Publikováno Květen 29, 201510 r Ahojte, dnes jsem nám do rodiny přivezl nového voňavého Raplíka Jedna věc mě zarazila a rád bych se tu na ni zeptal: manuál říká, že "směrová světla se automaticky vypnou po průjezdu zatáčkou nebo odbočení" - jenže to se právě nějak neděje. Odmyslím-li trojblik, zůstává páčka blinkru v poloze na blikání a musím ji vracet ručně. Je to tedy závada, nebo je to zase nějaká příplatková funkce? :-/ Upraveno Květen 29, 201510 r od camillio
Květen 30, 201510 r Je to závada. Zřejmě někde na volantu. Mám rapida, blinkry po otočení volantu zpět vycvaknou.
Květen 30, 201510 r Otázka je, pod akým uhlom je natočený volant pri zatáčke,alebo odbočovaní. Na to, aby sa páčka vrátila do základnej polohy, musí byť určitý minimálny uhol natočenia volantu. Skúšal si to na mieste bez jazdy natočiť a vrátiť volant?
Květen 31, 201510 r Autor V T křižovatce mi spolehlivě vypínal Favorit, Matiz i Citroen. Bude to závada...
Červen 1, 201510 r Autor Jj, zrovna to jdu domlouvat. Ale díky všem, přeci jen jak jsem přesedl do auta o 18 let novějšího, tak jsem si nebyl jist, jestli se obecný vkus ve vypínání blinkrů mezitím nezměnil
Červen 1, 201510 r Autor Trojblik ano. Nevrací se páčka po zatočení do "neutrální" (neblikací) polohy. Už jsem objednaný na servis.
Červen 1, 201510 r a co blinkry fungují normálně? Promiň, ale mám pocit, že už se tady trochu (ne tvojí vinou) točíme v kruhu :-) Hlavně sem pak nezapomeň napsat jak to v servisu dopadlo.
Červen 1, 201510 r Autor Všechno funguje úplně normálně, jen blinkry, jsouce přepnuty do polohy (tj. ne trojblik), nevypnou se po zatočení a srovnání kol. Prostě páčky zůstanou přepnuté jako u MBčka, bliká se vesele dál, a musí se ručně vypnout. To jest drcnout do páčky aby se vrátila doprostřed. V pátek to pojedu nechat zkouknout (pokud mi do toho něco nevleze) a dám vědět. Ona to není taková trága, dokud se nevymyslelo vypínání (což Škoda dělala poprvé asi u favorita), tak se tak jezdilo. Jenže už jsem rozmazlenej :-))
Červen 1, 201510 r Autor Tu jsme neměli, u nás (= rodičů) se přesedalo ze Š110 rovnou do Favorita. Díky za doplnění mezery ve vzdělání :-)
Červen 1, 201510 r Když dáš blinkr a pomalu točíš volantem, měl bys v půlce 1. otáčky (90°, pi/2) uslyšet cvaknutí aretačního kolíčku - potom už by se měl kdykoliv při točení do polohy zpět vrátit sám. Upraveno Červen 1, 201510 r od Supermarine_Spitfire
Červen 1, 201510 r Autor Ve čtvrtce otáčky (pi/2) neslyším nic :-)) Ale jak píšu, už jsem jedním kolem v servisu, pak dám vědět, čím to bylo. Sám jsem zvědav, kde soudruzi udělali chybu. Možná tam nebude ten kroužek vůbec...
Červen 2, 201510 r nachytals mě švestkách (a to mám jít za týden na státnice). Tak to bude zajímavé, Poměrně kuriozní závada u nového auta.
Červen 2, 201510 r možná by jsi to ještě mohl nafotit, protože se nemohu zbavit dojmu, že je kolem toho stále mnoho nejasností
Červen 2, 201510 r Čomu nerozumiete?Zapne smerovku napr.do ľava a môže točiť volantom do ľava do prava a smerovky si stále blikaju do lava.Nevypne ich. Chyba v podvolantovom krúžku.Reklamovat :-)
Červen 2, 201510 r Boze. Co je na tom k nepochopeni. Uz od prvniho prispevku je jasny ze je to zavada
Červenec 29, 201510 r Autor Tak blinkry "už" opraveny, seriál bezmála o délce Dallasu v mojem vlákně...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.