Přejít na obsah

Teplota oleje


Pepav

Doporučené příspěvky

Ja na okreskach měl kolem 75*C, 78*C teplotu oleju. venku bylo kolem -12,5*C -/+ 1.0*C

 

Kluci jedné věci nechapu. Nový olej (hned po vyměne) má nižši teplotu na dalnici než trochu použivani. Umite mi to vysvětlit, proč se takhle děje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri kľudnej jazde v týchto mrazoch sa olej naozaj neozhreje na bežnú prevádzkovú teplotu. Pri dlhšom státi s naštartovaným motorom dokonca začne chľadnúť aj chladiaca kvapalina. Počkajte si na jar a bude tozase v normále! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo [emoji3]
 

I Pražáci dělají některé věci správně a tohle je jedna z nich - auto má jezdit = sloužit a ne my jemu[emoji106]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Jak píše Pawouk výše, provozní teplota motorového je v rozmezí 80 - 110 st. C. (stejně jako provozní teplota chladící kapaliny).

 

Dlužno podotknout, že teplotu oleje nepříznivě zvyšuje jeho malé množství v motoru, pokud je na měřící rysce minimum, chybí do maxima více než litr oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Jel jsme teď do DE, tak jsem schválně sledoval teplotu oleje, venku 32°C ve stínu, provoz byl hustší, takže se jelo v levém, tempomat nastaven na 170 a sem tam bylo třeba uhnout, takže buď zpomalit, nebo to přišlápnout. Za celých 45km co jsme takto jel se teplota oleje držela dle MaxiDotu okolo 109°C, maximum co jsem za tu dobu měl bylo 112°C. Tedy za mne spokojenost, čekal jsme ty teploty mnohem vyšší při tomto tempu.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...