Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

navic prevodovka je delana na 200Nm, takze je otazka jak da tohle (v dlouhodobem meritku)

Není náhodou 6q u 81kW verze do 250Nm? Jinak myslím @motorpower tady myslím někde psal, že u 1.2 TSI je největší omezením turbo, ke je rozumné macimum někde okolo 220Nm (nevím jestli si pamatuji přesně, někde to tu bude).

 

EDIT:

Tak je to 215Nm

 

Upraveno od Martab

6 stupňová převodovka u 1.2 TSI je jenom do 200 Nm. Proto je u 1.4 TSI 92kW, který má stejnou převodovku, omezený točivý moment na 200 Nm.

Je to tak, je to konstrukční omezení. Ono zase. Pokud turbo zvládne 215Nm a chip je rozumný, převodovka nějakou toleranci mít bude a razantně by to její životnost snížit nemělo. Nicméně jsou vždy směšné ty podvodné firmy, které nabízí krouťák kolem 250Nm a výkon klidně 100kW, chtěl bych to vidět - a pokud bych to fakt viděl, muselo by to být asi hodně zprasené :) 

Od APR to není zprasené, je to jejich styl, ale myslím si , že je to zbytečně moc i na malé turbíčko , a spojka nepřežije většinou též..  Jako u většiny jejich úprav.

Prostě tě hrnou do úrovně 2.,  3 atd

Nemyslel jsem APR, ani upřímně nevím, co nabízejí :) 

  • 3 týdny později...

Nemáte někdo info o 1.2 TSI co se dává v Číně do Octavie? (http://www.skoda.com.cn/octavia/index.html)

kW/prm - 85/5000

Nm/prm - 200/2000-3500
Což by tak nějak odpovídalo parametrům které se dají dosáhnout chiptuningem.

  • 5 měsíců později...

do toho bych nesel. to bude nejaka čičmnud firma...

 

ja nakonec po dlouuuhem zvazovani dal APR a zajim spokojenost.

ted to ma idealni vykon a kroutak jak bych to bral v serii :-D

 

vykon mereni.jpg

evo (11) (kopie).jpg

Upraveno od moralles

Bych chtěl tež kolem těch 100kW, ale krouťák nižší, stačilo by 200 Nm, aby převodovka neodešla - mám 5q.

Původně jsem uvažoval, že do toho nechám nalít jen origo SW z 81Kw verze, ale to nikdo neumí, a když už do toho dát prachy, tak ať je tam něco navíc ještě.

Hlavně aby to potáhlo i za 4500ot., kde to teď je SW ořízlé.

Řeším nějaké reklamace, až to dořeším, tak se do toho vrhnu. :)

ale vybirej od kvaltnich firem, ktere maji poctivy vyvoj. vsechny to ted maji okolo 10-12tis (APR, REVO, BSR)

No zrovna BSR synonymem kvality taky není..

Jak to? 

Univerzální SW ne úplně optimální kvality s natlakovaným turbem ("hrb" křivky pro zátah) bez následného odbrzdění a optimalizace.. Nic moc, radši dát ty peníze jinde.

 

  • 2 týdny později...

Chtěl bych do své origo 66kW verze nahrát sw origo 81kW. To by teoreticky mělo stát pár korun, neb origo sw je volně k dispozici (dá se stáhnout z jiného auta). Otázka ale je: Projeví se to vůbec při běžné jízdě do 3000-3500 ot/min?

Tak se podívej na křivky výkonu, točivý moment je u 81kW vyšší už od nízkých otáček, ale pocitový rozdíl je největší až nad těmi 3 tis. Zkus projet někde v bazaru tu silnější verzi a uvidíš. A jinak si myslím, že to nebude jen stáhnout SW z jednoho auta a nahrát do jiného, takže bych nečekal nějak výrazně nižší cenu než u klasického chipu (možná bude i o něco vyšší, protože je to jedno auto, kdežto normálně se rozloží mezi více zákazníků). Zkus napsat přímo @motorpower.

Tež jsem takto uvažoval, ale nakonec půjdu cestou "když už, tak už" a nechám to poladit k těm cca 95 kW, ať to trochu letí.

To nahrání origo SW jsem různě poptával a bez výsledku.

Nebude ta křivka náhodou s 5. kvaltem jiná oproti 6.? Jen se ptám ;)

Proč by měla být? Motor je stejný, převodovka může ovlivnit točivý moment na kolech, ale né na motoru (ten se pak dopočítává). Jinak jsou 81 i 66kW verze stejné.

  • 1 měsíc později...

Nejake konkretni tipy kam na Ostravsku?

Chtel by do toho jit, ale rozporuplne nazory na kvalitu jednotlivych firem mne mirne znejistuji...

Nejake tipy, nebo jeste lepe konkretni zkusenosti? -samozrejme i ty spatne(jeste radeji, at je cemu se vyhnout)

A jen v tomto vlakne jsou texty typu... ,ze zustava rozum stat. Tak mne prosim toho usetrete a skutecne k veci.

Hledani toho samozrejme vyplivne spoustu...  

Diky.

V 15. 2. 2017 na 13:49, motorpower napsal:

Tak zde je jedna 66kW nové generace.58a44e6387703_WP_20170215_0041.thumb.jpg.d9fca01d49a6e3ba1acd7e1a4c1ea4d1.jpg

Jak mám správně číst ten graf, ta tenká čára je před úpravou? Tedy mám to chápat tak, že chipem se mírně snížil výkon v oblasti pod 2000ot?

Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800  představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. ,

protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně.

Díky za vysvětlení, teď už tomu mne to dává smysl :) 

  • 2 měsíce později...
V 22. 6. 2018 na 14:35, moralles napsal:

do toho bych nesel. to bude nejaka čičmnud firma...

 

ja nakonec po dlouuuhem zvazovani dal APR a zajim spokojenost.

ted to ma idealni vykon a kroutak jak bych to bral v serii :-D

 

vykon mereni.jpg

evo (11) (kopie).jpg

Mohu se zeptat, proč se neměřilo až do 6tis ot?

to nevim. mozna kvuli DSG. idealne se zeptat v auto jarov kde mi to delali

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.