 18" je to výrazný rozdiel. Auto už netrpelo prílišným naklananim, no nestal sa z neho kostitras ako RSa. Toto sa podarilo. Za mňa palec hore.sent using tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibatak Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Vsetci kto mate DCC s roznymi motormi, prosim o nazor. Testoval som tri rozne variacie superbu. 1. Sportline 2.0 tsi - nepamtam si alternativy vyberu jazdného profilu. 2. Sportline 1.4 tsi ten mal iba volby "eco" "normal" "sport" "individual". Teda chybala moznost comfort. Pri tretom testovanom, nie Sportline, boli opat všetky volby. Ako to teda je? Pri niektorych, modeloch alebo motoroch sa lisia volby jazdneho rezimu? Dakujem za odpovede. (pri predvadzacke 1.4 tsi mi predajca povedal ze Sportline nema "comfort" volbu - ale to sa mi nezda) Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.urbanek3 Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Když nemá DCC, tak tam Comfort není. ;-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drak Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Ahoj, mam 2,0 TSi 206kW ve verzi Sportline a mam vsechny rezimy. Eco, comfort, normal, sport i individual 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibatak Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Dakujem. Tak to ten predajca neodviedol dobru pracu ked ani nevedel odpovedat preco tam nie je rezim comfort. Takze urcite neoobjednavam u neho Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 (editace) Tiez som na 3 roznych predajniach Skoda pozeral jazdne rezimy 3 sportlinov/motorizacie rozne/ a ani jeden nemal comfort...asi cielene..ved je to je sportline:-) Ja mam v mojom L&K vsetky Editováno: 25. Listopad 2017, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ibatak Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Když nemá DCC, tak tam Comfort není. ;-) Podla tohto prispevku, to zavisi od toho ci je adaptivny podvozok a nie od verzie vybavy. Takze podla vsetkeho tie sportliny ktoré si mal moznost vidiet nemali DCC ale len volbu jazdneho rezimuOdoslané z A0001 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Vsetky mnou pozerane boli s DCC bez comfort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 To těžko 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.