The Driver Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Nevíte někdo v kolika km by se měly měnit žhavicí svíčky? Nevím v kolika přesně, ale u svého diesela ( Mercedes ) je měním když auto začně hůř startovat připrvním startu, nebo kdxž za jízdy svítí kontrolka žhavení ( jedna nebo více svíček nefunguje ). Ale u Octy TDi bych řekl, že 80 000km vydrží. Díky moc!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 máte někdo tyhle svíčky Brisk BR DOR15LGS maji jiskřiště po obvodu a má to mit lepší spalováni,ted tam mám Beru Z200 a na 99%pujdu zase do nich,ale zajímaj mě i ty od Brisku cena je stejná kolem 200kč za jednu http://www.autodily-dnd.cz/skoda/fabia-hat...remium-d195112/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Jen poznámka ke svíčkám pro HTP 12V 47kW. Od škodovky jsou pro motor AZQ předepsané: - NGK ZFR5P-G - BOSCH F7HER2 - nyní se prodávají jako Super Plus +51 (FR 7 HC+) Ovšem pro motor BME jsou předepsané už jen zde uvedené svíčky BOSCH. Najezdil jsem přes 10.000 km na NGK s motorem BME a nebylo to ono. Pak jsem zjistil, že v Else jsou pro BME uvedené už jen BOSCH (pro AZQ zůstávají i NGK), tak jsem je tam dal a rozdíl opravdu znatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 (editace) AZQ je 1,2/47kw a BME tiez,nie? sa mi zda ze sa aj oba typy robili sucasne urcity cas.vie to dakto priblizit? Editováno: 16. Červenec 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 (editace) Obě jsou to silnější varianty - 47kW. AZQ se montovalo 1/2003 - 12/2004 BME 12/2004 - 1/2007 Přikládám osazovací tabulku svíček. Editováno: 16. Červenec 2009, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 (editace) OK. uz to dava zmysel. ja co som pozerar kdesi tak tam sa mi tie motory prelinali. ked je to tak ako pises je to ok. zrejme to BME bude uz facelift,preto ine oznacenie. no preco furt rypem? mne to nedalo hned pri tych svieckach.nevie dakto v com sa tie motory odlisuju.sanie nepocitam.este mozno aj inou RJ.ale preco aj. ustredna myslienka prispevku je,ze pokial v mojej terenkoze odpalim motor AZQ ci tam len tak nasrobujem ten BME,alebo to ma dake identifikacne znaky. aj ked silne pochybujem,ze u nas kdesi za 15 tisic taky funkny motor kupim.myslim ako na slovensku ja ako nahodne okoloiduci spoluobcan. no aby nebolo dost tych 3valcov je tu este jeden,ten bude v novom modele skodovky Editováno: 17. Červenec 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 nevím, možná se odlišují v tom že BME nemá EGR ventil? Nevím přesně, když tak mě opravte, ale vím že dělali i 47kW bez EGR ... já bych to rozhodně uvítal, mám s ním jen trápení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 (editace) sranda ako to softwarovo osetrili ked tam netreba ten ERG. aj ked silne pochybujem,ze hlavnou motivaciou bolo daco vylepst.skor motivaciou bolo,ze zas sa usetri daka ta stofka,predsa je to kus zeleza . toby skvor vedel daky "ladic" motorov. Editováno: 18. Červenec 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Já EGR ventil na BME mám (r.v. 2005). Ale taky mám dojem, že ho časem přestali dávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 (editace) no ked som to nacal tak mi to uz nedalo a nasiel som "taku tabulku" v "takych schemach" ,ze pre fabiu 2. no a ako sa uz spominlo tak vo F1 to nemali tie 40kw verzie. edit: uz to nejdem oravovat ,ale oramikoval som to o riadok vedla Editováno: 18. Červenec 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Já do HTP 12V dávám BERU Z200 A VELKÁ SPOKOJENOST CCA 180/ks a s každým olejem po 15.000 je měním Mažete něčím bodky svíček??? Beru má mazivo BERU ZKF 01 TUBA STOJI OKOLO 300Kč A a jdou pak pěkně sundávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 Nechapu... Origo svicka (v mem pripade to byla BOSCH F7HER02) stoji ve Skoda servisu nejakych 196,-/ks a meni se po 60tkm. Kdyz jsem je menil, i po 60tkm byly v hodne slusny kondici. A zavity