Přejít na obsah

Chiptuning


Doporučené příspěvky

Je to tak, je to konstrukční omezení. Ono zase. Pokud turbo zvládne 215Nm a chip je rozumný, převodovka nějakou toleranci mít bude a razantně by to její životnost snížit nemělo. Nicméně jsou vždy směšné ty podvodné firmy, které nabízí krouťák kolem 250Nm a výkon klidně 100kW, chtěl bych to vidět - a pokud bych to fakt viděl, muselo by to být asi hodně zprasené :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Bych chtěl tež kolem těch 100kW, ale krouťák nižší, stačilo by 200 Nm, aby převodovka neodešla - mám 5q.

Původně jsem uvažoval, že do toho nechám nalít jen origo SW z 81Kw verze, ale to nikdo neumí, a když už do toho dát prachy, tak ať je tam něco navíc ještě.

Hlavně aby to potáhlo i za 4500ot., kde to teď je SW ořízlé.

Řeším nějaké reklamace, až to dořeším, tak se do toho vrhnu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak se podívej na křivky výkonu, točivý moment je u 81kW vyšší už od nízkých otáček, ale pocitový rozdíl je největší až nad těmi 3 tis. Zkus projet někde v bazaru tu silnější verzi a uvidíš. A jinak si myslím, že to nebude jen stáhnout SW z jednoho auta a nahrát do jiného, takže bych nečekal nějak výrazně nižší cenu než u klasického chipu (možná bude i o něco vyšší, protože je to jedno auto, kdežto normálně se rozloží mezi více zákazníků). Zkus napsat přímo @motorpower.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nejake konkretni tipy kam na Ostravsku?

Chtel by do toho jit, ale rozporuplne nazory na kvalitu jednotlivych firem mne mirne znejistuji...

Nejake tipy, nebo jeste lepe konkretni zkusenosti? -samozrejme i ty spatne(jeste radeji, at je cemu se vyhnout)

A jen v tomto vlakne jsou texty typu... ,ze zustava rozum stat. Tak mne prosim toho usetrete a skutecne k veci.

Hledani toho samozrejme vyplivne spoustu...  

Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800  představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. ,

protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 22. 6. 2018 na 14:35, moralles napsal:

do toho bych nesel. to bude nejaka čičmnud firma...

 

ja nakonec po dlouuuhem zvazovani dal APR a zajim spokojenost.

ted to ma idealni vykon a kroutak jak bych to bral v serii :-D

 

vykon mereni.jpg

evo (11) (kopie).jpg

Mohu se zeptat, proč se neměřilo až do 6tis ot?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...