Přejít na obsah

O2 nefunguje elektrika


Styfa

Doporučené příspěvky

Ahoj, byla slaba baterka, tak to startovali bostrem, ale bud byl na 24, nebo to prepolovali....kazdopadne auto upne mrtvy. Pustil jsem se do mereni a v e boxu vymenil spaleny pojistky a pokracoval dal...zjistil jsem, ze komfortka je ko(vypalena cesta) dal jsem jinou se stejnym oznacenim. Pro jistotu i podvolantovku a stejne nic. Nefunguje proste nic...radio, central...nic. Po otoceni klicem je taky uplna mrtvola. Po pripojeni baterky je videt odber...60 mA...kde muze byt zakopany pes?? Navic to delam jen ze soucitu pro kamose... Napadla me jeste gateway, ale to se mi nezda.. Diky za kazdy napad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ono může být vypálené úplně všechno. Všechny pojistky máš vyměněné/proměřené? Jestli máš face, tak tam komfortka není, měnil jsi tedy BCM? Co to znamená "vypálená cesta"? Ty kabely jsou ohořelý? Gateway je dobrá úvaha, je součástí BCM, pokud bude funkční a pod proudem, tak by auto mělo jít připojit na VAG - to bych viděl jako základ řešení problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ano BCM. Tistak byl v jedne casti vypaleny... Pojistky co byly vypalene jsou vymenene a vsechny promerene. V obd je poue aktivni napajeni...CAN nefunguje. Myslis tedy jeste zkusit vymenit gateway....smysl to dava, ona ridi vsechny RJ.. Budu ji muset asi nakodovat ze..? Mam svou octu predface ..ta by tam asi na zkousku nesla ze?? Jinak vsechny kab. Svazky jsou neporusene....v e boxu by mimo pojistek jiny problem byt asi nemel..nebo? Moc dekuju... Pomuze mi to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sežeň si schéma a začni proměřovat, jestli do těch jednotek jde napětí. Zkontroluj okruh baterka, pojistky, alternátor - pak už zbude jen elektronika. Pokud byla viditelně odpálená BCM, tak to v ostatních jednotkách "pod napětím" to bude obdobné včetně například budíků. Předpokládám, že oprava bude dražší, než kdyby to poslal do zdi. Klidně to může být totálka, záleží čím jste to vlastně nakrmili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

měl jsem podobné chování...co se s tím autem dělo předtím netuším.

 

Měl jsem KO BCM, Relé v boxu v motoru, ESP KO, Bluetooth KO, Alarm KO.

 

Velký problém byl najít závadu, že nefungoval motorový CAN, což znamenalo, že všechny jednotky na motorovém Canu nebyly přes diagnostiku vidět. Ostatní, které fungovaly na jiném CANu ano.

 

Dělalo to ESP, to při připojení na CANu zarušilo CAN a nic nefungovalo na dabém CANu(Motorovka, Airbag, ParkAssist). BCM bylo KO a takovým způsobem, že komunikovalo, ale byla stále sepnutý klíče, což znamená, že celá auto žilo.

 

