Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím a tedy i se omlouvám,zdali základám duplicitní téma,ale s tímto tady jsem se nikde nesetkal.A jsem celkem bezradný a tedy už nevím co bych zkusil udělat,či vymyslet,aby to bylo v pořádku.Jsem tedy nevím jestli štastný,či neštastný majitel vozu ŠKODA OCTAVIA SCOUT II...Což je asi v tomto směru i jedno.O co se mi,ale jedná...Když se vozidlo zahřeje a tedy chci akcerelovat,tak škubne,jako by došlo k přerušení dávky paliva,či opravdu nevím co by to mohlo způsobovat.Byl jsem několikrát na diagnostice a vše v pořádku a bez závad.Tak jsem tedy po doti velké konzultaci a tedy i přihlížení zde na foréch ,kde tedy byly podobné projevy,tak mi bylo sděleno v servise,že by to viděli na vstřikovače,čo kabeláž ke vstřikům.Takže jsem tedy volil cestu nejmenšího odporu a tedy i co nejnižších nákladu,abych neměnil s takovou postupně veškeré prvky součástí motoru.Tedy po výměně,jsem tedy najel zhruba 100km,ale již závada se nadále vykystovala,takže jsem i když nerad,tedy si řekl,že zkusím tedy nechat v servise nechat vyjmout vstřikovací trysky a tedy poslad na diagnostiku,aby se tedy otestovaly a tedy potom mi byla podáná nějaká zpráva...A tedy jsem i doufal,že to bude příčinou škubání,takže mi tedy bylo sděleno odborníky z BOSCH servisu,že jedna tryska je tedy úplně po smrti a ty tři mají horší startovací dávku,tak jsem tedy si oddechl a řekl,že to tím pádem celé spočívalo v tom...Dneska jsem tedy trysky nechal namontovat a provedli jsme zkušební jízdu,tak jsem tedy žádnou změnu po výměně trysek nezpozoroval a navíc škubání se již stále vyskytuje,takže vyhozeno mraky peněz a tedy uděláno něco,co tedy není vůbec viditelné a hlavně ani příčinou škubání.Mohu tedy poprosit Vás o nějakou odbornou pomoc v této věci.Tedy krom,ze soufalství zbavení,či zhození ze srázu.Předem moc všem děkuji...

Upraveno od Glose

  • 4 měsíce později...

zdravím, jak tak čtu, tak zjišťuji, že máme úplně totožný problém. To samé auto, ty samé projevy, do dnešního dne jsem ještě neřpišel na možnou příčinu. Nejhorší, že můj známý má taky tento problém. Takže kdybys náhodou na něco přišel, budu rád za každý možný nápad.

  • 1 měsíc později...

Mám to samé :kol-26:

Ahoj, melo by stacit vymenit olej a filtr v Haldexu a je po problemu :)

Myslis že je to olejem jo? Mne to dělá to samé vyměnil jsem palivový filt a pořad stejne

Ahoj, delalo mi to same... Haldex je velice nachylny na olej... A ono to skubani nedela motor, ale tim ze se zapina a vypina 4x4....

Upraveno od Skapi

Já mam bkd 2.0 ale 4x4 nemám to se mění olej a filt jak?

Takže to asi u mne neni

 @glose doporučuji 2.0 TDI BMM prodat, je to šílenej motor. Nebo si sežen nějakej jinej funkční motor, vyjde tě to levněji.

Těžko říct co ti škube, v jakých otáčkách? Třeba to může být dvouhmota + klika.

Tak šílenej motor... kromě DPF a vstřiků na 1 šroub to zas tak strašný není, BMN je na tom hůř;)

Mam neco podobneho.. 2,0 TDI scout v man. prevodovce. Dela mi to snad od zacatku, takze nejakych 233t. km.  :kol-48:  Ale specialne po prerazeni/podrazeni na druhy prevodovy stupen, vyjimecne pri prerazeni na trojku a pridani plynu. Ale dela to nepravidelne, za boha nemohu prijit na to za jakych okolnosti to dela. Ale vzdy po beznem servisu si to da na par t.km pokoj :)

Spis me ted znepokojuje jine klapani na vsech prevodovych stupnich vyjma 1. Tlacim to na 4 prevodovy stupen , 60kmh, pustim pedal, auto tlaci setrvacnost popripade pomalu zpomaluje, tak se dotknu plynu, a ozve se cvaknuti od mototru a to cvaknuti je citit i na plynovem pedalu.. Dela to i u jinych prevodovych stupnich, pri ruznych prevodovych stupnich, ruznych otackach a rychlostech. Nebo jsem hold  :kol-44:

Toto robilo mne na 2.0 tdi predokolke iba ked bolo pod nulou, neprisiel som na to co tomu bolo...

  • Autor

Nedalo mi to a udělal jsem celkovou g.o.motoru a mám po všem,ale těžko říct,co to dělalo,jelikož jsem vyměnil od Turba,až po pístní kruhy úplně vše...Zkratka zůstal jenom obal motoru a hlavy původní...

  • 11 měsíců později...

Chlapi mám podobný problém ale stím ze když na 6 rychlost (děla to pouze na 6) zatizim motor to tak ze jedu 80km a 1500 otáček a plyn na max , jakmile zabere Turbo tak po asi 2 vteřinách motor par krát  zaskube a jede zas stejně. Když jedu plynule tak nic nejde poznat vše OK mám oll 103kw nacipovane na 128kw a najeto 280000km. Díky za radu.

Upraveno od petr 153624

  • 8 let později...

Ahoj chlapi mám taky motor 103 kW bmm a škubání se mi projevuje úplně náhodně a nejvíce při teplém motoru a otáčkách asi 1700 až 2,5. V servise mi také říkali že to bude u trysky ale je to takové škubání že motor vynechává asi napůl vteřiny ale celý. Teď jsem se někde dočetl že člověk s podobnými problémy vše vyřešil výměnou snímače otáček klikového hřídele.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.