svicek neni potreba nicim mazat, kdyz se utahne spravnym momentem, jde kdykoliv povolit v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 špatně jsem se vyjadřil to mazivo se nanaší na porcelán nebo je možné ho dát do boí dky svíčky ( u HTP do zapalovací cívky) originalní svíčky jsem v motoru měl 0-45.OOOkm Bosch +51(koupeno v autodílech krabičkách Bosch) tam byly 45.000-60.000km a na servisu 60tkm je vyndali a vyměnili( byly napalený jako Brisky z Š120 po 10tkm tak jsem je nechal vyměnit), teď tam jsou BERU Z200 a bez problemu, včera jsem je vyndal a jsou krásně čisté šedohnědé (68.800km). a odtrh mají 0.8mm Boschy +51 měli 0.9mm ale napadá mě, že v tu dobu jsem zkoušel E85 asi 40L na 80L NAT95 =) 120L paliva = 2.000km tak jim to možná nesvědčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 To ses dobrej dobrodruh, davat do seriovyho HTP E85 a jeste v takovym pomeru... Se divim, ze jeste nemas nejaky problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 To ses dobrej dobrodruh, davat do seriovyho HTP E85 a jeste v takovym pomeru... Se divim, ze jeste nemas nejaky problemy. až asi na ty zapal. svíčky ale jinak ok, akorát to bumbalo o 0,5-1L více /100km, mělo lepší tah ,,od spodu,, jinak nic akorát je pumpa s E85 mimo město Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 Jen poznámka ke svíčkám pro HTP 12V 47kW. Od škodovky jsou pro motor AZQ předepsané: - NGK ZFR5P-G - BOSCH F7HER2 - nyní se prodávají jako Super Plus +51 (FR 7 HC+) Ovšem pro motor BME jsou předepsané už jen zde uvedené svíčky BOSCH. Najezdil jsem přes 10.000 km na NGK s motorem BME a nebylo to ono. Pak jsem zjistil, že v Else jsou pro BME uvedené už jen BOSCH (pro AZQ zůstávají i NGK), tak jsem je tam dal a rozdíl opravdu znatelný. Musím potvrdit tvoje poznatky. Taky jsem na BME dal svíčky NGK ZFR5P-G a hned jsem poznal, že to není ono. Motor nechtěl tolik do otáček, byl hlučnější a bral si i o něco málo víc paliva. Po 2000km jsem je vyměnil za Bosche a hned první jízda byla o poznání lepší. Nechápu ale, v čem ten rozdíl může technicky spočívat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) NGK už má v osazovací tabulce pro BME svíčky ZFR6T-11G viz http://www.ngk.de/in...h=SKODA&m=Fabia. Editováno: 26. Říjen 2010, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 (editace) přesně tak, ty co jsi tam dal jsou pro AZQ (mimo jiné ) Editováno: 27. Říjen 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 (editace) Tak jsem bohužel včera dal také do motoru BME svíčky NGK ZFR5P-G, ale zatím nějaký výkonový rozdíl nepozoruji. Myslíte, že je mám co nejrychleji vyměnit za ty Bosch F7 HER 2? Máte někdo ještě někdo (kromě předchozích dvou příspěvků výše) zkušenosti s těmi NGK v motoru BME? Na stránkách NGK doporučují do BME jak ZFR5P-G, tak ještě ZFR6T-11G viz. http://www.ngk.de/nc/cz/vyhledavac-produktu/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/ Díky za odpovědi. Editováno: 26. Červenec 2014, autor: aufa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 nějak nerozumím tomu "tak bohužel" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 To "bohužel" je pro to, že jsem dal do BME ty svíčky NGK a až pak si tady přečetl, že tam asi nemají být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 já tyto dávám jak do AZQ, tak BMG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 Takže myslíš, že je tam mám nechat? Ještě bych je mohl teoreticky vrátit, dle příspěvků výše do BME asi moc vhodné nejsou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 to asi záleží na tobě, pokud nemají vyloženě nějaké horší vlastnosti, než svíce před tím, nebo nemají výše popsané projevy, nechal bych je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 (editace) Asi je tam zatím nechám, na vlastnostech motoru nic špatného nepozoruji. Editováno: 26. Červenec 2014, autor: aufa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.