Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím chlapy,dají se někde na internetu nebo od někoho sehnat už upravené mapy do ECU. Všiml jsem si že skoro všechny firmy na chipování motoru nabízejí stejnej nebo podobnej čip z 66 na cca 85kw (základní čip bez úprav motoru) podle mě je to všechno stejný akorát se to pak dolazuje podle konkrétního auta. přepsat řídící jednotku není zase až tak složitý a když to nebude ono tak se to vyladí proč za to platit tolik peněz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapi,

kdyz vidim ty pozitivni ohlasy uplne slintam. Chci se zeptat, zda jste uz nekdo chipoval auto s najetejma kilometrama 300tis a vic:-) Zarazilo me, ze DP ma na strankach, ze chipuje do auta do 150tis, ale TDIfun by to provedl. Stejne bych asi jinam nejel, bohuzel to mam daleko, nez abych sel zatim aspon do testu soucasnyho vykonu:/

Jezdim dost agresivne, kdyz mam naladu, brzda plyn..bohuzel 1,9TDi 81kW, r.v. 2002 nema sestku, coz je pro velke rychlosti docela zasadni problem co do spotreby a otacek:( jelikoz jezdim 160-190 tak se trochu bojim o motor, kdyz ma nalitano. spojku neresim, ta odejde proste, protoze uprimne...kdo by si po chipu s autem nehral:-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

o kolik se dá chipnout a jaké s tím máte zkošenosti ŠKODA OCTAVIE 1.8 20V SLX, 92 kW rok v. 1998 , najeto 216 000km.

Ten motor za nic nestojí - tak jak 1,8T jede od 1500 otáček čistě až do omezovače, tak tenhle do 4000 otáček nic moc a pak už to málokoho zajímá.

Problém je ve velkých sacích kanálech a ventilech a návazně vevelkém objemu sacího potrubí - ty sloupce vzduchu nedokáže motor rozkmitat tak, aby to plnění pomohlo.

To nejde v datech vyřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tomu pořád nevěříš že s tím motorem nic rozumného udělat nelze.

Musel bys ho přestavět - s použitím turbové hlavy (má paradoxně menší kanály v hlavě než atmosférická hlava) - a když si spočítáš, co by to stálo, nemá to smysl.

Ten motor prostě dole nejede a tak na to musíš šlapat, což stojí benzín.

Podívej se na některé testy z doby, kdy to byl nový motor - 1,8T měl ve stejném autě cca o 1,5 litru nižší spotřebu než 1,8 20V.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Určitě né nějakej za 1 500. Tak počítám 3 000 - 5 000, jestli jsou kvalitní. Chtěl bych, aby si ho člověk mohl doštělovat manuálně, to je jediné co o nich tak nějak vim... Proto žádám o radu, co by bylo ideální.... Mám origo RS motor a chci dát chip na 170 kw, origo ventil nedrží stabilně tlak. tak ho chci vyměnit... Máš s tímto zkušenosti...? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...