Publikováno Září 11, 20159 r zdravím kluci,Mám problém s fabii 1.2 HTP .Ráno jsem nastartoval normálně bez problému ,ujel 50m naložil bágly a znovu už jsem nenastartovl.Motor jen sem tam trochu škitne a to je vše Vag píše: Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 033 A Systém a/nebo verze: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329 Kódování: 00021 Číslo dílny: WSC 28177 Další informace: TMBJY46Y833809279 SKZ7Z0C1958425 VCID: 1E35E61D9A3B30EE891-5156 3 závad nalezeno. 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva P0172 - 35-10 - system prilis bohaty - Sporadická 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-10 - - Sporadická 16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96) P0106 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická Vytáhul sem svíčky ty jsou mokré,vyměna svíček a to samé. Neví někdo na co podívat Díky za radu
Září 12, 20159 r Ja to vidím na elektrickú závadu. Systém spätného vedenia výfukových plynov, snímač nasávaného tlaku vzduchu a snímač polohy vačkového hriadeľa sú napájané napätím +5V z RJ motora. Skús skontrolovať to napätie odpojením jedného zo snímačov pri zapnutom zapaľovaní. EGR ventil má +5V na pine č. 2.
Listopad 21, 20159 r Taky mě zajímá,jak to dopadlo a hlavně v čem byl problém.Spousta lidí tady chce poradit s problémem,ale pak už nenapíší,zda a jak ten problém odstranili.Vždyť by to pomohlo mnoha fabiatikům s podobným problémem.A pro to vlastně tyto fóra jsou.Nebo se mýlím???
Leden 11, 20169 r Zdravím vás pánové. Než napíši svůj dotaz, rád bych vám poděkoval za vaše postřehy, které mi již několikrát pomohly. nyní k mému problému, s kterým doufám, že mi dokážete poradit. Vůz je Fabia I, 43 kw, HTP. 2003, kombi. el. přední okna. Zapomněl jsem v zapalovači zapnuté vyhřívání sedadla a baterka se absolutně vybila. Nešel ani centrál. Baterku jsme částečně dobili kabely a následně celou pomocí nabíječky. Povedlo se nastartovat, ale jakmile jsem po pěti kilometrech zastavil, už jsem se znovu nerozjel. Po odpojení a zapojení baterky vše opět naskočilo. Svítí červeně kontrolka "problém s dobíjením" a kontrolka motoru. Pokud se mi podařilo nastartovat (po odpojení a opětovném zapojení baterie), kontrolky zhasly. Napadlo mě, že to mohl být alternátor, ale baterka se celá nevybila a přesto to nenaskočilo. Po otočení klíčku má auto snahu (něco se děje), ale nenaskočí. Jakmile klíčkem auto zamknu cca po 15s zapípá, jak kdyby se zapnul alarm, ale světla nezablikají (po použití dálkového ovladače vždy zablikala). Můžete mi prosím poradit? Upraveno Leden 11, 20169 r od Chytrak
Leden 11, 20169 r Každopádně bych nabyl pořádně baterku! To bys mrkal,co dokáže dělat slabá baterie. Např.nejede servo, kontrolky v budících svítí jak na vánoce,motor v nouzovém režímu a jiné. Určitě dej dopořádku baterku a když,tak pak ten Vag. Upraveno Leden 11, 20169 r od Mirek 835
Leden 12, 20169 r jj, též bych řekl nedostatečně dobitá baterie, nebo už je prostě K.O., tím totálním vybitím možná dostala poslední ránu
Leden 12, 20169 r Děkuji moc za vaše rady. Baterku jsem nechal nabít. Šla jen někde na 90 % a víc ani ťuk. Po zapojení auto naskočilo, ale jakmile jsem jej vypl a zamkl (pípnul alarm), už to znovu nenaskočilo. Byla snaha o natočení, ale motor nenaskočil (hádám imobilizér). Napadlo mě, že to může dělat autoalarm (mam keetec ts 8000). Vyměnil jsem baterku v ovladači a vše běželo v pohodě. Co se ale nezměnilo je, že mi při otočení klíčku do pozice, kdy jde radio, ale ještě nestartuji (omlouvám se za popis, jsem amatér) svítí kontrolka dobíjení a motoru. Jak nastartuji, obě kontrolky zhasnou. Mam to řešit, když zhasnou po nastartování? Nemám možnost VAG, ale určitě se budu snažit ho co nejdříve zajistit. Bojim se, že bude chyba někde v elektru.
Leden 12, 20169 r svítit před nastartováním musí, to je kontrola že ti kontrolky fungují, v okamžiku startu, kdy motor potažmo altík začne dobíjet a není problém s altíkem, musí kontrolka zhasnout, zrovna tak kontrolka motoru "chceck", pokud není v ŘJ zapsaná natrvalo nějaká chyba, měla by ti po startu zhasnout
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.