Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravím kluci,Mám problém s fabii 1.2 HTP .Ráno jsem nastartoval normálně  bez problému ,ujel 50m naložil bágly a znovu už jsem nenastartovl.Motor jen sem tam trochu škitne a to je vše

Vag  píše:

 
                Addresa 01: Motor       Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 033 A
           Systém a/nebo verze: 1,2l/4V SIMOS3  00HS5329
                      Kódování: 00021
                   Číslo dílny: WSC 28177  
               Další informace: TMBJY46Y833809279     SKZ7Z0C1958425
                      VCID: 1E35E61D9A3B30EE891-5156
3 závad nalezeno.
 
16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva 
            P0172 - 35-10 - system prilis bohaty - Sporadická
17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka 
            P1403 - 35-10 -  - Sporadická
16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96) 
            P0106 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická
 
Vytáhul sem svíčky ty jsou mokré,vyměna svíček a to samé.
Neví někdo na co podívat
Díky za radu

Ja to vidím na elektrickú závadu. Systém spätného vedenia výfukových plynov, snímač nasávaného tlaku vzduchu a snímač polohy vačkového hriadeľa sú napájané napätím +5V z RJ motora. Skús skontrolovať to napätie odpojením jedného zo snímačov pri zapnutom zapaľovaní.

EGR ventil má +5V na pine č. 2.

  • 2 týdny později...
  • 1 měsíc později...

Taky mě zajímá,jak to dopadlo a hlavně v čem byl problém.Spousta lidí tady chce poradit s problémem,ale pak už nenapíší,zda a jak ten problém odstranili.Vždyť by to pomohlo mnoha fabiatikům s podobným problémem.A pro to vlastně tyto fóra jsou.Nebo se mýlím???

Nemýliš,ale takých tu je hafom :(

  • 1 měsíc později...

Zdravím vás pánové. Než napíši svůj dotaz, rád bych vám poděkoval za vaše postřehy, které mi již několikrát pomohly. nyní k mému problému, s kterým doufám, že mi dokážete poradit. Vůz je Fabia I, 43 kw, HTP. 2003, kombi. el. přední okna. Zapomněl jsem v zapalovači zapnuté vyhřívání sedadla a baterka se absolutně vybila. Nešel ani centrál. Baterku jsme částečně dobili kabely a následně celou pomocí nabíječky. Povedlo se nastartovat, ale jakmile jsem po pěti kilometrech zastavil, už jsem se znovu nerozjel. Po odpojení a zapojení baterky vše opět naskočilo. Svítí červeně kontrolka "problém s dobíjením" a kontrolka motoru. Pokud se mi podařilo nastartovat (po odpojení a opětovném zapojení baterie), kontrolky zhasly. Napadlo mě, že to mohl být alternátor, ale baterka se celá nevybila a přesto to nenaskočilo. Po otočení klíčku má auto snahu (něco se děje), ale nenaskočí. Jakmile klíčkem auto zamknu cca po 15s zapípá, jak kdyby se zapnul alarm, ale světla nezablikají (po použití dálkového ovladače vždy zablikala). Můžete mi prosím poradit?

Upraveno od Chytrak

Vieš to pripojiť na VAG? Celkom by ma zaujímalo, čo vypíše diagnostika...

Každopádně bych nabyl pořádně baterku! To bys mrkal,co dokáže dělat slabá baterie. Např.nejede servo, kontrolky v budících svítí jak na vánoce,motor v nouzovém režímu a jiné. Určitě dej dopořádku baterku a když,tak pak ten Vag.

Upraveno od Mirek 835

jj, též bych řekl nedostatečně dobitá baterie, nebo už je prostě K.O., tím totálním vybitím možná dostala poslední ránu

Děkuji moc za vaše rady. Baterku jsem nechal nabít. Šla jen někde na 90 % a víc ani ťuk. Po zapojení auto naskočilo, ale jakmile jsem jej vypl a zamkl (pípnul alarm), už to znovu nenaskočilo. Byla snaha o natočení, ale motor nenaskočil (hádám imobilizér). Napadlo mě, že to může dělat autoalarm (mam keetec ts 8000). Vyměnil jsem baterku v ovladači a vše běželo v pohodě. Co se ale nezměnilo je, že mi při otočení klíčku do pozice, kdy jde radio, ale ještě nestartuji (omlouvám se za popis, jsem amatér) svítí kontrolka dobíjení a motoru. Jak nastartuji, obě kontrolky zhasnou. Mam to řešit, když zhasnou po nastartování? Nemám možnost VAG, ale určitě se budu snažit ho co nejdříve zajistit. Bojim se, že bude chyba někde v elektru.

svítit před nastartováním musí, to je kontrola že ti kontrolky fungují, v okamžiku startu, kdy motor potažmo altík začne dobíjet a není problém s altíkem, musí kontrolka zhasnout, zrovna tak kontrolka motoru "chceck", pokud není v ŘJ zapsaná natrvalo nějaká chyba, měla by ti po startu zhasnout

Jasný, tak pak je vše v pořádku. Děkuji moc za rady. Toto fórum nemá chybu. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.