Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

O tom přisávání mi v servisu také říkali. 
 

@JaMM Udělal bys prosím, pro zajímavost, fotku toho nového víčka?

Tady jsou fotky..

2FC3BC83-DFF1-4CBF-A27C-A7B12B3319D8.jpeg

FBEA6D5C-1545-4126-A37E-3FA5A8AA6459.jpeg

 

Upraveno od JaMM
...

Mě to taky asi blbě těsní je to celé od oleje

Kod víčka asi 06k 103 485 D

Zdravím, dnes jsem instaloval větší průměr sání do turba a tohle na mě vybaflo. Tušíte někdo, jak se mohl takhle poskrabat vstup do turba a zrovna jen na takto omezené ploše? Nikde jinde nic není, jen tenhle kousek. 

Turbo je stále originální a dle servisní historie s turbem nikdy nic nebylo (auto chodilo jen do autorizaku). 

Motor šlape jak hodinky (ťuk ťuk), takže jde spíš o to, co se tam kdy stalo nebo do budoucna může stát... 

IMG_20210403_201231.jpg

  • 3 týdny později...

to vypadá dost strašidelně, ale zřejmě to museli udělat ve výrobě nebo v servisu, protože kdyby turbo nebo motor ty špony spapal, asi bys to poznal :) 

Zdravím, já měl za to, že 2.0 TSI kombinuje přímý a nepřímý vstřik a zakarbonování se jich v podstatě netýká.

  • 4 týdny později...

Tak moje problemy s kolisanim otáček 

zřejmě vyřešeny

 Dělá to magnet na boku motoru. 
vyměnil jsem to za Ina In 427003410

Motor se uklidnil a klesly volnoběžné otáčky 

Blbost za 800 😀

CE27D4D4-4DF3-4E34-A66F-ECFA65032B7C.jpeg

Upraveno od Mardako

Na co je ten magnet?

Ovládá ventil na posunuti vačky do druhé polohy .Asi na menší zdvih ventilů.

U mě bylo po nastartovaní a po mírném ohřátí motoru asi 5 s   bylo slyšet takové zacvakání a pak to začalo prskat do výfuku.

Dnes jsem byl na výletě 150 km 

a motor přede jak kočka.

 Po vynechávání ani památka. 
Než jsem ho namontoval tak jsem ho napojil jenom na dráty abych věděl co dělá a právě v době kdy začal motor prskat , tak se z magnetu vysunula ovládací tyčka  , která zatlači na ventil.

 

  • 1 měsíc později...

Tento magnet je zial z nejakeho dovodu dost poruchova zalezitost,zvycajne okolo 100-130tis km zacne robit somariny.Vacsinou ide o ten na sacej vacke.

V 25. 4. 2021 na 1:06, Husita napsal:

Zdravím, já měl za to, že 2.0 TSI kombinuje přímý a nepřímý vstřik a zakarbonování se jich v podstatě netýká.

 "Říká se to"koukal jsem jestli nemá někdo zkušenosti s karbonizací případně s dekarbonizací tohoto motoru a moc jsem toho nenašel.

Karbonuje to celkem slušně

po 130 tisících jsem sání celé rozebral a čistil sací kanály v hlavě

Jsou tu i fotky .

  • 2 týdny později...

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

Turbo nespíná... Nejspíš motor v nouzového režimu - omezený výkon. Žádná kontrolka nesvítila?

1 hour ago, Pawouk said:

Turbo nespíná... Nejspíš motor v nouzového režimu - omezený výkon. Žádná kontrolka nesvítila?


Právěže jsem taky předpokládal nouzový režim, ale žádná kontrolka, ani chybová hláška

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

no, mrkni na teplotu oleje a vody. Taky mrkni jestli nemas zaplej ECO mode =) =) =) Nejjistejsi bude to ale pichnout na diag a mrknout co se vypise

Ahoj.Predpokladam ze u Teba doslo k zatuhnutiu ovladania obtokoveho ventilu ovladaneho elektroventilom.Nemal si auto nejaky cas odstavene?Tato situacia sa na zahrnicnych forach pomerne casto opakovala na nasich motoroch 1,8-2,0tsi.Mrkni diagnostiku ale predpokladam chybu ovladania obtokoveho ventilu.Riesenie je bud chemicke cistenie alebo repas.

V pátek jsem objednal auto právě s tímhle motorem. Sakra nestrašte.

V 10. 7. 2021 na 20:45, Adam Horčicmka napsal:

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

 

No to se mi stalo taky a já si myslím, že je to právě spojené s tím kolísáním otáček, které se tu řeší. Stačí vypnout a zapnout motor a pak už to zasejede normálně. Já se teda už mesíc dokopávám k výměně toho magnetu a řízení vstřiků... Ale jak se dokopu, tak podám hlášení.

11 hours ago, Husita said:

V pátek jsem objednal auto právě s tímhle motorem. Sakra nestrašte.

uplne v pohode. Motam 170k km a absolutne zadnej problem. Staci vymenovat pravidelne olej (ja menim po 15k km), netankovat hovna a dodrzovat servisni intervaly

 

To už je přesně ten nájezd, kdy se motor začne odvděčovat za tu péči a investici v podobě pravidelné včasné výměny oleje od samého začátku. 

On 7/10/2021 at 8:45 PM, Adam Horčicmka said:

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

Toto se mi teď stalo taky cestou z Chorvatska - dálnice, pak odpočívadlo pauza 10 minut s nastartovanym motorem, vyjizdim z odpočívadla a potřebuji tomu dát plnej ve sport módu abych se zařadil do provozu a neskončil na konci připojovaciho pruhu na brzdach a přišel jsem totálně o výkon. Koukám do zrcátka jestli nebouchlo turbo a nic, žádná kontrolka nesvítí, stavím na nejbližším odpočívadle, napojuji na diagnostiku (vozím s sebou pro jistotu), dělám kompletní scan všech jednotek a žádná chyba!!! Po nastartování auto funguje jako obvykle už 600km. Vysvětluji si to vyšší teplotou oleje a motoru jak to tam v tom letním slunci stalo na místě a já to hned ohulil, tak to omezilo výkon, jinak nevím.

Upraveno od fxman

Jaky je prosim rozdil mezi facelift verzi s 200 kW a nyni jiz opet s 206 kW? Dekuji

software a marketing

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.