motorpower Vloženo 8. Červen 2012 Vloženo 8. Červen 2012 Asi sebe i s brzdou, mám to v podpisu. Citovat
lojzahlina Vloženo 9. Červen 2012 Vloženo 9. Červen 2012 (editace) no a z fora někdo u tebe nechal někdo chipnout 1,8tsi? Editováno: 9. Červen 2012, autor: lojzahlina Citovat
olafcv Vloženo 18. Červen 2012 Vloženo 18. Červen 2012 no a v praze jaký firmy bys doporučil na 1,8TSI? V Praze SPORTMOTOR Citovat
TDIfun Vloženo 3. Červenec 2012 Vloženo 3. Červenec 2012 1.8TSI docela pruserovy motor, vecne tady ve skodovce stoji potkanej motor. Motorpower, porad cekam kdy vystrelis nejake grafy napr 215konove 1.8TRS :-) brzdu mas, tak jsem zvedavej... Citovat
motorpower Vloženo 16. Červenec 2012 Vloženo 16. Červenec 2012 1.8TSI docela pruserovy motor, vecne tady ve skodovce stoji potkanej motor. Motorpower, porad cekam kdy vystrelis nejake grafy napr 215konove 1.8TRS :-) brzdu mas, tak jsem zvedavej... Když jsi zvědav tak zavolej. Citovat
jirka.obr Vloženo 9. Říjen 2012 Vloženo 9. Říjen 2012 Ahoj Nevíte někdo kde by se dal změřit výkon na válcové brzdě někde v jižních čechách?!..... Citovat
TheSkytec Vloženo 14. Říjen 2012 Vloženo 14. Říjen 2012 Zdravím chlapy,dají se někde na internetu nebo od někoho sehnat už upravené mapy do ECU. Všiml jsem si že skoro všechny firmy na chipování motoru nabízejí stejnej nebo podobnej čip z 66 na cca 85kw (základní čip bez úprav motoru) podle mě je to všechno stejný akorát se to pak dolazuje podle konkrétního auta. přepsat řídící jednotku není zase až tak složitý a když to nebude ono tak se to vyladí proč za to platit tolik peněz Citovat
Tonda-B Vloženo 14. Říjen 2012 Vloženo 14. Říjen 2012 A oč vlastně usiluješ? Přeješ si změnit data v ŘJ svého auta zdarma? Kdybys měl odpovídající HW i SW vybavení a potřebné znalosti, už bys to měl hotové, ne? Já nerad jiným beru iluze, ale obávám se, že to neklapne... Citovat
Vojtus Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 Zdarec chlapi, kdyz vidim ty pozitivni ohlasy uplne slintam. Chci se zeptat, zda jste uz nekdo chipoval auto s najetejma kilometrama 300tis a vic:-) Zarazilo me, ze DP ma na strankach, ze chipuje do auta do 150tis, ale TDIfun by to provedl. Stejne bych asi jinam nejel, bohuzel to mam daleko, nez abych sel zatim aspon do testu soucasnyho vykonu:/ Jezdim dost agresivne, kdyz mam naladu, brzda plyn..bohuzel 1,9TDi 81kW, r.v. 2002 nema sestku, coz je pro velke rychlosti docela zasadni problem co do spotreby a otacek:( jelikoz jezdim 160-190 tak se trochu bojim o motor, kdyz ma nalitano. spojku neresim, ta odejde proste, protoze uprimne...kdo by si po chipu s autem nehral:-))) Citovat
R_CZf Vloženo 28. Říjen 2012 Vloženo 28. Říjen 2012 Ta spojka toho opravdu moc nevydrzi. Umrela mi uz po 270 tis z toho 150 tis chip od Sportmotoru na 150 kW Jinak tovarni nastaveni motoru bylo opravdu o nicem. Citovat
Marťas Agip Vloženo 28. Listopad 2012 Vloženo 28. Listopad 2012 o kolik se dá chipnout a jaké s tím máte zkošenosti ŠKODA OCTAVIE 1.8 20V SLX, 92 kW rok v. 1998 , najeto 216 000km. Citovat
Luke.Kraut Vloženo 29. Listopad 2012 Vloženo 29. Listopad 2012 Sportmotor nabízí chiptuning na 100 kW a 185 Nm. S atmosférou se moc dělat nedá boužel... Citovat
Tonda-B Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 o kolik se dá chipnout a jaké s tím máte zkošenosti ŠKODA OCTAVIE 1.8 20V SLX, 92 kW rok v. 1998 , najeto 216 000km. Ten motor za nic nestojí - tak jak 1,8T jede od 1500 otáček čistě až do omezovače, tak tenhle do 4000 otáček nic moc a pak už to málokoho zajímá. Problém je ve velkých sacích kanálech a ventilech a návazně vevelkém objemu sacího potrubí - ty sloupce vzduchu nedokáže motor rozkmitat tak, aby to plnění pomohlo. To nejde v datech vyřešit. Citovat
Marťas Agip Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 Profesional: a mohu vás poprosit o radu..jak bych mohl upravit motor aby měl větší výkon a menší spotřebu? vím že je to ovlivněno mnoha faktory Hlavně Stylem Jízdy! předem děkuji za brzkou odpověd ) Citovat
Tonda-B Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 (editace) Ty tomu pořád nevěříš že s tím motorem nic rozumného udělat nelze. Musel bys ho přestavět - s použitím turbové hlavy (má paradoxně menší kanály v hlavě než atmosférická hlava) - a když si spočítáš, co by to stálo, nemá to smysl. Ten motor prostě dole nejede a tak na to musíš šlapat, což stojí benzín. Podívej se na některé testy z doby, kdy to byl nový motor - 1,8T měl ve stejném autě cca o 1,5 litru nižší spotřebu než 1,8 20V. Editováno: 2. Prosinec 2012, autor: Tonda-B Citovat
djjuju Vloženo 18. Červen 2013 Vloženo 18. Červen 2013 Zdarec pánové, chci se zeptat mám oct I rs motor a chtěl bych dát chip na 170 Kw a s tím vyměnit i blow off ventil, chtěl bych nějakej kvalitní klidně i manuálním nastavením. Poradíte Citovat
MILAN6 Vloženo 19. Červen 2013 Vloženo 19. Červen 2013 zdravim 125kw je malo,,, a chceš tam 170kw no nevim,, ty brzdove kotouče co tam maš je tak na 50kw ,,,, Citovat
djjuju Vloženo 19. Červen 2013 Vloženo 19. Červen 2013 Zapoměl jsem dodat, že to je na 1.8 T rs motor mám ještě druhou octávku. Na té mojí naftě je to dostatečný. Tak na té naftě jsou standartní rozměry kotoučů 288 vepředu, při další tam půjdou vrtaný kotouče... Citovat
Ondrero Vloženo 25. Červen 2013 Vloženo 25. Červen 2013 Noo chtělo by to cenové rozmezí toho blow off. A jestli má být otevřený nebo uzavřený a jestli pístovej nebo membránovej Citovat
djjuju Vloženo 25. Červen 2013 Vloženo 25. Červen 2013 Určitě né nějakej za 1 500. Tak počítám 3 000 - 5 000, jestli jsou kvalitní. Chtěl bych, aby si ho člověk mohl doštělovat manuálně, to je jediné co o nich tak nějak vim... Proto žádám o radu, co by bylo ideální.... Mám origo RS motor a chci dát chip na 170 kw, origo ventil nedrží stabilně tlak. tak ho chci vyměnit... Máš s tímto zkušenosti...? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.