Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Aha... no ale potom máš stopy od prstov všade na kufri.. obzvlášť v zimnom odbobí.. to radšej chytám iba jedno miesto za madlo, čím si aj rovno odomnkem.. :)

 

Ja som na F1 Comfort snímač hladiny ostrekovačov nemal, nezaregistroval som to ani na sestrinej F1FL Ambiente. Asi to tiež súviselo s ostrekovačmi svetiel, ak dobre pamätám, @zwan mal predtým F1 Elegance..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Po roce s Fabií přikládám i svoje poznatky. Kupoval jsem jako roční a je najeto 30 000km. Štve mě zrcadlící se lišta pod předním sklem, nepříjemně drnčící plsat  předních dveřích ( ten středový)

, nepříliš dobře odhlučněný motor, sice drobné, ale přesto zadrhnutí při řazení 3 rs ( možná jsem jen rozmazlený z focuse), slabé světlomety a co mě vadí fakt hodně je přední okno na kterém to vypadá, že každá moucha či komár tam nechal důlek až to vypadá, že ty potvory snad používají ocelové přilby. Sklo je vážně nekvalitní, jestli to tak mají všechny škodovky tak tě pic. Jo a pohled na podvozek po dvou letech je taky docela smutný. Jinak krom občas vypadávajícího příjmu rádia žádné technické problémy nemám. Servis žádný z problémů nevidí jako problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona ta kvalita čelního skla souvisí i s bezpečnostními "předpisy", kdy při sražení chodce musí dopadnout skoro jak do postele a sklo musí být adekvátně měkké, je to vlastnost většiny "moderních" aut.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dveře mě taky štvou. Když jsem navrhoval technikovi, že se možná bude muset ty dveře nově vycentrovat tak mě tvrdil že jim to nikdo nezaplati protože mám poškrábaný těsnění u okna a že to vypadá na to jakoby to někdo páčil... To jsem jen řekl, že ten co to těsnění navrhoval tak asi nikdy neškrábal po tmě a se zmrzlýma rukama led z okýnka!! 

Nechce se mě kvůli tomu tam jezdit na desetkrát ?

Potom výdechy ventilace to je orchestr jak v létě tak v zimě. A něco lupe(praská) asi u budíků. Za chvíli to v tom autě bude jak ve Felícii nebo co. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přezul jsem manželce auto a šel jsem se s ním projet abych uložil tlaky.

Nestačil jsem zírat...

Přesně stejný sračky...něco lupe u budíků a hlavně středový výdechy...

ty normálně vržou tak, že je to slyšet i při radiu.

Budíky půjdou ven, koupil jsem si lepící molitan a ty výdechy jsem ošetřil silikonovým olejem, ale nevidím to na dlouho.

Když je chytnu kterékoliv kdekoliv, tak vržou...na F1 to byl jiný plast.

A to si myslím, že až začne mrznout, tak to bude ještě horší.

Ve svým VW je to stejné, pořád něco někde páčím a podkládám, protože to drnčí, rezonuje.

Vržou my gumy ve dveřích...mazal jsem kde čím a na nic, ted jsem koupil gel na eshopu ŠA.

 

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 9. 2018 na 8:53, Maverick napsal:

Nemela. Snad jen Elegance, v nizsich vybavach mozna v prvnich rocnicich.

 

Muzu potvrdit mel jsem F1 ELE rv.2005 a mela kontrolku ostrikovacu, operku nohy, svetylka ve prednich dverich,bocni listy, vyhrivane trysky ostrikovacu, kryty pod podlahou, zasterky, kontrolu zarovek,tempomat, tesneni kapoty, vymena zarovky nebyla tak komplikovana, přes x-kontakt byli vypnutý při startu světla a další spotřebiče, listy na náraznících, atd atd......

Obecne me u F3 neskutecne stve to ze se snazili usetrit kazdy cent za kazdou cenu, a jeste beztak ve 3 kolech.

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ochrana repro v mrazech LVL2? Kromě absence basů mám v mrazu zkušenost i s výpadkem repro a naplno jede pouze u řidiče (prakticky slyším jen jej). Jinak to postupně nějak naskočí ani nevim jak, tak se aji podezřívám, že mám zalehlý uši ?

