Publikováno Srpen 20, 201510 r Měl bych jeden dotaz, koupil jsem jeté RS 2.0tfsi s velkými tuning úpravami u firmy BB německo a BH motors slovensko bohužel jsem to nekupoval od původního majitele ale již od překupníka z bazaru, který mi při prodeji tvrdil, že kvůli těm tuning úpravám a chipu musí být odpojena váha vzduchu, že jinak když se zapojí hazí to nějakou chybu motoru na přístrojovce, ukázal mi to a před prodejem mi tu chybu smazal a říkal, že to nemá být zapojeno, z čehož jsem byl trochu rozpačitý, chci se tedy zeptat zda-li je něco takového možné nebo mě pouze oklamal a je tam třeba váha vzduchu v háji, osobně se mi to moc nezdá proč by měla být kvůli chipu a tuning úpravám odpojena v takovém případě dle mého úsudku jede vzduch na nějakou nouzovou hodnotu řídící jednotky a motor tak možná nemá plný výkon. Mohl by se k tomuto vyjádřit někdo znalý této problematiky? Děkuji moc za vaše názory.
Srpen 21, 201510 r Ne ne muze byt odpojena pokud je auto nakrmeny obycejne byva i upraven system odvetrani karteru videl jsem upravu od revo technik kde oddech z karteru sel rovnou hadici pod auto
Září 3, 20159 r Autor Tak původní majitel vozu mi sdělil že váha musí být zapojena i s tuning úpravami, že ji tak měl bez problémů, že musí být na autě nějaký problém. Tak ve škodě se mi na to během výměny rozvodů dívali jelikož se jim to také nezdálo a zjistili že jakmile se zapojí váha vzduchu auto sice nehodí žádnou chybu na diagnostice ani na přístrojové desce ale při přeřazování rychlostí jak se pustí plyn spadnou otáčky pod minimum na nějakých 400 a motor se vypíná. Po odpojení váhy vzduchu toto nedělá a auto jede opět normálně nevím zda-li normálně nebo pouze v nouzovém režimu váhy tedy nižší výkon. Měl někdo podobný problém případně neví někdo na co se zaměřit?
Září 3, 20159 r A auto na volnobeh zakopava? A chybu to hlasi jakou? Upraveno Září 3, 20159 r od chipmann
Září 4, 20159 r Autor Bylo mi řečeno ve škodě, že chybu to nehlásí žádnou ani při zapojené váze ani při odpojené, sám to nemám jak a kde posoudit či něco změřit jen mohu vyzkoušet zapojit váhu a projet to jak se to opravdu chová já zatím celou dobu jezdil s odpojenou, ve škodě říkali že při zapojené jakmile se drží plyn je to v poho ale když se pustí při přeřazení padaj otáčky a lítá to na kritické hodnoty že se to někdy zvedne zpátky a někdy to zdechne, od původního majitele sem se dozvěděl, že auto mělo někdy ve 150 000 závadu že za jízdy vypínal motor a nikdo si s tím neuměl poradit až někde na slovensku mu toto vyřešily, tak mám pocit že se to opakuje.
Září 4, 20159 r Autor Já bych to auto vrátil. A to já zas nééé, nebudu vracet něco tak zajímavého raději si to resuscituji, věřím, že ještě chytne druhý dech
Září 4, 20159 r Autor A auto na volnobeh zakopava? A chybu to hlasi jakou? Dnes jsem se od Slováku dozvěděl co to měli naposled v rukách, že je to překopaný na S3ku s S3kovým turbem upraveným softem a intercoolerem hadicema od toho všeho a kde čím a mimo to mi řekli, že ten problém souvisí nějak s blow off ventilem. Prý tam s tím problémem už byl naposled původní majitel ale nechtěl to už řešit a tak jezdil nějakou dobu s odpojenou váhou a pak to prodal. Napadá tě něco chipmann v souvyslosti s tím blow off?
Září 5, 20159 r Aha, tak nejdřív původní majitel řekne, že musí být zapojená, že to měl tak taky a v servisu řeknou opak...to je vážně koupě roku a majiteli bych nevěřil ani nos mezi očima. Hlavně si dál sugeruj výhodnost koupě Ještě můžeš zkusit použít váhu vzduchu z S3, když už máš vlastně tu S3 :D Upraveno Září 5, 20159 r od Dedek007
Září 5, 20159 r Dedek007 - drž se laskavě tématu, žvásty o vracení auta sem nepatří, nejsi tady v hospodě.
Září 5, 20159 r Mrkni se jaky blow tam vlastne je zapoj vahu vzduchu a pojezdi udelej log pokud tam mas turbo S3 tak by to mela byt standartni K04
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.