Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Vás kolegové,

mám problém s novým Supem 103 kW 2.0 TDI‎ DSG rv.2011, který jsem před měsícem koupil. 

 

Problém:

vždy když ráno za studena vyjedu, tak cítím cukání motoru od 1800 tis.ot do 2500 tis ot. asi tak po 2 - 3 km to přestane a už to neudělá, až zase druhý den. 

Pročítal jsem tady forum a nenašel jsem podobný problém, který by byl podobný mému.

Zkoušel jsem i test převodovky od Sixta a zdá se mi taky vše OK.

Teď to je v servisu měli to tam od večera aby udělali test za studena a dělal na tom mistr servisu s napíchlou diagnostikou a vůbec nic to nenapsalo diagnostika čistá bez známek chyb. A jelikož cukání zmizí ve velmi krátkém čase a nedá se nijak vyvolat, tak si nevědí rady. Nechal jsem jim ho ještě dnes ať to zkusí ještě jednou.

 

Tak jsem si řekl, že ještě zkusím zdejší komunitu víc hlav víc zjistí a třeba na něco přijdeme.

 

Díky Martin

Ahoj,

ještě zkuste v servisu diagnostikou změřit odchylku vstřikovaného množství nafty na každém vstřiku u studeného motoru. Rozdíly 2 a více mg značí, že je vstřik zralý na výměnu. 

Špatné vstřiky se projevují občasným cuknutím motoru za studena.... Přitom diagnostika chybu sama nehodí

 

EDIT:mrkni sem http://forum.skodahome.cz/topic/132817-motor-%C5%A1kube-superb-2-20tdi-dsg-125kw-kod-motoru-cfgb/
 

Upraveno od prassat

  • Autor

Dokážou to změřit v každém Škoda servisu nebo musím někam jinam?

A pokud bude špatný vstřik, tak kolik že si můžu připravit?

Nechat to opravit v Škoda servisu nebo u nějakého odborníka zde a koho by jste doporučily?

 

Díky za odkaz

 

Martin

to by měly změřit v každém servisu autorizovaném i obyč.

Jen nesmí být líný a nespoléhat jen na paměť závad v řídící jednotce, ale kouknout i do bloků měřených hodnot v záložce motor.

Podle popisu to tipuju na 98% Vstřik (y)  :kol-31: 
kluci z dílny to nazívaj "suchá" nafta a tim pádem pak nemaká jehla ve vstřiku jak má a vstřik pak nedává jak ma , po "ohřátí" už vše klouže a funguje 

nadruhou stranu
zrovna tohle defakto podobný měl kamoš za chladu taky po opakovanym natankování na ROBIN OIL  a spravil to přidávanim do nafty ""srágorou"" VIF zimní ( a to celoročně), měl to na jaře (unor) a od ty doby nic ... 

VIF zimní tam taky ženu celoročně každou nadrž a nejenom já a co se tak občas bavíme tak nam jdou TDI jak samet  :kol-47:

http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-nafty/super-diesel-aditiv-zimni-3.html

Upraveno od HANZTD

Podařilo se zjistit a odstranit závadu? Řeším momentálně ten samý problém...

  • Autor

Vypadá to na vsřik co naměřily hodnoty dám večer. Teď přemýšlím nad možnostmi postupu vyřešení problému.

 

Mám Supa 103 kW 2.0 TDI‎ DSG rv.2011 kod motoru: CFFB

 

1. zkusit to vyčistit tímto způsobem, co jsem zatím pročetl, tak si to jen pochvalují - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=206928

2. repas vstřiku

3. výměna vstřiku za nový http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l130277q-tryska-vstrikovaci-2-0tdi-cr-de-20858.html 

Upraveno od vesely.m

Pokud chceš mít klid tak vyměnit za nový, vše ostatní bude jen cesta k tomuto řešení

  • Autor

jen dotaz, kdo by vyměnil za velmi rozumný peníz v Pardubicích nebo v okolí? a za jakou cenu? Najde se někdo?

jestli to sou bosche vstřiky, tak ti je opraví někde v bosch centru...

  • Autor

Jak to poznám? Podle typu motoru?

Než začneš blbnout, zkusil bych tam dát nádrž pořádný nafty, jak se to auto bude chovat pak. U CR motoru počítej s tim, že je hodně citlivý na kvalitu nafty a honba za levnou naftou je cesta do pekla. Do pokusů typu nalejt tam čistej VIF bych se nepouštěl, pokud tam usazeniny jsou a uvolněj se, může ti to ty vstřiky (nebo něco jinýho) oddělat...

 

Nicméně dlouhodobej efekt poznáš po několika nádržích. I mně se stalo, že jsem tanoval někde "prémiovku", ale asi jim do tanku mírně natekla voda a to auto bylo nesvý pár týdnů než se uklidnilo zpět k normálu.

  • Autor

už tam mám druhou nádrž VERVY teď jsem v půlce druhé nádrže. Celkem je to třetí nádrž co jsem auto koupil ....

Upraveno od vesely.m

ja už svojim příspěvkem přiložil do ohně  :kol-28: 
dle mě je to pro začátek vstupní náklad 179,- kč a to neni bolest nijak závratná 
nepomůže PŘIMÍCHÁVÁNÍ VIFU = na řadě je výměna vstřiku .. navíc s tim VIFEM bys dokázal i vypozorovat jestli se to "uzdravuje" bo ne    :kol-47:

Upraveno od HANZTD

hlavně ty premiový nafty neaditivujte VIFem, to tomu motoru taky nedělá dobře ;)

 

VIF ano, ale do obyč nafty, avšak ne celou plechovku...

  • Autor

Tak tady jsou hodnoty co mi dali

 

 

post-96587-0-33093700-1448952881_thumb.j

hmm, tak to jsou ty vstřiky KO všechny....

Jak píše kolega, vstřiky jsou jasný. Kolik km má ten motor ?

 

Píšeš, že ho máš jen měsíc, co předchozí majitel? Třeba by se k tomu postavil čelem a částečně se finančně podílel na opravě.

  • Autor

Je to dotažené z Rakouska a nalítáno 197tis. 

 

Jaký tip vstřiků můžu použít pro tento model?

Upraveno od vesely.m

  • Autor

Jak zjistím co tam mam za vstřiky?

  • Autor

tak tam mám 03L130277J

 

 

post-96587-0-25096000-1448977161_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.