Bydlet já ve městě tak mě tam v servise mají co druhý den, ale když se bez auta neobejdu podobně jako že nechci chodit bosky, tak je to složitý. Kdybych měl alespoň čas na potroublou roletku v kufru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Má zkušenost s repro je taková, že pokud jsou papírová, tak ty zkrátka v zimě než se trochu prohřejí blbnou. Je to obyčejná fyzika. Dejte si kartonovou krabici přes noc když mrzne ven. Ráno bude ztuhlá. 

Dražší reproduktory, které jsou vyrobené z jiného materiálu toto dělat nebudou. 

 

Co se týče hudby potažmo rádia, tak mám swing s BT a šesti reproduktory. 

Když připojím telefon na nabíječku- a už jsem jich zkusil asi deset od 200 do 1500. Tak mám nižší příjem rádia. A to mě štve a zkusím na garanční kontrole reklamovat. 

V nabíječce je snad nějaký tranzistor který pracuje na frekvenci která radiove vlny ruší. Tak jsem se to alespoň dočetl. Podle mě by ale rádio mělo, nebo alespoň mělo být stíněné. V mém případě bohužel není. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Co mě štve... Nemůžu srovnávat tolik jako ostatní, protože u mě to byl přechod z "zděděné" 20leté Felicie 1.3, a ta byla moje první. Takže spousta věcí jsou u Fabie III pozitiva, ačkoliv mohou být zhoršení vůči předchozím modelům.

 

Ale co mě štve:

1. Malé vnitřní zrcátko (mám Style, takže mám senzor na stmívání), nicméně při rozhodování mezi Fabií III Combi a Rapidem HB byla FIII Combi v tomto rozhodně lepší. Tedy i v mnoha dalších aspektech (dokonce i v možnostech přidat si některou výbavu v konfigurátoru) až na místo na sezení vzadu.

2. Odrážející se přístrojovka na čelním skle (na kameře mám sice nějaký filtr, ale nezdá se, že by to mělo vliv, nicméně už jsem objednal "dečku" z Číny, jak v jiném vlákně někteří řešili, tak uvidíme), podobně oslňující (lesknoucí se) plast okolo rádia, který něčím polepím, to je nejmenší problém.

3. Velký přední sloupek (na druhou stranu oproti některým autům je lépe umístěný, nebo i menší) - chápu asi důvod v lepším bezpečí kabiny, ale často ho mám v cestě při výhledu do křižovatky nebo zatáčky. S Felicií se to ale nedá srovnávat, tam mi nikdy nepřekážel.

4. Konfigurační nedostatky - nemožnost dneska nemít elektricky ovládaná skla (mně točení neadilo, kolikrát bych to používal, a navíc je to bezpečnější, netřeba hledat kladívko v krizi), nemožnost klíčového zapalování (aspoň v Style, který ale byl výhodnější kvůli některým vlastnostem, které jsem požadoval)

5. Potahy - originální jsem snad ani nenašel, a ty běžně prodávané byl snad větší horor usadit na sedačky než u Felicie.

 

Naopak mě těší spousta dneska už samozřejmostí a třeba připlacená parkovací kamera (radši než přední senzory).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad potahy. originál nejsou a pokud chceš kvalitní potahy tak MAD.

Pokud vadí okna v elektrice a startování tlačítkem, není nic jednoduššího než si koupit výbavu Active (ale myslím že v ČR má už i Active přední okna v elektrice) :).

Jinak jen pro upřesnění by bylo dobré doplnit, zda máš Fábii před nebo po FL :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FL byl v průběhu 2018, že? Tak bez něj, byla z přelomu rok, objednaná 2017 a doadná nějak nečekaně rychle oproti odhadovanému termínu při podpisu smlouvy.

Jinak asi ani kvalitní potahy nebudou mít moc pohodlné upevňování, protože protáhnout to tím labyrintem pod předními sedačkami je zážitek asi u všeho:-). 

 

A jasně, problém byl, že to, co jsem chtěl, bylo ve Style levněji, než separátně, ačkoliv tam bylo pár věcí, které mi jsou fuk nebo bych je radši ani nechtěl (okýnka nevím, jak byla). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...