Září 3, 201510 r Dnes jsem vyzvedával auto ze servisu. Fabii III s tím to problémem tam měli poprvé, ale když jsem auto vyzvedával tak technik říkal, že postupovali dle návodu od škodovku. Co konkrétně oprava obnášel mi neřekl, ale jen flash SW to prý nebyl. Snad to bude OK, ale to už asi letos nezjistím, jelikož to dělalo jen ve vedrech. Každopádně škoda auto o tom problému ví.
Září 4, 201510 r Tak poprvé mi udělal climatronik výpadek a to po následujících úkonech. Jelikož jsem doteď jezdil se zapnutou auto climou, tak vše v pořádku. Z důvodu nemoci jsem jednu jízdu měl A/C vypnuté, venku bylo teplo, tak jsem nechal AUTO regulaci bez A/C. Druhý den jsem nastartoval, vyjel, všiml si že A/C je vypnuté, tak jsem ho zapl, takže normální stav AUTO a A/C zapnuté, ale ani po 5ti minutách se v autě neochladilo... Zap/vyp A/C nepomohlo, zapl jsem a vypnul zapalování a A/C zase šlapalo krásně. Od t doby stále funguje, ale je pravda, že když zablblo, tak jsem měl předtím vyplou A/C a zapl jsem ji chvilku po nastartování... Zatím neřeším, uvidím, zda se mi to stane někdy znova. MY 2015, FIII style, 1,2 TSI 81 kW.
Září 4, 201510 r Nevim, jestli je to to same, ale me o vikendu po nastartovani a rozjezdu foukala klima teple, i kdyz bylo nastaveno 21st (venku kolem 30) a Auto. Pak jsem si vsimnul, ze je vypnuto A/C. Po zapnuti zaclo foukat studene a auto bylo skoro hned vychlazene. Takze asi vsechno jak ma byt...
Září 4, 201510 r Nevim, jestli je to to same, ale me o vikendu po nastartovani a rozjezdu foukala klima teple, i kdyz bylo nastaveno 21st (venku kolem 30) a Auto. Pak jsem si vsimnul, ze je vypnuto A/C. Po zapnuti zaclo foukat studene a auto bylo skoro hned vychlazene. Takze asi vsechno jak ma byt... A/C = klimatizace. Pokud je vyplá, nasávaná vzdušina se prostě chladit nebude. Pokud máš zaplé "Auto", tak máš zaplou automatickou regulaci teploty v kabině, ale ta funguje i bez zaplé klimatizace, kdy ti vhání do kabiny vzduch o minimální teplotě odpovídající teplotě okolí. Snad vysvětleno hned v první větě
Září 4, 201510 r Ok. Myslel jsem, ze kdyz je Auto a nastavena teplota, tak to hreje/chladi, aby tam vznikla ta teplota. V pohode :-)
Září 4, 201510 r Na čo by tam potom bolo tlačidlo ac? Resp. ako bez klímy by ochladilo vzduch.. predpokladám, že to auto je tam bez ac na to, aby napr. v zime rovnomerne zohrialo interiér bez nutnosti zapnutej klímy.
Září 5, 201510 r s vypadkem jsem byl v servisu, prehrali SW a funguje bez problemu. Jeste mi rikali, ze SA o tomhle problemu vi a ze se to vyskytuje na starsich vozech (MY2015 - vetsinou). Tak ze pokud mate problem, jedte do servisu! Nechapu, proc ignorovat neco za co jsem si zaplatil. Od toho je sakra zaruka! Kdyz neco nejde (samozrejme mrknu treba i do manualu, jeste nahodou nedelam neco spatne), resim to se servisem.
Září 26, 20159 r Já režim auto nepochopil nikdy... ve firemní Fabii (Fabia 3 ambition TSI 81kw) s climatronikem zapnuto auto... ale vypnuto AC teplota nastavená na 22 a když se oteplilo (taky když je auto se zavřenými okny mi přijde že funguje jako skleník) se AC nezaplo a nezačalo dochlazovat na 22st... Takže manuálně zapnuto AC a začala chladit a udržovat 22st možná se na to dívám špatně ale to je zase můj pohled na věc... nyní mám Octávku s obyč klimou a reguluju sám... buď klimu zapnu nebo ne... nicméně se mi zdá výkon klimatizace taky slabý, teda slabší než u jiných vozů.... EDIT: Fabia 3 ambition TSI 81kw Upraveno Září 26, 20159 r od Pro_man
Září 27, 20159 r Ten princip je jednoduchý. Buď máš auto s AC, nebo auto bez AC. V obou případech se auto snaží dosáhnout požadované teploty, ale když nemůže chladit, tak prostě níž než na okolní teplotu se nedostane ať fouká sebevíc.
Září 27, 20159 r To je snad jasny, ze AUTO nechladi, kdyz mu zakazete pouzivat kompresor tim vypnutim AC. Aby automaticky rezim fungoval tak jak ma, tak AC mesmite vypinat.
Září 27, 20159 r jako jasné to je,máte samozřejmě pravdu.... Ale režim Automatika by mi spíš připadal automatičtější kdyby kombinoval že si AC zapne sám když je třeba a když není nezapne... Ale to je jen úvaha... Proto jsem psal že jsem to nikdy nepochopil... :-) Režim auto si vysvětluju jako Automatika a nestarej se :-D
Září 27, 20159 r Ale ono to tak funguje ;-) Automatika si reguluje výkon kompresoru sama podle potřeby. Pokud není potřeba chladit, tak kompresor neběží na plný kule, i když máš zapnuté AC... Tím zapnutím AC jen "dáváš povolení" automatice, že v případě potřeby smí použít chlazení, vypnutím AC ji použití chlazení zakážeš, potom dokáže chladit jen do teploty venkovního vzduchu. Výjimkou je režim odmlžování předního okna, se kterým se AC zapíná automaticky kvůli vysušování vzduchu.
Září 27, 20159 r No a otom to je. O uživateli. Má možnost. Při zmáčknutí auto se zapne i ac. Ac pak vypne uživatel. Auto pak dělá přesně to co uživatel chce. Je to popsané i v návodu.
Září 27, 20159 r Ako to teda funguje? Ked je zapnute AUTO aj AC, napumpuje klimu a potom podla potreby chlydi, alebo v takomto pocasi klimu ani nezapne?
Červen 14, 20196 r Díky za toto téma, chybu 590081 - Buzení kompresoru klimatizace B10A9 11 [012] - Zkrat na kostru jsem občas měl taky, i když jsem si úplně výpadků klimy nevšiml...dneska ve škodovce přehráno, soft jsem měl 0201 (auto 7/2015), podle TPI vyřešeno od 0202, aktuálně nahráli 0204
Květen 15, 20214 r Měl výše popisované výpadky někdo i na MR2017? Tento týden jsem jel asi 600km, a protože pršelo měl jsem zapnutou klimu a a asi po 3h jízdy přestávala chladit - začala se mlžit okna, pomohlo zapnout a vypnout AC, takto to udělalo asi 4x, do té doby nikdy nic. Loni mi měnili kompresor kvůli pískání, loni v létě chladila ok. Myslíte, že něco bude v paměti závad? Za 20 dní jdu na servis, tak jestli to tam najdou. Je to ještě v záruce, posledních pár tisíc km, najeto 84 tis. km, s novým kompresorem najeto necelých 20 tis. km.
Květen 15, 20214 r Po letní výměně kompresoru mě už na jaře při rapidním oteplení klima nechladila (už před rokem). Reklamace opět úspěšná, byl ucpaný regulační ventil šponama ze "starého" Sandenu asi po špatném proplachu. AS hned věděl o co jde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.