Přejít na obsah

Chiptuning - Zvýšení výkonu


kokta7

Doporučené příspěvky

Co na tom nechapes...   140kw u s3 proste neni citit ze by to bylo 140kw.  Je to udusene a s pomalymi reakcemi na plyn a na vse. S2 125kw jede pocitove jako strela oproti tomuhle.  Ja zase nechapu jak se s temihle 140kw muze spokojit ;) To by pak stacila i 110kw verze...  Pokud jde o dpf tak prez diag lze sledovat zaplnovani a regenerace takze stav dpf sledovat lze.  A ti kdo delaji chipy tak vedi uz jak a ceho kde pridat/ubrat a seridit aby to nebylo na prt... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna u toho D to smysl dává. Režim D v pohodě jezdí na 1200 otáček. To se fakt nedá. Režim S zase dost vytáčí. Takže úprava režimu D pro mě zrovna měla velký smysl. Režim S je pořád ostřejší, takže ho občas využívám při předjíždění. Nicméně už ho nemusím používat tak často.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj tech 1300 otacek bylo umornych stejne tak i po 3400 otackach vykon uplne zvadnul...   uprava to opravila...ted toci na D  nekde nikdy pod cca 1600/1700 cca a vykon motoru taha az za 4 tis otacek.  Ale ta dq381 je takovej sibal, ona se stejne ridi podle sebe a svojich adaptacich  a nakej soft ma na haku :) Ne uplne ale rekl bych ze nejakou svoji volnost urcite ma. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, FyBy napsal:

Zrovna u toho D to smysl dává. Režim D v pohodě jezdí na 1200 otáček. To se fakt nedá. Režim S zase dost vytáčí. Takže úprava režimu D pro mě zrovna měla velký smysl. Režim S je pořád ostřejší, takže ho občas využívám při předjíždění. Nicméně už ho nemusím používat tak často.

Absolutně souhlasím, úprava D bylo to nejlepší, do čeho jsem investoval..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píšete, sice mám Kodiaqa se stejným motorem, ale podtáčení motoru je nepříjemné. Naladění převodovky kazí dojem z celého auta. Motor běžně jede na 1200 - 1500 otáček. Po městě při 50 km/h řadí automaticky 5 st a jízda je velmi nepříjemná, motor duní. Ideální by bylo ve městě na 4 st do cca 55 - 60 km/h. Když podřazuje otáčky padají klidně i na 1100 což motoru rozhodně nesvědčí protože dochází k vibracím do celého auta.

 

Absurdní je že při tomto podtáčení a stylu řazení převodovky na režim D ( vyladěné kvůli EKOLOGICKÝM nesmyslům ) má auto větší spotřebu než při běžné jízdě na S. To má také souvislost s tupými reakcemi plynu při rozjezdech na D ( tím pádem je třeba na plyn více šlapat ) a spotřeba roste ( a tím i emise ).  Bohužel na S motor zbytečně dlouho drží vysoké otáčky což také není ideální.

 

Chtělo by to něco mezi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte, 

 

v 10/2023 jsem byl v Motorpower a měl jsem požadavek, aby DSG nepodtáčelo motor a zlepšily se reakce na plyn + upravit software motoru. 

Software DSG byl přehrán za nějaký sportovnější a motor po údajně ideální úpravě parametrů ukázal výkon 197,7 PS a 436,9Nm.

 

Po 5 měsících a 11 tis. km se mi zdá, že si zase DSG dělá co chce, sice motor nepodtáčí, ale neřadí tak hladce, jako ze začátku - když plachtí a ťuknu do brzdy nebo pádla, tak při zařazení rychlosti cukne, při řazení z 2 na 3 řadí dost znatelně (v podstatě tak, jak v režimu S) a v situaci, kdy přidám plyn a hned v zápětí nohu z plynu sundám (kruhový objezd), tak se chová taky cukavě a neplynule.

 

Poslední věcí je, že mi poslední dobou DPF vypaluje na můj vkus dost často (250-300 km), denně jezdím 33km okresky, 9km město a 14km dálnice. Tankoval jsem vždy Verva diesel a poslední dobou EuroOil + každou 2. nádrž přidávám celou lahvičku Liqui Moly čistič dieslového systému motoru, aktuálně mám najeto 111 tis. km.

 

Máte prosím někdo podobné zkušenosti po úpravě?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To DSG mi pripadalo taky lepsi hned po uprave... Ale jak jsem psal ma asi svoje adaptace a sama se nejak doupravi. S tim DPF mam taky kazdych cca 400 az 500 km vypalovani i kdyz tankuju bez bioslozky. Jezdim 2x az 3x do tydne cca 70km. Dokonce jsem zategistroval jednou ze DPF vypaloval zrejme 2x za sebou mi prislo ale to nemuzu rict na 100% . Ukazovalo ze je nutne nechat bezet motor pak to zhaslo a po chvili se to zase objevilo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mluvil jsem s ním a řešíme to. Z DSG je nešťastný, protože těch případů, kdy to nefunguje jak má, je nejspíš spousta.

Co se motoru týče, tak navrhuje ubrat výkonu a DPF by mělo regenerovat v rozumnějších intervalech - toto beru jako pochybení úpravce.

 

Osobně mě to docela štve, protože jsem nečekal, že budu podobné patálie řešit, přece jen to mám ze Zlína do Třebotova trochu z ruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...