Tím pádem jsem mohl alespoň diagnostikovat auto. V tvém případě to možné není. Mrknul bych se na ty relé pro sepnutí Klemy 15 (klíček ON).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc Vam dekuji za prispevky! Zacinam si myslet to nejhorsi..kdyby fungovalo alespon neco.... Jde o to, ze zadne rele se nesepne ale jinak jsou na privodu zive. Dnes se do toho zase pustim a zkusim jit od altiku pres e box .... Velke minus je, ze nemam plnohodnotne el. Schema. Zkusim sehnat jeste gateway... Je mozne, ze kyz je vypojena gateway, tak je cele auto mrtve?? Pokud by to tak bylo, tak je to spravna cesta, ale to nevim... Nemate zkusenost? Mnohokrat dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak k tomu jak se to stalo...podle popisu co mi rikali. Vybita AKB pripojili pomocny start. zdroj a startovali. Pry pri startu problikaly kontrolky a bylo vymalovano. V eboxu bylo cca 5 vypalenych pojistek. Pote zjistena ko bcm, pro jistotu vymenena i podvolantovka a jedine co se zmenilo je ze sviti stropni lampicka... Zaver..bud to prepolovali, nebo meli prepojeny na 24 v...proste hruza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj.. Horsi uz to byt asi nemohlo. Jinak ted jsem objednal novou gateway, tak snad tu ve stredu bude a uvidime... Nevis jesti je e box u motoru zamenny s predface se stejnou motorizaci...i kdyz jsem ho vyloucil, tak bych ho zkusil prohodit z moji octavky. Dochazi mi napady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš bych řekl, že to nepůjde - jeho konfigurace je závislá na výbavě a ročníku. Rozchoď gateway - pokud bude jednotka funkční a půjde do ní napětí, tak by auto mělo začít komunikovat přes VAG. Jak tady ale někdo psal, může být problém se zkratováním CANu (to už diagnostika napíše). Takže pak odpojit všechny jednotky a přidávat je po jedné. Hlavně pak dej vědět, jak to celé dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, ale gateway je patrne napajena uz 5v, nebo 12 v? Zkusim ji vyndat a promerim jednotlivy piny multakem...otazkou je zda do ni napeti jde...protoze pokud ne, tak to muze byt uz pouze nejaka skryta elektricka a ne elektronicka chyba...dneska na to vlitnu a pisnu. Nova gateway je uz na poste, tak budu mit jistotu, ze neni taky ko. Jinak ted mam na stole tu puvodni BCM a totalne tam vyhorela jedna dioda i s casti cesty... Fakt nechapu jak se to mohlo povest. Moc diky a pisnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proc by byla napajena 5 V? Jisty si tim teda nejsem, ale podle me urcite normalne 12 V. Tady jsem nasel i obsazeni konetrou na gateway, ale je to bez zaruky a asi tam neco chybi...

 

1+2 - svorka 30

14 - svorka 15

11+12 - GND

13 - wake up

9 - CAN-L, diag
19 - CAN-H, diag
6 - CAN-L, pohon
16 - CAN-H, pohon

5 - CAN-L, komfort

15 - CAN-H, komfort

10 - CAN-L, infotainment

20 - CAN-H, infotainment

8 - CAN-L, KI
18 - CAN-H, KI

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak slibena odpoved....dnes jsem to rozchodil...Rozebral jsem cely e box a byl tam zoxidovany kontakt..dale vymenil Gateway, BCM, podvolantovku... Vysledkem je, ze auto ozilo..nadodoval jsem jednotky, komunikuje..can bezi. Motor v chodu, pristroje a osvetleni...maxidot vse ok. Ted to co je ko....Rj airbagu, rj LP a LZ dveri, rj ABS, ko origo radio... No zajimalo by me co s tim opravdu delali.. Dale je problem se servem. Funguje jak ma...akorat nejde ZN protoze nejde ABS to je jasny, ale po vypnuti zapalovani je stale aktini...vypne se jen odpojenim AKB a znovu zapojenim. Jak tu bylo napsano...opravdu popravili temer vsechny rj. Vsem dekuji za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no.,, pokud jsou popraskane žarovky tak je to tutově odstřeleno jiným napětím, patrně tam měli 24V.. přepolování neodpaví žárovky.. na kolik zatím vyšla oprava a co s tím budeš dělat dál?? Pamatuji si, jak se mi na feldě upálil uhlík u regulátoru, po zvýšení otáček šlo do palubní sítě cca 20V.. to byl fičák.. přední H4 světla KO, mlhovky KO... naštěstí neodešlo nic víc...řekl bych, že tím, že tam naravli 24V a ještě proud jak kráva, o čemž svědčí vypálené cesty, tak to dostalo šlehu jako prase..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...