Publikováno Květen 26, 201510 r Ahoj .. zkousel uz nekdo ?? nasel jsem ho tak uvazuju jestli koupit ci nekoupit.. co to vlastne bude delat.,, pokud bych casem nainstaloval pruziny na tlumiče patych dveri pro odskok otevrely by se pomoci tohoto tlacitka?? popripde kde tlacitko zapojit?? za kazdou radu budu rad
Květen 26, 201510 r Zkus tu hledat, už se to řešilo, ale tohle se ofiko nikdy neprodávalo pro octavii. Potom, na pružiny se vykašli, ty vzpěry nějsou dělány na konstantní proti tlak v zavřeném stavu a už to pár lidem ulítlo.
Květen 26, 201510 r Taky jsem hledal něco podobného pro moji krasavici, nakonec jsem řešil pomocí pružin modré barvy, mám na autě cca 3 měsíce a zatím spokojenost, ¨žádný problém ještě nenastal a funguje spolehlivě i v zimě
Květen 26, 201510 r Autor Hledal jsem hledal ale nic o tomto tlacitku jsem zde nenasel na octavii II. A proto me zajima kam to zapojit a zdali to je vubec mozne do octavia zapojit at to nekupuju zbytecne
Květen 26, 201510 r To tlacitko, je ale dost drahy Chteln jsem to delat pred rokem, ale nikdo mi nebyl schopen rict kam to vepredu napojit, abych nemusel tahat kabel az dozadu
Květen 26, 201510 r tak je fakt, že na tomhle tlačítku jsou ty pěkný otevřený dveře, dá se tam ale dát jakékoliv jiné, třeba ESP off - to se na vrakárně prodává za pár korun. Zapojení by nemělo být problém vyčíst ze schématu - předpokládám, že to bude paralelně se stávajícím Upraveno Květen 26, 201510 r od Wittmann
Květen 26, 201510 r no dykť kam myslíš, že to tlačítko zezadu vede. Ale těmi kabely bych se moc neřídil, buhví jak se asijská verze od evropské liší. O tom už je tady taky toho hodně napsáno
Květen 26, 201510 r popravdě řečeno, mně by se to nejvíc líbilo, kdyby to bylo mechanický, jako třeba ve starý Fabii. Když něco dělám na autě a hrabu se v elektrice, tak odpojuju baterku. Jenže pak se nedá dostat do kufru....ale tohle asi většinová společnost neřeší
Květen 27, 201510 r Autor Tak pokud odemknes auto tak se odemkne i kufr po odpojeni baterie nevim nezkousel jsem.. me spis jde o kravinu ze bych to tlacitko objednal a zkusil ty odskoky kufru aby se po zmacknuti tlacitka kufr sam otevrel.. vim je to prkotina a zbytecnost ale jinou funkci vtom tlacitku nevidim.. vzdyt prece je kufr odemcen po odemknuti auta tak co to vlastne udela kdyz to tlacitko tam človek má ? chapu to tak ze si clovek muze za jizdy kufr zamknout či odemknout .. chapu to dobře?
Květen 27, 201510 r Když mačkáš tlačítko na ovladači, co se stane? Uvolní se odskok, to samé podle mě tady ale zbytek auta zůstane zamčený...
Květen 27, 201510 r ten odskok na kufru je elektronický a ovládá se tlačítkem v madle pátých dveří, předpokládám, že výše uvedené tlačítko tuto funkci dubluje - mimo jiné bez baterie kufr neotevřeš ani na odemčeném autě (a to fakt nase..., když tam máš nářadí). Teoreticky to čínské tlačítku může sloužit jen pro odemčení kufru. Ten se za jízdy zamyká a pokud necháš běžet motor a neodtevřeš dveře řidiče, tak se do něj taky nedostaneš.
Květen 27, 201510 r Nekde se to tady urcite resilo, ale kde nevim. Jak jde poznat z odkazu od ka_r_lose, tlacitko se zapojuje do jednotky dveri ridice. Takze idealne vodic protahnout az do dveri ridice... (Ale prvni bych si pres diagnostiku overil, jestli tam jde to tlacitko dokodovat.)
Květen 27, 201510 r Autor Ju mate pravdu opravdu.. jsem snad jeste to tlacitko pro kufr na kliči nezkoušel takze by to tedy melo jit do ridičovych dveri jak pise Lucas a asi podle obrazku od činanu na pin13 . vypada to jednoduše pak uz jen natahnout osvetleni tlacitka a napajeni a melo by to jit asi to zkusim objednat nejlevnejsi jsem ted nasel za 22dolaru
Květen 27, 201510 r a tohle odkazuje na to, co psal rolbař, zapojení dle passatu http://www.slideshare.net/vwmaster/passat-b5-3b6-convenience-wiring-diagram
Červen 4, 201510 r Ahojte.To tlačítko som zapájal asi pred mesiacom.Je tu uz na to jedna tema a išiel som podla nej.Najprv som si našiel vodič v kufri, ktorý ide na tlačítko v kufri.Boli tam dva,jeden hnedý(kostra) a druhý bol hnedý s oranžovým pásikom(+).Pomocou pristroja na urcovanie kablov,som ho našiel pri komfortke pod volantom a tam som sa normalne nabodol na ten vodič s tym tlačítkom(novým).Proste k tomu tlačítku čo je v kufri zapojíš toto druhé.Ono sa to otvára ukostrením plusu.Funguje to bez zatial bez problémov..
Červen 4, 201510 r Toto zapojeni ma ale znacnou nevyhodu. Kdyz auto jede, tak se automaticky kufr zamkne (cti tlacitko na kufru prestava fungovat) a po zastaveni stale zustava zamkly. Takze ty kdyz nekde zastavis a chces tlacitkem v interieru nekomu otevrit kufr, tak to nejde. Musis nejdriv zmacknout odemceni auta nebo otevrit nejake dvere. A to se mi zda hodne nestastne... Jedine spravne reseni je napojit to na tu RJ dveri ridice...
Červen 4, 201510 r Autor Aha aha takze tapec dolu a fouknout to na rj dveri. Stale cekam az mi tlacitko prijde a pak dam vedet. Podsviceni tlacitka asi vemu z tlacitka esp off takze jeden dratek jen do rudicivych dveri a snad pofakči
Červen 4, 201510 r Ano, to máš pravdu, no stačí otvoriť dvere vodiča, no keď sedíš za volantom,tak to nieje až taký problém..Určite by to bolo pohodlnejšie tak ako píšeš, len do toho by som sa ja nepúšťal.Keď chodím z práce kontrolujú mi kufor či náhodou neveziem tonu železa či hliníka :-) ,tak na to mi to stačí,lebo niektorý sú strašný raubíri! Niekedy mám pocit že tie dvere chcú odtrhnúť.
Červen 4, 201510 r A s tým osvetlením neviem..Ešte keď som ho mal na stole, skúšal som pripájať napätia na tie vodiče, a nesvietilo to..Tak som osvetlenie neriešil a pripojil len na to otváranie.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.