Přejít na obsah

Sviecky HTP


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Nevíte někdo v kolika km by se měly měnit žhavicí svíčky?

Nevím v kolika přesně, ale u svého diesela ( Mercedes ) je měním když auto začně hůř startovat připrvním startu, nebo kdxž za jízdy svítí kontrolka žhavení ( jedna nebo více svíček nefunguje ).

Ale u Octy TDi bych řekl, že 80 000km vydrží.

Díky moc!! -_--_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 1 měsíc později...

Jen poznámka ke svíčkám pro HTP 12V 47kW.

Od škodovky jsou pro motor AZQ předepsané:

- NGK ZFR5P-G

- BOSCH F7HER2 - nyní se prodávají jako Super Plus +51 (FR 7 HC+)

Ovšem pro motor BME jsou předepsané už jen zde uvedené svíčky BOSCH.

Najezdil jsem přes 10.000 km na NGK s motorem BME a nebylo to ono. Pak jsem zjistil, že v Else jsou pro BME uvedené už jen BOSCH (pro AZQ zůstávají i NGK), tak jsem je tam dal a rozdíl opravdu znatelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK. uz to dava zmysel. ja co som pozerar kdesi tak tam sa mi tie motory prelinali.

ked je to tak ako pises je to ok. zrejme to BME bude uz facelift,preto ine oznacenie.

no preco furt rypem? :smich:

mne to nedalo hned pri tych svieckach.nevie dakto v com sa tie motory odlisuju.sanie nepocitam.este mozno aj inou RJ.ale preco aj.

ustredna myslienka prispevku je,ze pokial v mojej terenkoze odpalim motor AZQ ci tam len tak nasrobujem ten BME,alebo to ma dake identifikacne znaky.

aj ked silne pochybujem,ze u nas kdesi za 15 tisic taky funkny motor kupim.myslim ako na slovensku lol ja ako nahodne okoloiduci spoluobcan.

no aby nebolo dost tych 3valcov je tu este jeden,ten bude v novom modele skodovky :smich:

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sranda ako to softwarovo osetrili ked tam netreba ten ERG.

aj ked silne pochybujem,ze hlavnou motivaciou bolo daco vylepst.skor motivaciou bolo,ze zas sa usetri daka ta stofka,predsa je to kus zeleza lol .

toby skvor vedel daky "ladic" motorov. B)

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nechapu...

Origo svicka (v mem pripade to byla BOSCH F7HER02) stoji ve Skoda servisu nejakych 196,-/ks a meni se po 60tkm.

Kdyz jsem je menil, i po 60tkm byly v hodne slusny kondici.

A zavity svicek neni potreba nicim mazat, kdyz se utahne spravnym momentem, jde kdykoliv povolit v pohode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatně jsem se vyjadřil to mazivo se nanaší na porcelán nebo je možné ho dát do boí dky svíčky ( u HTP do zapalovací cívky)

originalní svíčky jsem v motoru měl 0-45.OOOkm

Bosch +51(koupeno v autodílech krabičkách Bosch) tam byly 45.000-60.000km a na servisu 60tkm je vyndali a vyměnili( byly napalený jako Brisky z Š120 po 10tkm tak jsem je nechal vyměnit), teď tam jsou BERU Z200 a bez problemu, včera jsem je vyndal a jsou krásně čisté šedohnědé (68.800km). a odtrh mají 0.8mm

Boschy +51 měli 0.9mm ale napadá mě, že v tu dobu jsem zkoušel E85 asi 40L na 80L NAT95 =) 120L paliva = 2.000km tak jim to možná nesvědčí. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ses dobrej dobrodruh, davat do seriovyho HTP E85 a jeste v takovym pomeru...

Se divim, ze jeste nemas nejaky problemy.

až asi na ty zapal. svíčky ale jinak ok, akorát to bumbalo o 0,5-1L více /100km, mělo lepší tah ,,od spodu,, jinak nic akorát je pumpa s E85 mimo město

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jen poznámka ke svíčkám pro HTP 12V 47kW.

Od škodovky jsou pro motor AZQ předepsané:

- NGK ZFR5P-G

- BOSCH F7HER2 - nyní se prodávají jako Super Plus +51 (FR 7 HC+)

Ovšem pro motor BME jsou předepsané už jen zde uvedené svíčky BOSCH.

Najezdil jsem přes 10.000 km na NGK s motorem BME a nebylo to ono. Pak jsem zjistil, že v Else jsou pro BME uvedené už jen BOSCH (pro AZQ zůstávají i NGK), tak jsem je tam dal a rozdíl opravdu znatelný.

Musím potvrdit tvoje poznatky. Taky jsem na BME dal svíčky NGK ZFR5P-G a hned jsem poznal, že to není ono. Motor nechtěl tolik do otáček, byl hlučnější a bral si i o něco málo víc paliva. Po 2000km jsem je vyměnil za Bosche a hned první jízda byla o poznání lepší. Nechápu ale, v čem ten rozdíl může technicky spočívat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Tak jsem bohužel včera dal také do motoru BME svíčky NGK ZFR5P-G, ale zatím nějaký výkonový rozdíl nepozoruji. Myslíte, že je mám co nejrychleji vyměnit za ty Bosch F7 HER 2? Máte někdo ještě někdo (kromě předchozích dvou příspěvků výše) zkušenosti s těmi NGK v motoru BME? Na stránkách NGK doporučují do BME jak ZFR5P-G, tak ještě ZFR6T-11G viz. http://www.ngk.de/nc/cz/vyhledavac-produktu/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/   Díky za odpovědi.

Editováno: , autor: aufa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...