Publikováno Listopad 24, 20159 r Zdravím Vás kolegové, mám problém s novým Supem 103 kW 2.0 TDI DSG rv.2011, který jsem před měsícem koupil. Problém: vždy když ráno za studena vyjedu, tak cítím cukání motoru od 1800 tis.ot do 2500 tis ot. asi tak po 2 - 3 km to přestane a už to neudělá, až zase druhý den. Pročítal jsem tady forum a nenašel jsem podobný problém, který by byl podobný mému. Zkoušel jsem i test převodovky od Sixta a zdá se mi taky vše OK. Teď to je v servisu měli to tam od večera aby udělali test za studena a dělal na tom mistr servisu s napíchlou diagnostikou a vůbec nic to nenapsalo diagnostika čistá bez známek chyb. A jelikož cukání zmizí ve velmi krátkém čase a nedá se nijak vyvolat, tak si nevědí rady. Nechal jsem jim ho ještě dnes ať to zkusí ještě jednou. Tak jsem si řekl, že ještě zkusím zdejší komunitu víc hlav víc zjistí a třeba na něco přijdeme. Díky Martin
Listopad 24, 20159 r Ahoj, ještě zkuste v servisu diagnostikou změřit odchylku vstřikovaného množství nafty na každém vstřiku u studeného motoru. Rozdíly 2 a více mg značí, že je vstřik zralý na výměnu. Špatné vstřiky se projevují občasným cuknutím motoru za studena.... Přitom diagnostika chybu sama nehodí EDIT:mrkni sem http://forum.skodahome.cz/topic/132817-motor-%C5%A1kube-superb-2-20tdi-dsg-125kw-kod-motoru-cfgb/ Upraveno Listopad 24, 20159 r od prassat
Listopad 24, 20159 r Autor Dokážou to změřit v každém Škoda servisu nebo musím někam jinam? A pokud bude špatný vstřik, tak kolik že si můžu připravit? Nechat to opravit v Škoda servisu nebo u nějakého odborníka zde a koho by jste doporučily? Díky za odkaz Martin
Listopad 24, 20159 r to by měly změřit v každém servisu autorizovaném i obyč.Jen nesmí být líný a nespoléhat jen na paměť závad v řídící jednotce, ale kouknout i do bloků měřených hodnot v záložce motor.
Listopad 24, 20159 r Podle popisu to tipuju na 98% Vstřik (y) kluci z dílny to nazívaj "suchá" nafta a tim pádem pak nemaká jehla ve vstřiku jak má a vstřik pak nedává jak ma , po "ohřátí" už vše klouže a funguje nadruhou stranuzrovna tohle defakto podobný měl kamoš za chladu taky po opakovanym natankování na ROBIN OIL a spravil to přidávanim do nafty ""srágorou"" VIF zimní ( a to celoročně), měl to na jaře (unor) a od ty doby nic ... VIF zimní tam taky ženu celoročně každou nadrž a nejenom já a co se tak občas bavíme tak nam jdou TDI jak samet http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-nafty/super-diesel-aditiv-zimni-3.html Upraveno Listopad 24, 20159 r od HANZTD
Listopad 30, 20159 r Autor Vypadá to na vsřik co naměřily hodnoty dám večer. Teď přemýšlím nad možnostmi postupu vyřešení problému. Mám Supa 103 kW 2.0 TDI DSG rv.2011 kod motoru: CFFB 1. zkusit to vyčistit tímto způsobem, co jsem zatím pročetl, tak si to jen pochvalují - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=206928 2. repas vstřiku 3. výměna vstřiku za nový http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l130277q-tryska-vstrikovaci-2-0tdi-cr-de-20858.html Upraveno Listopad 30, 20159 r od vesely.m
Listopad 30, 20159 r Pokud chceš mít klid tak vyměnit za nový, vše ostatní bude jen cesta k tomuto řešení
Listopad 30, 20159 r Autor jen dotaz, kdo by vyměnil za velmi rozumný peníz v Pardubicích nebo v okolí? a za jakou cenu? Najde se někdo?
Listopad 30, 20159 r Autor A co říkáte na tohle vyčištění? Zkoušel to někdo u motoru CFFB? http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=206928 Upraveno Listopad 30, 20159 r od vesely.m
Listopad 30, 20159 r Než začneš blbnout, zkusil bych tam dát nádrž pořádný nafty, jak se to auto bude chovat pak. U CR motoru počítej s tim, že je hodně citlivý na kvalitu nafty a honba za levnou naftou je cesta do pekla. Do pokusů typu nalejt tam čistej VIF bych se nepouštěl, pokud tam usazeniny jsou a uvolněj se, může ti to ty vstřiky (nebo něco jinýho) oddělat... Nicméně dlouhodobej efekt poznáš po několika nádržích. I mně se stalo, že jsem tanoval někde "prémiovku", ale asi jim do tanku mírně natekla voda a to auto bylo nesvý pár týdnů než se uklidnilo zpět k normálu.
Listopad 30, 20159 r Autor už tam mám druhou nádrž VERVY teď jsem v půlce druhé nádrže. Celkem je to třetí nádrž co jsem auto koupil .... Upraveno Listopad 30, 20159 r od vesely.m
Listopad 30, 20159 r ja už svojim příspěvkem přiložil do ohně dle mě je to pro začátek vstupní náklad 179,- kč a to neni bolest nijak závratná nepomůže PŘIMÍCHÁVÁNÍ VIFU = na řadě je výměna vstřiku .. navíc s tim VIFEM bys dokázal i vypozorovat jestli se to "uzdravuje" bo ne Upraveno Listopad 30, 20159 r od HANZTD
Listopad 30, 20159 r hlavně ty premiový nafty neaditivujte VIFem, to tomu motoru taky nedělá dobře VIF ano, ale do obyč nafty, avšak ne celou plechovku...
Prosinec 1, 20159 r Jak píše kolega, vstřiky jsou jasný. Kolik km má ten motor ? Píšeš, že ho máš jen měsíc, co předchozí majitel? Třeba by se k tomu postavil čelem a částečně se finančně podílel na opravě.
Prosinec 1, 20159 r Autor Je to dotažené z Rakouska a nalítáno 197tis. Jaký tip vstřiků můžu použít pro tento model? Upraveno Prosinec 1, 20159 r od vesely.m
Prosinec 1, 20159 r to je možná ten duvod, proč se toho auta zbavili má to bosch vstřiky???, ty jdou většinou opravit v nějakém bošch centru. já sem je dával do Rasošek. http://www.opravarenstvi.cz/vstrikovaci-zarizeni/opravy-vstrikovacich-cerpadel-4 Upraveno Prosinec 1, 20159 r od kokta7
Prosinec 1, 20159 r jj jsou to BOSCH..... jinak mrkni sem: http://www.sbazar.cz/nick.kamen/detail/13244492-03l130277-03l-130-277-q Jinak natočeno 200 tis. km, ještě není tolik..... ale bůh ví na co to jezdilo. Upraveno Prosinec 1, 20159 r od prassat
Prosinec 1, 20159 r Měly to být vstřikovače 03L130277J nebo 03L130277Q Mrkni na ně v motoru co mají za číslo.... http://www.skoda-dily-skladem.cz/vstrik-cerpadlotryska-20-tdi-03l130277j.html Upraveno Prosinec 1, 20159 r od prassat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.