Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ne. To myslíš něco s Křenovou?

Jo

Aha nějak se vytratil odkaz, doplnil jsem.

Upraveno od MilanHos

Řek bych guma. Ty panely a koleje. Nebo řízeni, už byl pěkně rozhoupaný páč brzdil do zastávky. A to je můj starosta a občas si pokecáme.

Počkáme si na konečný vyšetření. Na tom videu se zdá, že jede dost rychle. Ale moc dobře vím, jak dokážou koleje pěkně rozhodit, stačí když jednou stranou náprav jede po kolejích a na druhé straně aby se trošku pohl panel a říditelná náprava byla na vteřinu ve vzduchu. Vím, že takhle v kolejích jezdí běžně, ale minimálně by tam neměli jezdit stejnou rychlostí jako po silnici.

  • Autor

To je ale nová i30 kombi, ve Fabii to funguje, jak má. Kolony celé dopoledne - katastrofa ?

před 59 minutami, MilanHos napsal:

Video ze včerejší Blanky. Vypadá to, že zafungoval front assist u bílýho auta a řidič byl tak posranej že pokračoval až potom co způsobil katastrofu. 

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/jak-malo-staci-k-dopravnimu-kolapsu-video-z-hromadne-nehody-v-prazske-blance-40279794

A nebo je to obyčejnej debil/kráva. 

Spíš nádherná ukázka schopnosti řidičů na rovném úseku bez křížení komunikace při 70/80km za hodinu ??? 

Někteří debilové nestihnou dobrzdit. Proč ten první brzdil až do zastavení? To dělá ten FA?

  • Autor

Něco podobného se tu děje denně - ty proměnné značky najednou na zpomalení dopravy přepnou na padesát a kdo si toho všimne pozdě prudšeji zabrzdí. Já už takhle 600 platil ( jednotná sazba magistrátu-platí to všichni). Teď už mám čtení dopr. značek, dopředu upozorní.

Ve F3 ten FA když sám přibrzdí je to cítit na plynu, že nejde přidat, nezrychluje, ale toto spíše udělal řidič sám, třeba zveřejní podrobnosti.

To by byl pěknej debil. Stačilo přibrzdit a pokračovat jako ostatní. Ale bohužel to odserou ti, kteří nedobrzdili.

před 3 minutami, Jan R. napsal:

Něco podobného se tu děje denně - ty proměnné značky najednou na zpomalení dopravy přepnou na padesát a kdo si toho všimne pozdě prudšeji zabrzdí. Já už takhle 600 platil ( jednotná sazba magistrátu-platí to všichni). Teď už mám čtení dopr. značek, dopředu upozorní.

Ve F3 ten FA když sám přibrzdí je to cítit na plynu, že nejde přidat, nezrychluje, ale toto spíše udělal řidič sám, třeba zveřejní podrobnosti.

Po snížení rychlosti by bylo logické třeba 5 min. Rychlost neměřit, nebo měřit ještě tu původní vyšší

  • Autor

Souhlasím

Že zastavil kde neměl a nesmí je fakt, ale je otázka co se stalo nebo dělo pár vteřin před začátkem videa. 

I kdyby zastavil úmyslně (no hold de.. l) tak to nic nemění na výsledku dané situace. Škoda že odjel protože si mohl s tím zbytkem podat ruce a pozdravit se (Dobrý den jsem debil...těším mě já taky). 

Takže kdyby náhodou tam vběhl pes.. Kočka... Spadlo kolo na držáku... Vypadl pytel brambor s vozíku.... Motorce zadní kufr.... Atd atd tak nezastavovat ?????? protože za vama jede dost dobrých řidičů co to mají v ruce a jezdí hlavou :kol-52:

před 9 hodinami, Jan R. napsal:

Něco podobného se tu děje denně - ty proměnné značky najednou na zpomalení dopravy přepnou na padesát a kdo si toho všimne pozdě prudšeji zabrzdí. Já už takhle 600 platil ( jednotná sazba magistrátu-platí to všichni). Teď už mám čtení dopr. značek, dopředu upozorní.

Ve F3 ten FA když sám přibrzdí je to cítit na plynu, že nejde přidat, nezrychluje, ale toto spíše udělal řidič sám, třeba zveřejní podrobnosti.

