Přejít na obsah

bouchání od podvozku


czab

Doporučené příspěvky

@Mikino69Mně to taky na retardérech vrzalo, teď si nejsem jistej jestli to už nepřešlo. Na mé F3 to možná je jen při mrazech. Chtěl jsem ji projet s technikem jak půjdu na garančku za cca 2 měsíce tak snad mu budu mít co předvést.

 

Ty jsi ale krátko na to myslel prodření silenbloků což u tebe v 15 asi ještě nebude?

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, mne to začalo vrzat až letos v zimě v těch mrazech (3. zima). Jak se oteplilo, tak už to tak nevrze, ale byl jsem v AS domluvený že se mi na to při prohlídce podívají pořádně. No a volal technik, že je to rovnou na výměnu, promazání by bylo k ničemu... Tak snad to ještě uhraju na záruku...  Projevilo se to v cca 85tis a teď má auto už 91tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
V 27. 10. 2015 na 16:28, Reesha napsal:

Za jizdy se mi to nasimulovat nepodařilo, ale jsem si jisty, ze to dela silent blok motoru u prevodovky. Zkousel jsem zduchnout motor smer od predu de kabine a ten zvuk je ten samy. Potom je videt na videu jak hybu motorem vpred a vzdad - zda se mi ze ten silentblok je nejaky mekky.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=s_rHuAozj-c

Mam ten isty problem v servise to vyhodnocuju a moc sa im do toho nechce mrknite na nahravku....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, ryjak napsal:

Mam ten isty problem v servise to vyhodnocuju a moc sa im do toho nechce mrknite na nahravku....

Nahravku som urobil za jazdy hlavne rozjazdy a v strede nahravky je vyradene a prejdem retarder asi v 10 km rýchlosti a silentblok krásne zabúcha a sa my zdá že to má moc velký výsuv alebo ako to pomenovať hlavne pri 1 a 2 po pusteni spojky sa ozve cvaknutie ako taký tukec  no neviem uvidim co servis riesim to este v záruke tak uvidim....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo od začátku, bral jsem to jako vlastnost. Poté se to tu začalo řešit, tak jsem zajel do AS, kde jsme provedli zkušební jízdu. Technikovi jsem to klepání ukázal a když jsem si přišel pro auto, tak mi řekli, že mi vyměnili uložení převodovky. Od té doby klid.

 

EDIT: samozřejmě vše bylo v rámci záruky

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takže pánové a dámy dovolte abych se taky vyjádřil ke zvukům od přední části... 

 

Naneštěstí se mi toto začalo taky objevovat, (1) po výměně uložení stabilizační tyče se přestalo ozývat takové jakoby vrzání (vyměněno na záruku) 

(2) následně jsem pak vyměnil kosti stabilizátoru a připadalo mi jako by to kovové cinknutí při přejetí nějaké větší jámy vymizelo. Ale ne! 

(3) Nedalo mi to tak jsem pátral dál, a musím zaklepat, snad jsem to i vyřešil. Jelikož mám 66kW verzi, kde jsou základní brzdy a chybí na nich ta předepínací pružinka v třmenu.

Přišel jsem na to, že kovové cinknutí jde právě od brzd. 

Takže jsem kompletně brzdy sundal - vyčistil - promazal - napnul plíšky destiček - složil. Od té doby mám pokoj, cca 4 tkm.  Pokud by měl někdo zájem koukněte na video níže...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle dělám pravidelně taky co 2 roky na své Fabii. Akorát jsem si všiml, že na kluzné plochy brzdových třmenů a držáků brzdy  a na  vodící čepy brzdových třmenů dává ve videu stejné mazivo. Nevím jestli je to dobře a jestli existuje nějaké univerzální mazivo, ale já o tom nevím. Na ty vodící čepy se má používat speciální lithiové mazivo, které nerozleptává pryžová těsnění a na ty kluzné plochy brzdových třmenů a držáků brzd se má používat vysokoteplotní mazivo a myslím si, že tyto dvě speciální specifikace nejde spojit dohromady. Takže bych doporučoval používat ty dvě speciální maziva. Značku teď z hlavy nevím, ale vždy mě dobře poradily a pomohli vybrat v ELITU, takže stačí se optat. Tyhle věci ohledně brzd bych nepodceňoval, jinak bych řekl, že to statní ve videu je OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle video jsem dělal já [emoji23] (jen tak). O žádném specialnim mazivu, na vodici cepy jsem nikdy neslyšel, ale pro příště se muzu optat.

Jinak to co jsem použil je přímo vysokoteplotni pasta na měděné bázi. Tohle by ti tam meli člověku dat i v origo servise, jenže se jim s tim nechce piplat tak to strikou sprejem.

Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v servisu by Ti určitě neměli dávat na pohyblivé části třmenů brzd vysokoteplotní mazivo na měděné bázi. Právě ta měď v tom obsažená může s ostatními otěrovými částečkami jiných kovů způsobovat tzv. galvanické mikročlánky a tím následně více podporovat tvorbu rzi. Ale to je dle mne spíš menší problém, než ten, že si použil tu měděnou pastu na ty pohyblivé  vodící čepy a dokonce snad (pokud mě zrak ve videu neklame) i na čelo pístku brzdy (tam je taky pryžové těsnění). Časem  Ti dojde k naleptání pryžových prachovek vodících čepů a těsnění pístku od té měděné vazelíny, která určitě není k pryži rezistentní ( aspoň žádnou takovou neznám) a k perforaci pryže a vniknutí vody, bláta, písku atd. do vodicích čepů a na pístek. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem to před lety nevěděl a sám na to doplatil.  Jinak já na ty brzdové třmeny používám vysokoteplotní mazivo "TEXTAR CERATEC" a na vazelinu na ty vodící čepy můžeš použít i  speciální lithiové mazivo, které se používají u potravinářských strojů na mazání a je vůči pryži rezistentní, ale lepší je si nechat poradit např, v tom ELITU, jak jsem již jiném příspěvku psal. Slyšel jsem, že ekvivalentní lithiovou vazelinu prodávají také cyklopotřeby, ale to nemám ověřeno.

Jinak dělej si jak uznáš za vhodné, já jsem Ti chtěl jen poradit. Hodně lidí má následné problémy s brzdami např. i na STK (nesouměrné brzdění na zkušebním válci) a tohle výše popsané je jedna z příčin. Na autorizované servisy bych moc nespoléhal -  taky vlastní negativní zkušenost. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak v pohodě člověk se pořád učí....

 

https://voton.cz/montazni-pasta-na-brzdy-textar-ceratec-75-ml-1?gclid=CjwKCAjwpuXpBRAAEiwAyRRPgV3X7lUkyiRdlLpamVTzbcA9nW9iN1dogDGUDNoZBN3AbQg-14qM1RoCczcQAvD_BwE

 

Jinak co se týká origo servisu, když jsem měl nedávno auto na servis a dělali i tzv. čištění brzd, tak jsem na to pak koukal, jakym způsobem je pak namazali: jen kolem dokola desticek striknuli nějakým bílým sprejem a to bylo vše...

 

 

Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Stejný zvuk jako u dvojkové Fabie .....kovové cvakání pří zhoupnutí nápravy ...např. příčný práh atd. pryžokovová  lůžka na přední nápravě. Nová vydrží max 20 000 km a pak opět cvakání. Není to závada........a jen tak se neutrhne...... jen to otravuje a to je škoda, že stejné chyby se objevují zas a znova :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 5 měsíců později...

Dnes jsem při otevřeném okně a jízdě (rychlost od 30 do 70 km/h) po nerovnostech zaznamenal z pravé z strany "cinkání", zvuk se ozýval ve stejné fázi zdvihu tlumiče, kdy občas tlumiče syknou, akorát místo syknutí to cinklo. Nesetkal se někdo? najeto jen 58 tis. km většina po dálnicích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, o tech brzdach jsem taky nekde cetl...

Ceka me olej asi pristi tyden, tak jim zas reknu, at se na to podivaji. Nevim, jestli v tehle dobe se bude technikovi chtit jet se mnou na projizdku, aby si to poslechnul. Tipuju, ze ne.

Jinak uz minule, kdyz jsem nechaval delat geo, tak jsem jim rikal at se podivaji, jestli jsou tlumice ok a v podvozku zadne vule. Pry vsechno ok, jen jeden tlumic lehce oroseny.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Stává se Vám někdy, že z přední části (přijde mi hlavně levá část) je slyšet kovové "loupnutí / bouchnutí". Zvukově jako kdybych bouchnul do plechovýho hrnce.

Dělá to nepravidelně, takže se mi to zatím vyvolat nepodařilo. Jediný co jsem zatim vypozoroval, tak to dělá v 90% při levým rejdu. Zatáčim volantem a v průběhu zatáčení (až jsou víc vytočený kola) najednou takové "loupnutí / bouchnutí".

66kw, 2015 ,78000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U meho VW jsem to mel taky, kovove drnkani pri vytocenem rejdu, prej maji TPI na manzety a uz mi to tedy nedela. Co s tim udelali nevim. (auto VW, nikoliv Fabca) 

Podivej se, jestli tam neni neco odrbane, meli obavy, abych s tim dlouho nejezdil, abych je pry neznicil, nebo alespon nezatacel velkym rejdem :) 

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...