Pawouk Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Oto Suk - potíže s podvozkem řeš prosím v sekci k tomu určené. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 On to shrnul dohromady.... Má zajímavé postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Moc jste mě nepotěšili, mám již zadáno do výroby 1,4 TSI ACT v automatu. Po velkém městě jezdím dost a vyděsily mě udávané vibrace, achjo. V kolonách popojíždím denně. Tak snad nebudu z toho moc vyklepanej . Snad by se to dalo upravit softwarově. Nechám se překvapit, doufám že to nebude taková tragédie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Ale to víš že nebude Já to měl asi hodinu na ježdění a ničeho jsem si nevšiml. Proti mému dieslu úplná pohodička a slast Odpojení jsem poznal jen na maxidotu podle nápisu dvouválcový režim....Někteří tady hledají drobnosti a s napětím za jízdy očekávají, jestli se náhodu auto trošičku neotřese a tak podobně. Já nic nezaznamenal a jsem docela detailista také.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Je fakt, ze kdyz jsem mel tyden zapujceneho SIII s DSG, tak jsem si toho take nevsiml. Jak pise Clint, urcite to neni tragedie :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Trochu jste mě uklidnili ☺. Objednal jsem to před dvěma týdny. Tak v lednu uvidíme. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Bude parádní Také bych měnil, ale nejsou prašule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 Fricoolinek - koleduješ si o Varování. Ty tvoje bláboly mimo téma jsem smazal v obou vláknech o motorech 1.4 TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Pro predstavu jak vypadaji aktivni lamely pred chladicem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Aktivní lamely jsou pro všechny motorizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 Treba to vypínání válců pujde přes diagnostiku vypnout[emoji2][emoji108] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 29. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 (editace) Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-) Editováno: 29. Prosinec 2015, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Dovolím si ocitovat příspěvek o funkčnosti systému ACT, který uvedl Honza9007 na Octavia Clubu: "Takže systém je (dle podkladů) funkční v rozmezí 1400-4000 ot/min, okamžitý točivý moment musí být mezi 25-100Nm. Vypínání válců na volnoběh není možné. Celý systém váží 3kg. Rychlosti jsou omezený na max. 130km/h, ale největší potenciál tento systém přináší v oblasti 50-80km/h, kdy se jezdí jen na částečné zatížení a není potřeba překonávat velké odpory. Na dálnici už je zatížení vyšší z důvodu překonání odporu vzduchu." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Vypnout ne, ten system sam o sobe neni spatny. Spis vychytat tak, aby elektronika neuprednostnovala nizkou spotrebu pred kultivovanosti chodu motoru. Tohle by , dle meho, nemel byt problém pro konstruktery motoru, resp. tvurce software motoru. Jenom chtit :-) ale jim jde o CO2 proto i DSG řadí tak nízko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2016 (editace) Jinak i 1.4 TSI ACT v Superbu trpí stejným zvukovým projevem po studeném startu. Vice viz. zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/130529-Hluk-při-studeném-startu Konkrétně ta tři videa na první straně. Editováno: 10. leden 2016, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Trochu jste mě uklidnili ☺. Objednal jsem to před dvěma týdny. Tak v lednu uvidíme.Už jazdíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Bohužel ještě ne, zatím nikdo nevolal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indul Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 tak to som teda zaskoceny, ze ACT ma dvojhmotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 7. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Jsem netusil, ze 1.4 TSI ACT je "Motor roku" :-) http://www.auto-mania.cz/motor-tsi-s-aktivnim-vypinanim-valcu-act-byl-vyhlasen-jako-nejlepsi-novy-motor/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Píšou tam nesmysly - tento motor se přece nevyrábí od roku 2006, pletou si tam konstrukční řadu EA211 s předchozí EA111. Anketa je poněkud pofidérní, nebere totiž v úvahu spolehlivost těch agregátů. Když se na to podíváte zpětně, vyhrávají a vyhrávaly tam dost často motory, kterou jsou mírně řečeno "méně" spolehlivé... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 7. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Ta mensi spolehlivost je možná zamer ;o) Vyhrajou, neco se tam podela, oni to vychytaj a dalsi rok vyhrajou zase. A tak porad dokola :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Tak to bohužel není, spolehlivost se tam vůbec nehodnotí. Tím ovšem nechci říct, že EA211 1.4 TSI ACT je problematický motor. To platí spíše o jeho předchůdci 1.4 TSI Twincharger, který se problémů nevyvaroval a přesto léta vyhrával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sukyn Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Tento motor roku je ten co se montuje do nové Škody Superb? Pokud ano, tak nechápu tuto větu z článku: Skvěle vyvážený motor 1.4 TSI má i na dva válce stejně tichý běh s nízkými vibracemi jako se čtyřmi aktivními spalovacími prostory. Nevím jaké mají zkušenosti ostatní, ale nám to na dva válce dost vibruje a motor je na dva válce poměrně hlučný. Není to sice pokaždé, ale poměrně často ano. U motoru roku bych čekal větší kultivovanost chodu ve všech běžných situacích. Možná je to ale nešvar jen u našeho auta, jelikož všude čtu jen chválu na tento motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Samozřejmě, že je to on. Tebou popsaný problém může být závadou. Vím, že si na to stěžují i jiní, další zase tvrdí, že u jejich motoru se to nevyskytuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos082 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Podivejte se panove do sekci ''Vas superb'' na stranku meho auta, tam jsem hodil nekolik video nahravek a je tam presne videt ze nic se nevibruje a zadny hluk neni!!! Clovek se pozna zda 2 valce a nebo 4 jen kdyz se podiva na palubni desku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.