tomaspernica84 Vloženo 22. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Ahoj chtěl bych koupit Fabií v záruce,ale jaksi se nemohu rozhodnout 1.0Tsi r.v.2018 nebo 1.2Tsi r.v.2017 obě mají najeto cca do 12tis.Vybave podstatě stejné a cenovka také jen 1.0Tsi má záruku 5let.S 1.2 mam již nějakou zkušenost.Trivalec jsem slyšel jen nastartovaný a trochu mě to znepokojilo...Děkuji za vaše poznatky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Když jsem kupoval auto, taky jsem se rozhodoval mezi 1.0 TSI a 1.2 TSI v 81kW variantě, dal jsem přednost 1.2 TSI, nedávno si kolega koupil 1.0 TSI Rapida a co jsem s tím párkrát jel, utvrdil jsem se, že jsem udělal dobře. Na druhou stranu musím připustit, že pokud bych bezprostředně nepřesedl z jednoho auta do druhého, asi bych těžko poznal zásadní rozdíl. Ale oba jsou to dobré motory, jen k 1.0 TSI se musí trochu jinak přistupovat a více řadit. Zajdi do nejbližšího ŠA salonu a projeď si litr a uvidíš, on člověk může napsat sáhodlouhou slohovku, ale na osobní zkušenost to nikdy mít nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 Za mne 1.2 TSI, lepší rozjezdy, v záběru tišší, bude bez OPF. Litr vydává kolem 2500-3000 ot. i při lehkém plynu nehezký zvuk, aspoň ten můj. Občas mě to štve, hlavně když je dobrý povrch a jedu "na pohodu". Zase jestli je r.v.2018 už FL, tak bych vzal asi spíš ten (kvůli třeba dojezdům oken, lepším světlům atd.), záleží co kdo preferuje a o jakou jde výbavu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 1.2 TSI jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet. Mám 1.0 s DSG a bohužel to není moc vyladěné spojení. Převodovka drží motor většinou mezi 1 a 2 tis. otáčkami a občas je mi toho motoru líto. Když to situace dovoluje, tak dávám režim sport a trochu víc na to šlápnu, motor se pak nedusí. Když je někdo přede mnou, tak naopak zrychluji hodně zlehka a většinou se nepěkným zvukům z motoru také vyhnu. Do města je podle mě turbomotor celkově nevhodný (i kvůli vysoké spotřebě), na dálnici a okreskách jsem s ním spokojený. Manuál půjde víc vytáčet, takže to s ním třeba nebude tak hrozné ani ve městě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 @lancelo FL je až od září 2018. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 V 21. 6. 2019 na 23:42, Kuchar7 napsal: V konfigurátoru je zpět F3 1,0 TSI 81 kW 6-stup. mech. Jestlipak se navrátí i v kombinaci s DSG? Dnes jsem na náplavce mluvil s prodejcem Škodovky a podle něj není 81 kW verze dostupná. Prý kvůli nějakým problémům ve výrobě. Kdy bude dostupná nevěděl. Jediná Fabie, kterou tam měli, byl hatchback 70 kW ve výbavě Monte Carlo. Z webu Škoda Auto: "FABIA MONTE CARLO je určena všem vyznavačům sportovní jízdy." S motorem 70 kW to budou skutečně ohromující sportovní zážitky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel-novy Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Zdravím. Píšu sem jako úplný laik, který se absolutně v autech nevyzná, takže prosím o shovívavost :D Momentálně si půjčuji Škoda Fabia Combi 2016, 1.2 66kW a plánuji kupovat své, pravděpodobně také Fabii Combi (2017-2020) nebo Rapid (2017-2020) a nevím na jaký motor koukat? Je 1.0 70kw srovnatelný s tím 1.2 66kw nebo raději koukat na 81kw? Jde mi hlavně o příjemnou jízdu a o pohodlí při rozjezdech atd. Využítí: denně cca do 15km a příležitostně delší trasy (hlavně v létě) Díky za rady a hezký den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 70kW je do města příjemnější, nemá tak dlouho jedničku jako 81kW verze litru. Ideální by byl asi 1.2 TSI 81kW z 2017, ale dělali se jen z počátku roku a moc jich za dobré peníze v dobrém stavu v nabídce není. Ale toho 70kW bych se nebál, je živější než 66kW a převody má stejné, jen ho prostě chce držet nad 1500ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Tento názor tak úplně nesdílím, mám 1.2 66kW a příležitostně jedu i 1.0 70kW a rozhodně příjemnější jízda s mojí 66kW, to myslím hlavně po městě a okolí, nebo kratší trasy, držení vyšších otáček a neustálé podřazování kvůli dunění 1.0 je celkem otrava a celková plynulost jízdy je lepší u 66kW. Chápu že dnes není moc na výběr, ale pokud sežene 1.2 tak za mě lepší volba pro jeho požadavky. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Na 15 km bohatě stačí i 70 kw, je to jen a pouze o zvyku a když už jsem si na starý kolena zvykl i já.... Jezdím max ve dvou, ve fábii jsem byl silně stísněný (po oktávce) tak jsem šel raději do Rapida. Nedávno jsem se díval na jednoho pěknýho ročního. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Na 15km denne - chápem 7,5km ráno tam a 7,5km večer späť - by bola asi najlepšia voľba 1.0MPI! ;) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Rozhodně na 7km dlohou cestu to ten motor odrovnáš, protože budeš mít benzín v oleji, ten problém při krátkých trasách zůstal na příč všemi TSi motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Už to zdaleka není takový problém, jako u původních 1.2 TSI. A ani tam to nevedlo k destrukci motoru. Naše 1.0 TSI přesně takové <10 km trasy jezdí a myslím, že když se to občas vystřídá delší trasou a nevyužívá se proměnlivý interval, tak se není nutné obávat. Ano, MPI by bylo lepší, ale 55 kW už před nějakou dobou vypadla z nabídky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 @ronall Souhlasím, to je prostě to, že litr se musí držet v otáčkách, to že je příjemnější bylo myšleno ve srovnání s 81kW verzí litru s 6q převodovkou. Krátké trasy nejsou ideální, ale tyto malé motory se prohřejí celkem rychle a pokud se to sem tam proloží nějakou tou delší, smrtelné to pro motor asi nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 (editace) Ešte minimálne MR2019 bolo aj to silnejšie MPI v kombíkoch, to slabšie MPI v krátkej Fabii bolo myslím o nejaký rok dlhšie. Áno, s TSI musíš jednoznačne kombinovať aj dlhšie trasy minimálne s blížiacim sa termínom emisnej kontroly - v opačnom prípade môžete skončiť ako ja! :D Spoiler Editováno: 7. Únor 2021, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 A jak se to vyřešilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 No buď to prodal anebo jezdí povinně každý den po okrese Košice :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 (editace) Na druhý deň som vzal Fabku na diaľnicu, prehnal som ju 150-160 na 4ke a na ďalší deň ráno emisná splnená. A odvtedy opäť každý deň 5-10km trasy po okrese Košice... veď do emisnej ešte ďaleko! 😊 Editováno: 3. Duben 2021, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.