Rychlost na proměnné značce se změní skokově, neboli rovnou ze 70 na 50 bez nějakého předchozí upozornění, například, že se ta sedmdesátka rozbliká na nějakou dobu a pak teprve naskočí jiná rychlost? Abych pravdu řekl, ještě jsem tuto změnu nikde neviděl.

před 8 hodinami, Clerfayt napsal:

To by byl pěknej debil. Stačilo přibrzdit a pokračovat jako ostatní. Ale bohužel to odserou ti, kteří nedobrzdili.

V tom případě jsou to taky debilové - nedodržení bezpečné vzdálenosti. 

I když tu udržovat v takovém provozu dá fušku. 

@Pawouk jeden čas to bylo v pražských tunelech atd dost častý jev. Změna rychlistniho značení bez upozornění. 

Téch pohledů může být více. V každém případě je iniciátor všeho ten idiot co zastavil. Nevím, proč je dnes standartem, že se vše řeši házením celé viny na všechny ostatní.

O tom se nepřu, to je ten největší idiot.

Jenže dnes je to také dost o tom, kdo a jak sleduje provoz, a myslím si, že o tom docela i něco za ta léta ježdění vím a ty určitě taky.

Ten z toho autowebu musí brát slušnej matroš. Hlavně že zmiňuje, že o případu ví kulový v jakým sledu se to stalo a dokáže hned dělat závěry jak je český soudnictví dementní. Když někdo někoho vybrzdí dejme tomu ze 120 na 60 a klidně méně tak se bezpečnou vzdáleností na dálnici nereaguje moc příjemně. Ano určitě Audi nejela zrovna 130 což bude spíš příčina než nedodržení vzdálenosti. Kdyby je řidič Audi měl v dohledu během toho co BMW vybrzdilo Octu, tak se dopředu na toto dokáže připravit, ale předpokládám, že se do kontaktu s nimi dostal na poslední chvíli.

Pokud bych chtěl zaujmout čtenáře autowebu aby cinkaly korunky za reklamu, tak bych si klidně mohl vycucat z prstu, že si za to vlastně mohl řidič Octy sám, protože jel zbytečně v levém pruhu, což je jeden z přestupků. Zbytečně tak nervuje všechny ostatní a holt je na silnici dost malopindíků choleriků kterým stačí málo aby jim rupla cévka.

 

Různě se dělají odstrašující videa “nemyslíš zaplatíš” a podobně na vysokou rychlost, nepřipoutání a tak, ale hodila by se i osvěta co všechno může způsobit právě tento levičácký způsob řízení. 

Ten článek na autowebu jsem nečetl, ale v tom případu s Audi, Octavia vybržděna BMW, nebyla tam ještě nějaká dodávka která na poslední chvíli uhnula?

 

Edit: Tady to je pěkné vidět, mimochodem i to že ten v Octavii v tom levém nejel bezdůvodně:

 

Pánové, nepůjdeme v tomhle případě raději do (Octa) hospody? Sice bych taky něco dodal, ale už jsme úplně mimo téma...

 

dodržovaní bezpečné vzdálenosti v Praze úplně nejde, s tou hustotou provozu stačí jeden semafor a jak to má potom fungovat? Stojící vozidla počkají, než auto před nimi dosáhne nějaké vzdálenosti? Nebo se pomalu rozjedou a s narůstající rychlostí budou odstup zvětšovat? 

ad Blanka: Kdo jezdí v Praze a větších městech, tak ví, že se i v běžném provozu přibržduje běžně, zrovna brzdová světla v tunelu, kde se běžné jezdí neřeknou nic o tom, že auto stojí nebo jen brzdí, co prostřední/levý pruh na lanovém mostě? Tam se na konci brzdí normálně, protože lidé z leva se připojují na poslední chvíli, sám jsem takhle měl nezaviněnou nehodu, kdy tam paní prostě zůstala stát a zezadu do mě napálilo Vito, ano i já jse brzdil očima.

Upraveno od ka_r_los

Nechtěl jsem rozpoutat debatu.
Jen k povšimnutí. V obou případech vozidlo stálo a došlo k DN. V jednom případě je řidič nevinen, protože to nemohl zabrzdit, i když před ním 3 auta ano. V druhém je to naopak. Tedy zatím.....
Tož tak si tu žijem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.