zerox Vloženo 10. Srpen 2015 Vloženo 10. Srpen 2015 Ahoj, muzete se prosim kouknout do logu a rict mi kde je asi problem. Motor nema ten spravny vykon a log to potvrzuje. Je to vaha ci turbo nebo neco jineho? Chyby v diag nejsou. Je to Fabie 1.9TDI 74kW serie, pouze EGR off. Auto ma uz najeto 265tis., EGR off byl delanej v 80tis. Meril jsem to na 3 a 4 RS. http://uloz.to/xrHHRtbB/log-01-001-003-011-csv Predem diky. Citovat
sparco gti Vloženo 4. Září 2015 Vloženo 4. Září 2015 urob poriadny logod 1500 do 4000ot a podlaha kanal 1,3,11 Citovat
kukino963 Vloženo 26. Září 2015 Vloženo 26. Září 2015 prosim o kontrolu logu auto netaha log som robil na 3st. do kopca a viac ako 3000ot som s toho nedostal http://uloz.to/xoq21Wug/log-01-001-003-011skoda-csv Citovat
kukino963 Vloženo 29. Září 2015 Vloženo 29. Září 2015 aj som si to myslel... tosku som ju prefukol a auto ozilo ale nieje to take ako by malo Citovat
nadvora Vloženo 22. Červen 2017 Vloženo 22. Červen 2017 zdravím, mohl by někdo zkouknout můj log? Výměna turba, vyčištěný (po rozsveceni kontrolky motoru) zaslepeny egr. Motor ATD. LOG-01-003-010-011.csv díky Citovat
Falken Vloženo 25. Srpen 2017 Vloženo 25. Srpen 2017 Ahoj, zkoukli by jste mi nekdo muj log? Moc tomu nerozumim a chtel bych vedet zda je vse dobre. https://uloz.to/!UYvwXUP8bIcw/log-01-003-010-011c-csv Citovat
kosa0006 Vloženo 24. Září 2017 Vloženo 24. Září 2017 nadvora i Falken - malinko hůře chodí regulace turba, ale není to nic hrozného nadvora - pokud je turbo čisté, můžou to být podtlakové hadičky Falken - když čas od času využiješ celé spektrum otáčet tak by se to mohlo rozhýbat Citovat
nadvora Vloženo 10. Prosinec 2017 Vloženo 10. Prosinec 2017 V 24. 9. 2017 na 13:02, kosa0006 napsal: Díky za info, i když trochu pozdě. Jezdím stále s rozsvícenou kontrolkou motoru. Měl jsem podezření, že třebas váha vzduchu by byla KO. Hadičky jsem prohlídl v podstatě hned, jak se kontrolka rozsvítila, ale nenašel jsem nic vadného (aspoň dle pohledu). Turbo je nové a navíc se měnil mezichladič(nad ním je taky nějaký čidlo, nebo?). Tak nevím. Zaslepení EGR nemělo na rozsvícenou kontrolku vliv. Po vymazání chyb (kdy to hlásí chybu na ventilu zpětného vedení spalin /EGR?/) se kontrolka po několika km zase rozsvítí. Je fakt, že při testu akčních členů, jsem fyzicky neviděl, jak EGR chodí. Citovat
kosa0006 Vloženo 12. Prosinec 2017 Vloženo 12. Prosinec 2017 Co máš za rok výroby? Od přelomu 2003/04 se musí EGR vypnout i v jednotce, aby ti to neházelo chybu. Citovat
nadvora Vloženo 21. Prosinec 2017 Vloženo 21. Prosinec 2017 V 12. 12. 2017 na 9:31, kosa0006 napsal: 2005. O tom jsem četl, že u některý motorů se musí deaktivovat i v jednotce, spíše mě udivuje, že kontrolka motoru se rozsvítila i před zaslepením (po výměně turba, vyčištění EGR a je měněn i mezichladič /asi o měsíc pozdějc/). Pak jsem zaslepil, kontolka svítí stále. Trochu jsem se přikláněl právě k váze vzduchu, že třeba s novým turbem (jiné tlaky) tak odešla... zatím jezdím s kontrolkou (možná pozoruju vyšší spotřebu) Citovat
kosa0006 Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 Co chyby? Pokud svítí musí být něco zapsané. Citovat
nadvora Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 V 4. 1. 2018 na 12:55, kosa0006 napsal: Co chyby? Pokud svítí musí být něco zapsané. 19586-System zpetneho vedeni vyfukovych plynu regulacni mez prerocena P3130 - 35 - 10 - Sporadicky víc tam není, ještě pořádně zkontroluju ty hadičky. Citovat
McMatej Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 Zdar, prosím o radu, bó jsem z teho volaký změtěný. :-) Na 1,2 HTP, 47 kW, BME mně sporadicky vyskakuje chyba 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis malý. Z kterých kanálů mám nahrát log?? Mám KKL kabel a VAG COM IHR 304. Nějaké za jízdy nefungují, nějaké jen na volnoběh. Hraju si s tím sám a za jízdy si hrát z notebookem je o hubu. Dík Citovat
kosa0006 Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 před 5 hodinami, nadvora napsal: 19586-System zpetneho vedeni vyfukovych plynu regulacni mez prerocena P3130 - 35 - 10 - Sporadicky víc tam není, ještě pořádně zkontroluju ty hadičky. Tak je to jasné, EGR nefunguje správně. Kontrola jak se hýbe klapka. Pokud se neotvírá a nezavírá úplně, kontrola podtlaků, potom už jen měniče podtlaku. Citovat
kosa0006 Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 před 11 minutami, McMatej napsal: Zdar, prosím o radu, bó jsem z teho volaký změtěný. :-) Na 1,2 HTP, 47 kW, BME mně sporadicky vyskakuje chyba 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis malý. Z kterých kanálů mám nahrát log?? Mám KKL kabel a VAG COM IHR 304. Nějaké za jízdy nefungují, nějaké jen na volnoběh. Hraju si s tím sám a za jízdy si hrát z notebookem je o hubu. Dík Benzínu moc neholduji. Jediné co ti poradím, podívat se na hodnoty lambdy zda jsou v pořádku. Potom kontrola těsnosti výfuku, případně měření emisí zda není opravdu KO. Citovat
patrik.a Vloženo 2. leden 2019 Vloženo 2. leden 2019 Ahojte, mam na Vás prosbu. Vedeli by ste mi pozrieť jeden log a pomôcť mi identifikovať prečo auto neťahá tak ako ma. Myslím že bude KO váha aj keď som ju menil pred dvomi rokmi, nechám si radšej poradiť. Vopred ďakujem. log.csv Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.